wat vinden julie van die mix filmpjes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rolfstc    posted on 16-09-2007 11:27
ik vroeg me af........
heb je er wat aan of niet en maken jullie die ook..

laterssss
Mod edit by Jorrit on 16-09-2007 11:47 (100%)

What do you think about wat vinden julie van die mix filmpjes ??

Vote :   

NielsR    posted on 16-09-2007 11:33
Ik vind ze wel leuk, veel interesanter dan naar een gewoon opgenomen mix te luisteren, nu zie je dan ook wat de dj doet.

Mischien is een leuk idee om een topic te maken waar iedereen zijn filmpjes kunnen posten.
Illusion    posted on 16-09-2007 11:44
Een opzich duidelijke uitleg bij dit topic zou niet overbodig zijn.

Een mix filmpje heb je wel wat aan. Wanneer je een demo (alleen audio) opstuurd, kun je nooit echt bewijzen dat jij het was. Een mix Video is daarintegen weer goed, omdat je de persoon zelf kunt zien mixen. En je kan je mix techniek laten zien.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
NielsR    posted on 16-09-2007 11:56
Mischien moeten we dat dan is doen he een topic maken voor eigen mix filmpjes te posten, die filmpjes hebben precies altijd veel post(ik kijk naar het topic: filmpjes van onze party, enz)
Op aboutdj hebben ze ook wel is geprobeerd zoiets op te zetten maar daar hadden ze er een wedstrijd van gemaakt, maar dat topic is daar al lang geleden uitgedoofd.
Sunrise8    posted on 16-09-2007 11:59
ik vind filmpjes kijken veel leuker/beter dan wanneer je een mix van iemand luistert, kan wel via de pc gedaan zijn ofzo en dat vind ik toch minder echt dan gewoon met hardware gear.

zelf vind ik het oook altijd leuk om te zien hoe mensen overgangen maken. uitfaden en inmixen. altijd leuk om technieken van andere dj's te zien :D
Music made me who i am
djjw    posted on 16-09-2007 12:12

Ik kijk haast nooit naar die filmpjes...
Hoog uit als er hier ergens een linkje staat in een topic...
Zelf er naar zoeken heb ik nog niet eens gedaan.

D-wan    posted on 17-09-2007 13:53
De volgende keer maar eens iemand regelen die het kan filmen, vrij lastig, met een hand mixen... Cry

Ook jammer dat je de click van de crossfader altijd zo goed hoort.
Luxx    posted on 17-09-2007 14:02
Poster: D-wan
De volgende keer maar eens iemand regelen die het kan filmen, vrij lastig, met een hand mixen... Cry

Ook jammer dat je de click van de crossfader altijd zo goed hoort.

als je nou echt goed mixvideo wilt maken dan zet je een statiefje neer voor je cam en neem je de audio op via audacity en maak je er in windows movie maker 1 geheel van.
www.mothermusic.nl
D-wan    posted on 17-09-2007 14:15
Poster: Luxx

als je nou echt goed mixvideo wilt maken dan zet je een statiefje neer voor je cam en neem je de audio op via audacity en maak je er in windows movie maker 1 geheel van.

Het is inderdaad eenvoudig op te lossen, maar ik heb er tot dusverre nog niet echt werk van gemaakt.
Luxx    posted on 17-09-2007 14:48
Poster: D-wan

Het is inderdaad eenvoudig op te lossen, maar ik heb er tot dusverre nog niet echt werk van gemaakt.

is idd beetje teveel moeite:P ik doe et ook niet
www.mothermusic.nl
BryanB    posted on 17-09-2007 15:32
als je een goede webcam hebt (die er zijn tegenwoordig, dan kan dit in een keer) Trouwens met een beetje camera kan het ook. Want je kan die gewoon op de pc aansluiten. Opnemen daarvan kan je ook met Windows media encoder, je neemt dan het geluid en video in goede kwaliteit op.

Helemaal on-topic: Ja ik vind het altijd leuk zulke filmpjes te kijken, je leert soms wel eens iets nieuws op die manier. En je komt ook wel eens een leuk nummer tegen, aangezien er vaak een playlist bij staat.
rolfstc    posted on 22-09-2007 15:42
ok dan veel reactie's er mot misschien wel een topic komen om die filmpjes te posten.

latersssssss
Laidback    posted on 22-09-2007 15:47
Poster: rolfstc
ok dan veel reactie's er mot misschien wel een topic komen om die filmpjes te posten.

latersssssss

die is er al..
Klikerdeklik

gevonden met het Zoekerdezoekfuncieknopje

NielsR    posted on 22-09-2007 17:36
Poster: fettibamba
Mischien moeten we dat dan is doen he een topic maken voor eigen mix filmpjes te posten, die filmpjes hebben precies altijd veel post(ik kijk naar het topic: filmpjes van onze party, enz)
Op aboutdj hebben ze ook wel is geprobeerd zoiets op te zetten maar daar hadden ze er een wedstrijd van gemaakt, maar dat topic is daar al lang geleden uitgedoofd.

Poster: rolfstc

latersssssss

Ik heb er dus een opgezet maar nog niet veel reacties, zeg maar niks.

This is an old Topic

No new postings for 6.566 days.
 Post CommentThat would be 218.9 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

114 Users online: 38 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 7.357
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.867.755