-Publiek dat met hun drankjes bezopen boven je gear staan te hangen.
-Mensen die verzoekjes doen, en om de 2 minuten komen vragen wanneer hij nou eens komt.
komt me bekend voor, achja
Poster: Luxx
mensen die zomaar voor je gaan staan. arm uitsteken en even gaan scratchen... lachen...
Poster: nils7
En met oud&nieuw flikte er weer iemand het:
Het liedje Nope=dope aan te vragen....
Poster: Tizio
Whaha, geweldig!
Mensen zijn ook zooo lekker dom :P
Wat dacht je van een bordje: "Don't feed the Dj" Daar kan ik wel wat leuks voor photoshoppen :P
Poster: Jorrit
Heerlijk ook als mensen "Nope is Dope muziek" of "Sneakerz muziek" aan je vragen te draaien... en dat diegene dan na een half uur dat je house staat te draaien terug komt: "He man, waar blijft die sneakerz muziek?"
Of mensen die zeggen: "Ik vind Nope is Dope muziek echt vet", dat je dan antwoord: "Ja ik vind house ook lekker!", dat je dan terug krijgt: "Nee man, house is saai!"
dat ze iedere keer iets kome aanvragen en aan men gear zitten terwijl ze nog net kunnen recht staan
Poster: Bouncy
Mensen van boven de 15 ongeveer die menen dat ze het beter kunnene roep ik altijd (als ze nuchter zijn) achter mijn booth. Vaak durven ze dan al niet meer!
Poster: DJ_Sintec
weet je wat ook kut is, je bent aan het draaien maar op het mengpaneel staan de faderknoppen beetje los, met het gevolg dat als je nogal brut een schuif opentrekt dat de faderknop wegvliegt en dat je kan gaan zoeken, zeker als het niet jouw mengpaneel is maar dat dat van een vriend is die naast je staatbehoorlijk genante situatie
Poster: Tomazos
maja, verder..
als er 3 chicks naast elkaar staan, en ze willen dat je kiest wie de mooiste is en bij welke je wilt blijven slapen die nacht
quote: |
Poster: Jorrit Heerlijk ook als mensen "Nope is Dope muziek" of "Sneakerz muziek" aan je vragen te draaien... en dat diegene dan na een half uur dat je house staat te draaien terug komt: "He man, waar blijft die sneakerz muziek?" Of mensen die zeggen: "Ik vind Nope is Dope muziek echt vet", dat je dan antwoord: "Ja ik vind house ook lekker!", dat je dan terug krijgt: "Nee man, house is saai!" |
Poster: Gery
ik kan er persoonlijk niet tegen als dronken individuen zich iets te groot wanen om naast mij te komen staan, al dan niet met drank in hun handen, mij vertellen wat ik zou moeten doen en half over mijn platen hangen, naalden van de plaat trekken enzo... hatelijk! het eigenaardige is dat ze blijven terug komen nadat je ze eenmaal hebt weggeduwt!
nou heeft die ene die eens een halve pint over mijn plaat gekipt heeft wel de uitbrander van haar leven meegemaakt
Poster: Ferrox
Ben ik nu een van de weinigen die daar geen last van heeft? Want ik ben heel direct tegen hun.. Wegzwezen of ik laat je weghalen?
Of heb ik dan te goede feesten :P
Poster: rickdekoning
mensen die komen vragen (rond een uur of twaalf) of ik even wat hardcore kan draaien zodat ze kunnen hakken, terwijl ik midden in een house set zit