Waar erger jij je aan tijdens het draaien (5/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Hansje    posted on 14-09-2007 15:30
Ik zag dit voorbij komen op een ander forum, dus leek mij wel leuk om hier eens rond te vragen waar je je aan ergert tijdens het draaien.

Mijn lijstje:
-MC's die te veel en op de foute momenten door je set lopen te schreeuwen.
-Publiek dat met hun drankjes bezopen boven je gear staan te hangen.
-Mensen die verzoekjes doen, en om de 2 minuten komen vragen wanneer hij nou eens komt.

What do you think about Waar erger jij je aan tijdens het draaien ??

Vote :   

BryanB    posted on 29-10-2007 12:04
Poster: Tomazos
hm wat ik afgelope zaterdag had was ook wel iritant.. een gast die BLEEF aandringe op jantje smit en andere vage artiesten waar k nooit van gehoord had.. om de 4 minuten... en even later liet hij al ze kennisen ook langs komen(de bekende truc)

naja hij hangt beetje dronke met ze bier boven me cd's weer om jan smit te blijven zeure.. ik duw ze glas weg.. die gozer helemaal lam, na een paar x stoot iemand tegen em aan en jahoor, ze bier over me cd's..

toen had ik het helemaal gehad en is die er een beetje hard handig door de beveiliging uit gezet..

k*t gaste

Dat was ik toch niet hè
cross-over    posted on 29-10-2007 12:10
bediening:  het personeel dat je drinken komt brengen (ik wil tenminste wel wat tijdens een avondje draaien en ga het (meestal) zelf niet aan de bar halen.......). Sommige vragen dan meteen een nummer aan en verwachten dat je dat dan ook meteen draait. Doe het niet dan komt je drinken ook niet meer....., lekker irritant.

Ik heb in het verleden meerdere keren meegemaakt dat je na een andere dj op moest maar je kon nergens je platen fantsoenlijk kwijt, ja open en bloot in het keukentje waar iedereen binnen kon.
Kan je niet de zaal in om de sfeer te proeven.....

Ja, ik luister de aangeboden cdtjes meestal ook wel maar 9 van de 10 keer is het niks......

En verder bedenk ik nog dat we niet moeten vergeten dat de meeste bezoekers geen verschil kennen tussen de verschillende style......, 
de meeste kennen alleen rap - techno - disco - r&b - harcore/jump en de  leuk/lekker stijl...................Cry
http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 29-10-2007 @ 12:11:47 (2%)
Cyspoz    posted on 29-10-2007 12:13
Ja die laatste ken ik ook, kun je een leuk plaatje draaien. Maar ik te graag, wil best iets opzetten wat ik leuk vind Happy, laughing Of jij het ook leuk vind, tja... :P
nils7    posted on 29-10-2007 13:04
Poster: cross-over
bediening:  het personeel dat je drinken komt brengen (ik wil tenminste wel wat tijdens een avondje draaien en ga het (meestal) zelf niet aan de bar halen.......). Sommige vragen dan meteen een nummer aan en verwachten dat je dat dan ook meteen draait. Doe het niet dan komt je drinken ook niet meer....., lekker irritant.

Ik heb in het verleden meerdere keren meegemaakt dat je na een andere dj op moest maar je kon nergens je platen fantsoenlijk kwijt, ja open en bloot in het keukentje waar iedereen binnen kon.
Kan je niet de zaal in om de sfeer te proeven.....

Ja, ik luister de aangeboden cdtjes meestal ook wel maar 9 van de 10 keer is het niks......

En verder bedenk ik nog dat we niet moeten vergeten dat de meeste bezoekers geen verschil kennen tussen de verschillende style......, 
de meeste kennen alleen rap - techno - disco - r&b - harcore/jump en de  leuk/lekker stijl...................Cry

Of totaal iets anders bedoelen (met aanvragen) nope=dope remix = Toys are nuts... (en dat weken lang volhouden)
En Marc Benjamin (dan bedoelen ze Solid Groove - This is sick).
En nog niet willen aanpassen!

Ik laat me meestal bedienen door iemand die er werkt en rond loopt: glazenhaler Happy, laughing
Boyd    posted on 30-10-2007 20:38
vandaag: ben ik net wat aan het opnemen komt me ma binnenlopen, of ik nu boodschappen ga doen. Vind ze dat ik brutaal ben. trekt ze de stekker eruit!
tairip    posted on 30-10-2007 20:46
Poster: sparckless
vandaag: ben ik net wat aan het opnemen komt me ma binnenlopen, of ik nu boodschappen ga doen. Vind ze dat ik brutaal ben. trekt ze de stekker eruit!

