Poster: Vibemaster-D
maar ik heb echt een hekel aan Mc's die door je MIC liggen te K.ankeren over je muziek en dan zeggen.
:"Zo jongetje van de muziek zet hem maar weer af als je net wat live probeert te mixen ofzo".
maar daar heb ik een trucje voor
men neemt een DJM800. met zet het effecten gedeelte op MIC men switcht naar Robot men draait de Level/depth helemaal naar links zet de Beat knoppen op 0% en je gaat heel langzaam heel langzaam die pitch veranderen zodat het niet direct opvalt maar dat hij na verloop van tijd toch ineens anders klinkt.
werkt perfect
Gelukkig heb ik nog nooit meegemaakt dat er iemand wou komen mc-en.. :P (niet dat ik dat zou toestaan overigens!)
Poster: MuffHouse
Echt gewoon nooit mensen die zeuren, bij mij is iedereen altijd tevreden. Niet dat ik erg goed ben ofzo.. maar straal gewoon uit dat ik niet in ben voor vage verzoekjes of afkrakende kritiek van nullen. Het soort feest is ook redelijk afhankelijk van het soort mensen mensen er rond lopen. Ik sta of op prive party's waar iedereen van house/electro/urbanhouse etc. houdt, of prive feestjes.
Poster: davyh
Ik erger me heel erg aan mede dj's die bij je komen staan en die dan gaan mee tikken (met een ring of stampen op het poidum) op de beat..Daar wor je helemaal gek van na een tijdje..
Poster: _Ivan_
Zullen we een beetje met respect met elkaar omgaan en het woord kanker gewoon niet gebruiken op het forum?
Poster: DJADMIN
inderdaad, mensen die verzoekjes hebben en constant terug blijven komen.
en natuurlijk de mensen met de verzoekjes waarvan ze weten dat die toch niet gedraaid worden (metallica, etc etc)
Poster: Ferrox
Bekende zin uit een recent nummer:
If you're not in it for the love of the music, would you please f*ck off!!
Poster: Nakata
noir - all about house music
Dat is ook heel wat anders dan allround feesten.
Bij mij op schoolfeesten krijg ik wel regelmatig verzoekjes.. Niet echt om te mc-en hoor.. dat mogen ze niet. Hoogstens op het einde een keer.. maar dan moet het wel iemand zijn waarvan ik denk, dat kan wel. Maar ik probeer vaak verzoekjes wel er tussenin te krijgen. Echter als ze weer komen Jumpen Jumpen... Ja oke, maar dan weer een ander nummer, en als het te vaak is zeg ik vaak strax weer een keer..
Heb ook 1 keer gehad, en toen kon ik mijn lach niet inhouden. Kwam er 1: Draai eens fatsoenlijke muziek. (heel de zaal ging onderhand los maja.. dat zag hij niet). Dus ik vraag dan, wat noem jij fatsoenlijk.. weet je wat hij zei? Mijn mond viel open van verbazing.. Jah engelstalige muziek je weet wel?
Ik had echt zoiets van WTF? Dussuh ik ga opnoemen wat ik had: R&B, Dance, Meezingers (engelstalig), Jump, Hardstyle, hardcore, populair.. Hahaha je had zijn gezicht moeten zien. Die kroop met de staart tussen de benen terug naar z'n plek, in het publiek. En toch vind ik dan verzoekjes ook weer prachtig... Hoe sommige zichzelf zo voor lul kunnen zetten.. haha
Ik had words of the gang in mijn kop... maarrem, zit daar die tekst ook in?
Ik had words of the gang in mijn kop... maarrem, zit daar die tekst ook in?
dan nog vind ik words of the gang een pak beter hoor ...
ONTOPIC
ik vind het irri als mensen maar niet begrijpen dat je 2 aparte 16a stroomgroepen nodig hebt voor je drive-in.
dan komen ze zo van , JA JE HEBT TOCH 4 STOPCONTACTEN IN DIE STEKKERDOOS !
oh my ...
of mensen die tijdens de opbouw over je opgerolde kabels gaan lopen , nog erger over de koppelingen...
dat is misschien niet het einde van de wereld , maar toch niet echt beleefd van die mensen.
en dan nog iets grappigs , kleine kinderen die op 50 cent gaan jumpen XD
Poster: Lightzonedan nog vind ik words of the gang een pak beter hoor ...
ONTOPIC
ik vind het irri als mensen maar niet begrijpen dat je 2 aparte 16a stroomgroepen nodig hebt voor je drive-in.
dan komen ze zo van , JA JE HEBT TOCH 4 STOPCONTACTEN IN DIE STEKKERDOOS !
oh my ...
of mensen die tijdens de opbouw over je opgerolde kabels gaan lopen , nog erger over de koppelingen...
dat is misschien niet het einde van de wereld , maar toch niet echt beleefd van die mensen.
en dan nog iets grappigs , kleine kinderen die op 50 cent gaan jumpen XD