Waar erger jij je aan tijdens het draaien (9/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Hansje    posted on 14-09-2007 15:30
Ik zag dit voorbij komen op een ander forum, dus leek mij wel leuk om hier eens rond te vragen waar je je aan ergert tijdens het draaien.

Mijn lijstje:
-MC's die te veel en op de foute momenten door je set lopen te schreeuwen.
-Publiek dat met hun drankjes bezopen boven je gear staan te hangen.
-Mensen die verzoekjes doen, en om de 2 minuten komen vragen wanneer hij nou eens komt.

What do you think about Waar erger jij je aan tijdens het draaien ??

Vote :   

Luxx    posted on 10-01-2008 16:23
Poster: Tomazos

maja, verder..
als er 3 chicks naast elkaar staan, en ze willen dat je kiest wie de mooiste is en bij welke je wilt blijven slapen die nachtCryCry

hoeveel kostte dat?:P
www.mothermusic.nl
ArCee    posted on 10-01-2008 17:23
Mensen die op het verkeerde feest zijn, b.v: Hardstylers op een trancefeest of Jumpers op een housefeest (of alle andere variaties) en dan de hele avond alles belacherlijk lopen te maken. Blijf dan lekker in je nest leggen, desnoods met je handen onder de dekens Cry
Flexii    posted on 10-01-2008 17:26
Poster: ArCee
Blijf dan lekker in je nest leggen, desnoods met je handen onder de dekens Cry

hahahaha
DeepSoundz    posted on 10-01-2008 17:27
Dat vind ik ook Arcee !
Gery    posted on 10-01-2008 18:02
Poster: Ferrox

Ben ik nu een van de weinigen die daar geen last van heeft? Want ik ben heel direct tegen hun.. Wegzwezen of ik laat je weghalen?

Of heb ik dan te goede feesten :P
 als je bezig bent te draaien op een studentenfeest (waar er geen speciale) security is buiten de organisators) is dit idd moeilijk om iemand direct te laten weghalen. ik probeer ook zo veel mogelijk vriendelijk te zijn.
uiteindelijk ligt het aan de alcohol, en het zou slecht zijn voor mijn reputatie om mij te kwaad te maken.

DJ - Producer
Ferrox    posted on 10-01-2008 21:48
Tja of juist slecht voor reputatie dat er iemand dom staat te doen naast je. Ik heb wel een keer gehad trouwens. Maar die kon ik niet wegsturen omdat hij ook apparatuur leverde voor dat betreffende feest. dusja, om daar moeilijk tegen te doen. Maargoed, we hebben hem uiteindelijk wel weggekregen. wel vriendelijk.

Maar het is niet verstandig om vriendelijk te blijven tegen die mensen, want die zijn zo zat dat ze niet doorhebben dat jij er last van hebt. Dan is de direkte methode het beste. En zij zijn toch vaak te zat om zich er druk om te maken.

Relschoppers heb ik nog niet meegemaakt gelukkig.
Ziax    posted on 10-01-2008 21:53
Ik ook gelukkig niet Happy, laughing

Mensen die hun drank op m'n booth komen zetten kan ik ook niet tegen (daarmee bedoel ik op de tafel, niet op de cdj's zelf :p)

Zelf al zet je er een recht plankje tegen, ze zetten het er gewoon over.
Sorry maar dat kegel ik er zonder pardon af... De meesten begrijpen je dan ook als ze je gevraagd hebben waarom je dat deed.

Sorry maar ik ben gaan werken om dit te kunnen kopen en ik draag graag zorg voor m'n gerief.
dan zeggen ze van pfff ja, zo duur zal dat ook wel niet zijn;
Tot je het bedrag zegt: dan kijken ze even Cry en doen ze het de volgende keer niet meer, ze worden zelf vriendelijker en slaan dan een praatje ofzo..
MaD    posted on 11-01-2008 07:51
Poster: Ziax
Mensen die hun drank op m'n booth komen zetten kan ik ook niet tegen (daarmee bedoel ik op de tafel, niet op de cdj's zelf :p)

Zelf al zet je er een recht plankje tegen, ze zetten het er gewoon over.
Sorry maar dat kegel ik er zonder pardon af... De meesten begrijpen je dan ook als ze je gevraagd hebben waarom je dat deed.

