Waar erger jij je aan tijdens het draaien (8/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Hansje    posted on 14-09-2007 15:30
Ik zag dit voorbij komen op een ander forum, dus leek mij wel leuk om hier eens rond te vragen waar je je aan ergert tijdens het draaien.

Mijn lijstje:
-MC's die te veel en op de foute momenten door je set lopen te schreeuwen.
-Publiek dat met hun drankjes bezopen boven je gear staan te hangen.
-Mensen die verzoekjes doen, en om de 2 minuten komen vragen wanneer hij nou eens komt.

What do you think about Waar erger jij je aan tijdens het draaien ??

Vote :   

patrick-allen    posted on 31-12-2007 17:58
Ik erger mij eraan, en sorry alvast want dit kan tegen de borst stuiten.

Ik draai wel eens op een klus en dan komt daar van dat achterstands volk en dat zijn sjonnie's maar ook mohammeds die dan als ik me even omdraai gewoon met hun klauwen aan mijn spullen gaan zitten.

Jammer dat ik nog geen beveiligings mensen heb want ik laat ze echt afschieten in een klein achterkamertje.
Flexii    posted on 01-01-2008 23:42

-Publiek dat met hun drankjes bezopen boven je gear staan te hangen.
-Mensen die verzoekjes doen, en om de 2 minuten komen vragen wanneer hij nou eens komt.

komt me bekend voor, achja

nils7    posted on 02-01-2008 13:42
En met oud&nieuw flikte er weer iemand het Winking my eye:
Het liedje Nope=dope aan te vragen....
Luxx    posted on 02-01-2008 13:47
mensen die zomaar voor je gaan staan. arm uitsteken en even gaan scratchen... lachen...

jaja, je weet zelf ook wel dat je hierom moet lachenCry
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 02-01-2008 @ 13:49:57 (63%)
Stephanie    posted on 02-01-2008 14:25
Poster: Luxx
mensen die zomaar voor je gaan staan. arm uitsteken en even gaan scratchen... lachen...

Dat zijn meestal dezelfde mensen die enkele seconden later enorme hoofdpijn hebben....

Regel 1: blijf van m'n spullen af!
Tizio    posted on 02-01-2008 15:18
Poster: nils7
En met oud&nieuw flikte er weer iemand het Winking my eye:
Het liedje Nope=dope aan te vragen....

Whaha, geweldig!
nils7    posted on 02-01-2008 15:33
Poster: Tizio

Whaha, geweldig!

Wat een impact kan een feest wel niet hebben... snap zo-ie-zo de hype er omheen al niet (volgens mij is het hetzelfde als sneakers maar dan 3x in het jaar ofzo, alhoewel dat ik het gevoel heb bij sneakerz meer "waar" voor me geld te krijgen!)

Anyways... ik heb nu 3 tracks die het liedje "nope=dope" kunnen zijn: This is sick, toys are nuts en Samir's theme... nog 1 en ik kan kwartetten :D
Jorrit    posted on 02-01-2008 15:40
Heerlijk ook als mensen "Nope is Dope muziek" of "Sneakerz muziek" aan je vragen te draaien... en dat diegene dan na een half uur dat je house staat te draaien terug komt: "He man, waar blijft die sneakerz muziek?"

Of mensen die zeggen: "Ik vind Nope is Dope muziek echt vet", dat je dan antwoord: "Ja ik vind house ook lekker!", dat je dan terug krijgt: "Nee man, house is saai!"

Tizio    posted on 02-01-2008 15:51

Mensen zijn ook zooo lekker dom :P

Wat dacht je van een bordje: "Don't feed the Dj" Daar kan ik wel wat leuks voor photoshoppen :P

nils7    posted on 02-01-2008 17:31
Poster: Jorrit
Heerlijk ook als mensen "Nope is Dope muziek" of "Sneakerz muziek" aan je vragen te draaien... en dat diegene dan na een half uur dat je house staat te draaien terug komt: "He man, waar blijft die sneakerz muziek?"

Of mensen die zeggen: "Ik vind Nope is Dope muziek echt vet", dat je dan antwoord: "Ja ik vind house ook lekker!", dat je dan terug krijgt: "Nee man, house is saai!"

Eh deels... wat ze herkennen zijn wel de "popi-jopi" liedjes. Maar het meer-en-deel van die mensen zijn wss. nog nooit op zo'n feest geweest. Zolang er een dikke beat onder zit en een leuk riedeltje dan vinden ze het tof (ik schaar dat onder eclectic a la Chuckie en hardwell, overigens komen 80% van hun platen, die zij draaien, weer van onze held Switch maar oke!). Maar iig. zijn maar weinig producties in die categorie waardoor ze snel die muziek tegen komen. Vaak is het ook de house die ze nog niet kennen ook niet populair terwijl het toch echt "sneakerz" muziek is! Winking my eye
staf    posted on 02-01-2008 18:38

dat ze iedere keer iets kome aanvragen en aan men gear zitten terwijl ze  nog net kunnen recht staan

Hen    posted on 03-01-2008 15:57
Poster: Bouncy
Mensen van boven de 15 ongeveer die menen dat ze het beter kunnene roep ik altijd (als ze nuchter zijn) achter mijn booth. Vaak durven ze dan al niet meer!

