Poster: Bastian
Oja ook zo enorm fout van die mensen, ik vind eigenlijk op een feest dat er vooral dance moet gedraaid worden, rock hoort er echt niet thuis:P
Poster: Renzis
De 200 mocro's waar ik gistren voor moest draaien.
Poster: DJ_Sintec
? ? ? ? oke als je house dj bent dat je dan voornamelijk house draait maar op een gewone fuif, gooi er maar wat rock tussen, zeker als je allround draait, liquido, thunderstruck of killing in the name of heeft vaak meer effect dan een half uur house. een breed repertoire moet toch kunnen, zelfs al ben je house dj, ik ben niet helemaal eens.
ah ja, als ze rock komen vragen bij mij doe ik da ook meestal niet ze :D(of het is thunerstuck of killing in the name of) zeker ni als ik electro draai maar op alround fuiven toch nog wel, swel plezant dan
Poster: Julemac
waarom erger je je aan 200 mocro's?
ik draai vaker voor cultureel gekleurden, en nooit problemen mee, die gaan tenminste altijd los..
Poster: Renzis
Ik erger me aan die mensen. Normaal draai ik of voor hollanders of voor een gemixed publiek. Maar dit was alleen maar mocro's en de typische NL-sletjes. Daar erger ik mij aan. Hoe die lui doen, met elkaar omgaan tijdens zulke dingen en ze op mij reageren.
Mag dat?
Hier word gevraagd waar je je aan ergert. Gisteren dit dus, dat is niet racistisch bedoeld maar gewoon
Poster: Lukaz
te lage booth waardoor je de hele avond voorover gebukt moet staan met als gevolg een zere rug
Poster: RAS
eigen ergernissen:
- Apparatuur die niet goed werk!!!
- slechts 2 cd-spelers aanwezig. (ik ben nu al aardig gewend om met 3 te draaien dus voel ik me een beetje kreupel met 2 decks. Luxeprobleem zullen we maar zeggen).
- Verder vind het vervelend als mensen je beslissing om hun verzoeknummer niet te draaien (om welke reden dan ook) niet respecteren. Klein beetje discussie mag (10sec ofzo), maar dan moet je echt aftaaien.
Poster: Lukaz te lage booth waardoor je de hele avond voorover gebukt moet staan met als gevolg een zere rug |
Hier sluit ik me ook bij aan.
@laidback hieronder
Het is nu één keer voorgekomen dat de apparatuur niet goed werkte. En dan bedoel ik niet dat er cdj100's staan ipv cdj1000's ofzo, maar gewoon een cd-speler die de cd's niet/niet goed leest. Ik stel nog niet veel eisen aan het soort cd-speler maar het moet wel werken. Er was me verzekerd dat het in orde was en je moet toch een beetje vertrouwen kunnen hebben in je opdrachtgever. Daarnaast kan het ook gebeuren dat tijdens je set apparatuur is die het begeeft. Daar kan dan niemand wat aan doen, maar wel ergerlijk uiterraard.
Zoals ik mijn bericht begon heb ik dus geen probleem met verzoekjes in het algemeen.
Poster: Laidback
tsja. een cdtje niet lezen of meerdere cds niet goed lezen dan staat er geen goede apperatuur..
wil er niet te diep op in gaan, en dit zijn allemaal alleen maar tips, geen slecht commentaar..
maar wat doe jij dan als jij staat te draaien en een cd speler leest je cd's niet meer, of alles begeeft het ?
erbij staan en beetje rond kijken ?
ik zou best snel Houdoe en bedankt zeggen, zie het als dit:
een darter kan zijn sport niet beoefenen zonder dartbord of met een gebroken dartbord.
Jij als Dj kan niet draaien met slechte / gebroken apperatuur !?!? ja toch ?
Achja.. tis een keuze die jezelf maakt iets waar je je aan kan ergeren ja, iets waar je iets aan kan doen JA!
toch is en blijft zoiets echt persoonlijk.. ik kan niet voor jou beslissen wat je doet als een cd speler er mee kapt..
das jouwn keuze
(maak de volgende keer trouwens even een Klein Quotje hieronder, Edit in Edit in Edit word zoo onoverzichtelijk.. )
Poster: djprozei
enige waar ik me aan erger is aan dj's die na mij of voor mij draaien aankomen met een map vol illegale cd'tjes.
Poster: MaD
Trek je die conclusie niet te snel? Voorbeeld: Mijn cd map zit vol met gebrande CDs met muziek die ik netjes gekocht heb via downloadshops, maar dat ziet er hetzelfde uit als een CD met illegaal gedownloade muziek..
Poster: Ferrox
Behalve dat je deze NIET mag draaien voor publieke gelegenheden.
Ik zat er ook aan te denken om voortaan dance tunes te gaan doen, maar de licentie bevalt me niet. Bah!
Poster: nils7
Mag je alles van D-T wel draaien dan??
Clause 16 Intellectual property rights
All information which is published on the Website or what belongs thereto, including audio, video and/or other files, artists and label names, Streamings, Downloads, software, designs, drawings, logos and trademarks are the intellectual property of Dance-Tunes.com or any licensor of Dance-Tunes.com on the basis of the law or a contract. The visitor must at all times acknowledge and comply with these intellectual property rights and adhere to all restrictions which the law sets for the use of protected works. The downloading, streaming and other use of products and files is regulated in user rules, which are included in these conditions. The visitor is at all times bound to comply with these user rules. These user rules are based on, inter alia, the prevailing text of the Copyright Act 1912 and only form a brief summary to indicate orders and prohibitions for the visitor on the basis of the law. The regulations of the Copyright Act and other intellectual property right laws always apply in full in respect of every use and prevail over these user rules:
a) the visitor is only permitted to normal private use of a product after the visitor has paid therefore in the normal manner indicated on the Website. Every action of the visitor whereby the payment method is circumvented, changed or is otherwise avoided is prohibited. The visitor is prohibited from reproducing, changing, or uploading a Download or some other material from the Website, or to play such in public, exhibit such, make such available to third parties, execute such, (re)sell such, abuse such, etc., as all said actions are reserved for the party entitled thereto. The visitor is prohibited from adapting, circumventing, decoding or encoding or interfering with software, files or payment procedures.
b) the normal use by the visitor of any product file that the visitor rightfully purchased is permitted in accordance with the procedures as set out on the Website. It is permitted to make a private copy, burn a cd, make a copy on another computer of (music) files that have been downloaded and purchased in accordance with the rules, but only for private and not commercial use. Under no circumstances may copies be made available to third parties.
c) the protected parts of the Website explicitly also include the security method applied in software.
d) the delivery of any file purchased by the visitor does not encompass any transfer or licence of a right to the visitor for promotion or operation with regard to such file.
In the event of a noted breach by a visitor of the statutory rules Dance-Tunes.com reserves the right to inform the entitled party thereof, who will be able to bring legal action against the visitor.