Haha... dit is humor! Beetje respect voor je ouders! Cry
Lawrenz    posted on 30-10-2007 20:57
M'n broer, als ik precies aan t beatmatchen ben komt ie toevallig even langs en geeft de andere plaat een duw. Kan ik weer opnieuw beginnen Cry
DjJenzel    posted on 30-10-2007 21:03

ik erger me aan dat je aan het draaien bent je de gevraagde muziek draait en dat de organisatie ineens besluit een ander genre te nemen.

of als ik geboekt ben voor men eigen style te draaien , dan heb k dus allleen dat genre bij dat ze dan ineens vragen voor een ander genre dat niet op voorand vermeld is geweest

_Arne_    posted on 30-10-2007 22:36
Poster: DjJenzel

ik erger me aan dat je aan het draaien bent je de gevraagde muziek draait en dat de organisatie ineens besluit een ander genre te nemen.

of als ik geboekt ben voor men eigen style te draaien , dan heb k dus allleen dat genre bij dat ze dan ineens vragen voor een ander genre dat niet op voorand vermeld is geweest

Heb jij dan zo veel muziek dat je niet alles mee neemt? :O
fistfull    posted on 11-11-2007 19:23

Ik moest laatst bij een 'ranja'party draaien. Ik stond daar te draaien met 2 MKIII's en DJM-600.

Jongentje: Ja mijn broer is ook dj en heeft veel betere apparatuur dan jij.
Ik: Wat heeft ie dan allemaal Happy, laughing
Jongentje: Ja, 2 draaitafels van numark :o en een 250 kanaals mixer.
Ik: Ohkee, weet je zeker dat het 250 kanaals is?
Jongentje: Nee, trouwens, het is 350 kanaals.
Ik: .....

Of mensen die komen zeggen dat je er niks van bakt. Dan zeggen ze dat ze zelf ook dj zijn en dan vraag je ofdat ze zelf ff een paar minuten willen draaien, weten ze niet hoe snel ze weg moeten komen.

User edit by fistfull on 11-11-2007 @ 19:24:10 (6%)
djmamo    posted on 11-11-2007 19:34
Poster: _Arne_

Heb jij dan zo veel muziek dat je niet alles mee neemt? :O

ik neem ook alleen mee waar ik voor gevraagd word, ls ik alles mee moet nemen moet ik 3 udg tassen en 6 cd mappen mee nemen
www.moonentertainment.nl
ScottB    posted on 11-11-2007 20:26
Ik moest laatst ergens draaien waar standaard 2 cdspelers staan. Prima voor mij, maar de DJ na mij die draaide met Serato en 2 draaitafels. Toen moest alles dus geinstaleerd worden. Normaal niet zo'n probleem, wel irritant vind ik. Maar alles zat in een flight-case en dus ook de kabels. Dus moest de stroomkabel van de mixer er ff uit. Dus geen muziek ... erg vervelend!!
User edit by ScottB on 11-11-2007 @ 20:26:58 (1%)
djmamo    posted on 11-11-2007 20:28
Poster: ScottB
Ik moest laatst ergens draaien waar standaard 2 cdspelers staan. Prima voor mij, maar de DJ na mij die draaide met Serato en 2 draaitafels. Toen moest alles dus geinstaleerd worden. Normaal niet zo'n probleem, wel irritant vind ik. Maar alles zat in een flight-case en dus ook de kabels. Dus moest de stroomkabel van de mixer er ff uit. Dus geen muziek ... erg vervelend!!

wel erg onprofessioneel als dat nog moet gebeuren als er publiek is
www.moonentertainment.nl
Dislexie    posted on 13-11-2007 06:27
Ik vind al die bitches irritant die aan mijn stok willen slobberen.....Ik ben getrouwd man!
Renzis    posted on 13-11-2007 07:27
Poster: Dislexie
Ik vind al die bitches irritant die aan mijn stok willen slobberen.....Ik ben getrouwd man!

