ik heb totaal geen ervaring met die Hercules Console ofzo maar van Virtual DJ heb ik wel gehoord.
Mn huisgenoot liet het aan mij zien en ik werd er gewoon kwaad om toen ik het zag. vooral toen hij dit zei:
'ja kijk dan, jij betaald geld voor die set die je hebt en ik heb dit gewoon gratis en kan alsnog veel meer!'
ik ken mensen die Virtual DJ gebruiken en die mixjes van hun opsturen naar allemaal mensen. Maar die mensen hebben dan een heel ander beeld bij die zogenaamde DJ's want zij denken dat ze ook echt goed zijn terwijl het in werkelijkheid maar een paar muisklikjes nodig heeft.
volgens mij ontbreekt dan het hele DJ-gevoel (ja hoe moet ik het anders beschrijven) of heb ik het nou fout?

ik vraag me dan ook af als zon persoon tijdens een optreden zichzelf dan ook 'DJ' durft te noemen want ik vind dat echt fake. ik weet er niet zoveel van af, misschien dat het in combinatie met draaitafels of wat een geavanceerd programma is, maar dit beeld heb ik bij Virtual DJ ..
wat betreft dat Hercules ding, daar heb ik zelf nog nooit eerder van gehoord dus daar kan ik ook niet over oordelen.