Sorry maar ik ben gaan werken om dit te kunnen kopen en ik draag graag zorg voor m'n gerief.
dan zeggen ze van pfff ja, zo duur zal dat ook wel niet zijn;
Tot je het bedrag zegt: dan kijken ze even Cry en doen ze het de volgende keer niet meer, ze worden zelf vriendelijker en slaan dan een praatje ofzo..

Misschien moet je het eerst uitleggen en het de volgende keer er af kegelen...Het gaat goed zo tot je een keer een minder begripvol iemand tegenkomt natuurlijk
noadja.com /// aboveall.nl
Bouncy    posted on 11-01-2008 07:57
Hmm, ik heb ook een handje van bekers wegkeilen, alleen kom ik er altijd niet even geweldig onderuit. Ik heb een keer gehad in een hele schone zaal dat ik een paar bekers wegkeilde, en dat de opdrachtgever er aan kwam lopen en niet blij was. Verder erger ik aan mensen die denken dat ze het beter kunnen en mensen die achter je booth komen staat om op je vingers te kijken, ik duw ze gewoon weg en zeg dat ze naar djtutor/djresource moeten surfen. Ook de bediening is vaak niet geweldig, je vraag voor de avond begint om vatsoenlijke bediening omdat je zelf geen drinken wil gaat halen. Dan komt de bediening aan, tijdens een dikke house set: Heb je ook fransje bauwer?. Breng gewoon mijn drinken en flikker weer op, want aan dit soort verzoekjes heb ik NIKS!!!
Ziax    posted on 11-01-2008 08:40
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad Happy, laughing

Als ik op een avond 30 keer van achter m'n booth moet komen om te vragen om hun beker weg te nemen komt er van de set niet veel meer in huis.

Ze liggen trouwens vaak eerder om dan dat ik zou kunnen zeggen dat ze ze ergens anders zetten.
Je moet er natuurlijk ook niet mee gaan gooien en de mensen kwaad bekijken, gewoon een tikje :p

Ik heb nog niemand gehad die er een groot probleem van maakte. Maar ik zal het volgende keer wel in gedachten houden Winking my eye
Tomazos    posted on 14-01-2008 16:40
quote:Poster: Tomazos

maja, verder..
als er 3 chicks naast elkaar staan, en ze willen dat je kiest wie de mooiste is en bij welke je wilt blijven slapen die nachtCryCry

Poster: Luxx

hoeveel kostte dat?:P

pakje veiligheid @ TrekpleisterCry
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-01-2008 @ 16:40:53 (100%)
robbert    posted on 14-01-2008 16:59
Poster: Tomazos
maja, verder..

Ja dat probleem ken ik wel, enkel dat ik in mijn geval een keuze moet maken uit 5 dames.. Cry
Flexii    posted on 14-01-2008 17:18
Poster: robbert

Ja dat probleem ken ik wel, enkel dat ik in mijn geval een keuze moet maken uit 5 dames.. Cry

bahbahCry
ArCee    posted on 15-01-2008 13:55
Of wat ik ook haat, dat ze je inhuren op een avond waar jouw stijl helemaal niet in past, als een soort opvullertje. 1 x meegemaakt, die tent hoeft mij niet meer te bellen Cry
DEGEE    posted on 17-02-2008 14:54
als je effe weg bent naar het toilet of iets gaan drinken halen
en dan komen de mensen achter je installatie en beginnen te prutsen
dan kom je terug en dan blijkt dat het schuivertje vn de cd niet meer dicht gaatCry
toen was ik echt boos nu nog want het is vndaag gebeurt om 4u snachts
en dat kinderen je afstandsbediening nemen vn de rookmachine en nog meer rook spuitn
terwijl iedereen al bijna vergaat van de dampCry

!!
(EDIT:nog een geluk dat ik een laptop meehad!!!)
User edit by DEGEE on 17-02-2008 @ 14:55:06 (12%)
Thomas92    posted on 17-02-2008 20:16
Zatte mensen in de buurt van je gear !Cry
en zeker als ze drank vast hebbe !
MaD    posted on 17-02-2008 21:41
Bezopen mensen die gaan lopen zeiken als het afgelopen is. Ah joh, nog eentje...Wie zegt dat je moet stoppen dan? Kom op joh.   En dat met die irritante bezopen kop er nog bij. Bezopen mensen zijn  erg irritant, zeker als je zelf nog 100% nuchter ben.
noadja.com /// aboveall.nl

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

212 Users online: 165 Guests (47 Unknown)
Pages generated today : 9.528
Most visitors online this month : 793
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.792.524