Mooiste antwoord van het hele topic:P
BryanB    posted on 13-11-2007 08:40

Kan het ook wat netter...
Steev    posted on 13-11-2007 08:45

Haha Cry daar heb ik ook altijd last van, het leid alleen zo af Cry
User edit by Steev on 13-11-2007 @ 08:46:32 (15%)
Illusion    posted on 13-11-2007 09:45

:p ik ben nog niet getrouwd:p en weer vrijgezel:p Dus laat maar komen die bitchesWinking my eye haha
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 13-11-2007 @ 09:45:26 (5%)
Burnmatic    posted on 13-11-2007 18:19
zullen we t weer even ter zake houden, heren xP.
hij is we leuk, moet ik toegeven.

k erger me aan de hele verzoek nr. riddle.
dronken mensen vlakbij de set. ben dan gewoon geneigd om die mic. te pakken en te roepen dat ie op moet rotte =P.
mc's. niks op die mensen persoonlijk, gewoon irritant door mijn shizzle heen.
Hou k niet van.
verder vind k t kut als mensen 1 en hetzelfde nummer 3 à 4 keer willen horen op een avond.
ik erger me soms aan de belichting.
en wat natuurlijk nooit leuk is, als mensen niet dansen op je eigen producties =P.
gelukkig nog niet meegemaakt, maar heb t vaak genoeg zien gebeuren =P.
en k houd dr niet van als mensen me na afloop teveel vragen stellen. =P
leuk die belangstelling, maar als dr 12 op je af komen stormen ... xD
4 of 5 is leuk. de rest kan op internet een berichtje achter laten en zeggen wat ze dr van vonden ofzo =P. en vragen kunnen ze daar ook plaatsen.
miss. dat k ooit nog wel een speciaal interview uurtje achteraf regel ofzo. xD
maar eerst maar gewoon leren en beter worden.
de naam komt dan vanzelf =)
Jorrit    posted on 13-11-2007 18:23
Eigenlijk hou jij helemaal niet van draaien als ik het goed begrijp? =) xD =P
Nee just kidding, maar al komen er 100 mensen op me af met vragen, ik beantwoord ze allemaal even vriendelijk, is toch geweldig als mensen geinterreseerd zijn in wat we doen?

Mijn enige echte ergenis tijdens het draaien is draaien met collega's die een extra tas mee zouden moeten nemen, zo groot dat hun ego is. 

Mod edit by Jorrit on 13-11-2007 18:24 (75%)
OneSixty    posted on 13-11-2007 18:39
ik heb me mateloos geirriteerd toen kindere achter mn booth liepen , t'is dat het op mn school was dat ik kon beginnen schreeuwen :p
Boyd    posted on 18-11-2007 19:04
Poster: Jorrit

Mijn enige echte ergenis tijdens het draaien is draaien met collega's die een extra tas mee zouden moeten nemen, zo groot dat hun ego is. 

DJ JEAN !!!Cry
baath    posted on 18-11-2007 19:16
gister,

vrouwen die blijven zeuren om een nummertje wat ik 5 min geleden had gedraaid,
hun naar andere tent hadden ze het nummer niet Happy, laughing

en dan gewoon dood leuk komen vragen aan je of ze je single mogen lenen :S

maar het meest erger ik me aan mensen die om de 5 min komen vragen waar hun aanvraag je blijft.
djmaarten    posted on 18-11-2007 20:15

waar ik me aan erger.. of wat vet irritant is is als je collega zich verveel en je steeds gaat aantikken of op je hoofd trommelen of je steeds flasht  ''kuchjorritkuch'' en als je iets draait dat mensen met de meest domme verzoekjes komen of nummer die ze leuk vinden of op hun ipod hebben maar die helemaal niet dansbaar zijn ofzo.

User edit by djmaarten on 18-11-2007 @ 20:26:16 (10%)
D-Jaz    posted on 22-11-2007 17:07
ik word knetter van verzoekjes laats is die gozer uit de club getrapt lekker voor hem hij bleef maar zeiken maar eigelijk best wel lullig zegt ie zo tegen me ja kan je deze draaien nah om aardig te doen zeg ik ja is goed ik doe het niet maar dat maakt niet uit XD komt ie wil je deze ook draaien ik zeg nee we doen geen verzoekjes meer gaat ie het me nog 2 keer vragen daar na toen is portier gekomen en heeft hem verwijderd haha XD echt masterlijk maar dat soort mensen haat ik van die kut boeren

189 Users online: 129 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 18.781
Most visitors online this month : 793
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.801.777