Poster: Tomazos
maja, verder..
als er 3 chicks naast elkaar staan, en ze willen dat je kiest wie de mooiste is en bij welke je wilt blijven slapen die nacht
Poster: ArCee
Blijf dan lekker in je nest leggen, desnoods met je handen onder de dekens
Poster: Ferroxals je bezig bent te draaien op een studentenfeest (waar er geen speciale) security is buiten de organisators) is dit idd moeilijk om iemand direct te laten weghalen. ik probeer ook zo veel mogelijk vriendelijk te zijn.
Ben ik nu een van de weinigen die daar geen last van heeft? Want ik ben heel direct tegen hun.. Wegzwezen of ik laat je weghalen?
Of heb ik dan te goede feesten :P
Poster: Ziax
Mensen die hun drank op m'n booth komen zetten kan ik ook niet tegen (daarmee bedoel ik op de tafel, niet op de cdj's zelf :p)
Zelf al zet je er een recht plankje tegen, ze zetten het er gewoon over.
Sorry maar dat kegel ik er zonder pardon af... De meesten begrijpen je dan ook als ze je gevraagd hebben waarom je dat deed.
Sorry maar ik ben gaan werken om dit te kunnen kopen en ik draag graag zorg voor m'n gerief.
dan zeggen ze van pfff ja, zo duur zal dat ook wel niet zijn;
Tot je het bedrag zegt: dan kijken ze evenen doen ze het de volgende keer niet meer, ze worden zelf vriendelijker en slaan dan een praatje ofzo..
Poster: Luxx
hoeveel kostte dat?:P
Poster: Tomazos
maja, verder..
als er 3 chicks naast elkaar staan, en ze willen dat je kiest wie de mooiste is en bij welke je wilt blijven slapen die nacht
Poster: robbert
Ja dat probleem ken ik wel, enkel dat ik in mijn geval een keuze moet maken uit 5 dames..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.