Ghehe zeer goeie oplossing :D
DJ_Sintec    posted on 10-01-2008 00:39
weet je wat ook kut is, je bent aan het draaien maar op het mengpaneel staan de faderknoppen beetje los, met het gevolg dat als je nogal brut een schuif opentrekt dat de faderknop wegvliegt en dat je kan gaan zoeken, zeker als het niet jouw mengpaneel is maar dat dat van een vriend is die naast je staat Happy, laughing behoorlijk genante situatie Happy, laughing
Lanky    posted on 10-01-2008 00:54
Poster: DJ_Sintec
weet je wat ook kut is, je bent aan het draaien maar op het mengpaneel staan de faderknoppen beetje los, met het gevolg dat als je nogal brut een schuif opentrekt dat de faderknop wegvliegt en dat je kan gaan zoeken, zeker als het niet jouw mengpaneel is maar dat dat van een vriend is die naast je staat Happy, laughing behoorlijk genante situatie Happy, laughing

haha ik heb dat serieus een keer zien gebeuren! tijdens een schoolfeest in off corso was een dj nogal wild bezig en nadat hij die fader keihard openzette kwam er naarna opeens een andere dj. want die 'wilde' dj was de losgevlogen fader aan het zoeken op de dansvloer

ge-wel-dig Cry
Tomazos    posted on 10-01-2008 06:43
Weetje wat echt kut is!!!.

een cdj 800 mk2 die soms van begin vant nummer gelijk naar het einde gaat, zonder dat je het verwacht!!!!(mocht iemand dit probleem herkennen en opgelost hebben hoor ik het graag)

maja, verder..
als er 3 chicks naast elkaar staan, en ze willen dat je kiest wie de mooiste is en bij welke je wilt blijven slapen die nachtCryCry
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Illusion    posted on 10-01-2008 09:02
Poster: Tomazos
maja, verder..
als er 3 chicks naast elkaar staan, en ze willen dat je kiest wie de mooiste is en bij welke je wilt blijven slapen die nachtCryCry

Dat heb ik hier nog nooit meegemaakt:S

Ik mag altijd kiezen uit 5 vrouwen:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
DeepSoundz    posted on 10-01-2008 12:09
quote:
Poster: Jorrit

Ja dat heb ik ook een paar keer gehad die mensen hebben der niet zo veel verstand van denk ikCry
cross-over    posted on 10-01-2008 12:13
ach, mijn ervaring zoals al ergens eerder gegeven:
de meeste kennen alleen rap - techno - disco - r&b - harcore/jump en de  "dit is leuk" stijl......Cry
http://soundcloud.com/lau-daniels
Ziax    posted on 10-01-2008 13:55
Ik heb veel geleerd uit deze site, met daarbij verder opzoekingswerk natuurlijk.

Zo heb ik toch de geschiedenis van de house iets of wat onder de knie Happy, laughing

http://techno.org/electronic-music-guide/
Gery    posted on 10-01-2008 14:34
ik kan er persoonlijk niet tegen als dronken individuen zich iets te groot wanen om naast mij te komen staan, al dan niet met drank in hun handen, mij vertellen wat ik zou moeten doen en half over mijn platen hangen, naalden van de plaat trekken enzo... hatelijk! het eigenaardige is dat ze blijven terug komen nadat je ze eenmaal hebt weggeduwt!

nou heeft die ene die eens een halve pint over mijn plaat gekipt heeft wel de uitbrander van haar leven meegemaakt Tongue
DJ - Producer
Ferrox    posted on 10-01-2008 14:36
Poster: Gery
ik kan er persoonlijk niet tegen als dronken individuen zich iets te groot wanen om naast mij te komen staan, al dan niet met drank in hun handen, mij vertellen wat ik zou moeten doen en half over mijn platen hangen, naalden van de plaat trekken enzo... hatelijk! het eigenaardige is dat ze blijven terug komen nadat je ze eenmaal hebt weggeduwt!

nou heeft die ene die eens een halve pint over mijn plaat gekipt heeft wel de uitbrander van haar leven meegemaakt Tongue

Ben ik nu een van de weinigen die daar geen last van heeft? Want ik ben heel direct tegen hun.. Wegzwezen of ik laat je weghalen?

Of heb ik dan te goede feesten :P
Flexii    posted on 10-01-2008 15:01
Poster: Ferrox

Ben ik nu een van de weinigen die daar geen last van heeft? Want ik ben heel direct tegen hun.. Wegzwezen of ik laat je weghalen?

Of heb ik dan te goede feesten :P

Zo doe ik het ook altijd, alleen de eerste keer ben ik meestal wel nog heel vriendelijkCry
rickdekoning    posted on 10-01-2008 15:08
mensen die komen vragen (rond een uur of twaalf) of ik even wat hardcore kan draaien zodat ze kunnen hakken, terwijl ik midden in een house set zit
Ferrox    posted on 10-01-2008 15:34
Poster: rickdekoning
mensen die komen vragen (rond een uur of twaalf) of ik even wat hardcore kan draaien zodat ze kunnen hakken, terwijl ik midden in een house set zit

als het een allround feestje is, dan zeg is goed joh, maar wel wat later Happy, laughing beetje als afsluitertje, en dan ben je voor rest van avond van hun af :D
DonBasco    posted on 10-01-2008 15:42
Dat vind ik bij all-round feestjes ook altijd wel lachen. Verzoekjes voor je uit schuiven. Als degene dan komt vragen waar ie blijft, zeggen dat je hem straks gaat draaien. Vervolgens vragen: "Je gaat toch nog niet weg?? Het wordt net leuk." Vooral jongere mensen voelen zich dan snel bezwaard en zeuren dan een stuk minder.

212 Users online: 165 Guests (47 Unknown)
Pages generated today : 6.961
Most visitors online this month : 793
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.789.957