Poster: Tomazos
hm wat ik afgelope zaterdag had was ook wel iritant.. een gast die BLEEF aandringe op jantje smit en andere vage artiesten waar k nooit van gehoord had.. om de 4 minuten... en even later liet hij al ze kennisen ook langs komen(de bekende truc)
naja hij hangt beetje dronke met ze bier boven me cd's weer om jan smit te blijven zeure.. ik duw ze glas weg.. die gozer helemaal lam, na een paar x stoot iemand tegen em aan en jahoor, ze bier over me cd's..
toen had ik het helemaal gehad en is die er een beetje hard handig door de beveiliging uit gezet..
k*t gaste
Poster: cross-over
bediening: het personeel dat je drinken komt brengen (ik wil tenminste wel wat tijdens een avondje draaien en ga het (meestal) zelf niet aan de bar halen.......). Sommige vragen dan meteen een nummer aan en verwachten dat je dat dan ook meteen draait. Doe het niet dan komt je drinken ook niet meer....., lekker irritant.
Ik heb in het verleden meerdere keren meegemaakt dat je na een andere dj op moest maar je kon nergens je platen fantsoenlijk kwijt, ja open en bloot in het keukentje waar iedereen binnen kon.
Kan je niet de zaal in om de sfeer te proeven.....
Ja, ik luister de aangeboden cdtjes meestal ook wel maar 9 van de 10 keer is het niks......
En verder bedenk ik nog dat we niet moeten vergeten dat de meeste bezoekers geen verschil kennen tussen de verschillende style......,
de meeste kennen alleen rap - techno - disco - r&b - harcore/jump en de leuk/lekker stijl...................
Poster: sparckless
vandaag: ben ik net wat aan het opnemen komt me ma binnenlopen, of ik nu boodschappen ga doen. Vind ze dat ik brutaal ben. trekt ze de stekker eruit!
ik erger me aan dat je aan het draaien bent je de gevraagde muziek draait en dat de organisatie ineens besluit een ander genre te nemen.
of als ik geboekt ben voor men eigen style te draaien , dan heb k dus allleen dat genre bij dat ze dan ineens vragen voor een ander genre dat niet op voorand vermeld is geweest
Poster: DjJenzelik erger me aan dat je aan het draaien bent je de gevraagde muziek draait en dat de organisatie ineens besluit een ander genre te nemen.
of als ik geboekt ben voor men eigen style te draaien , dan heb k dus allleen dat genre bij dat ze dan ineens vragen voor een ander genre dat niet op voorand vermeld is geweest
Ik moest laatst bij een 'ranja'party draaien. Ik stond daar te draaien met 2 MKIII's en DJM-600.
Jongentje: Ja mijn broer is ook dj en heeft veel betere apparatuur dan jij.
Ik: Wat heeft ie dan allemaal
Jongentje: Ja, 2 draaitafels van numark :o en een 250 kanaals mixer.
Ik: Ohkee, weet je zeker dat het 250 kanaals is?
Jongentje: Nee, trouwens, het is 350 kanaals.
Ik: .....
Of mensen die komen zeggen dat je er niks van bakt. Dan zeggen ze dat ze zelf ook dj zijn en dan vraag je ofdat ze zelf ff een paar minuten willen draaien, weten ze niet hoe snel ze weg moeten komen.
Poster: _Arne_
Heb jij dan zo veel muziek dat je niet alles mee neemt? :O
Poster: ScottB
Ik moest laatst ergens draaien waar standaard 2 cdspelers staan. Prima voor mij, maar de DJ na mij die draaide met Serato en 2 draaitafels. Toen moest alles dus geinstaleerd worden. Normaal niet zo'n probleem, wel irritant vind ik. Maar alles zat in een flight-case en dus ook de kabels. Dus moest de stroomkabel van de mixer er ff uit. Dus geen muziek ... erg vervelend!!
Poster: Dislexie
Ik vind al die bitches irritant die aan mijn stok willen slobberen.....Ik ben getrouwd man!
Ik vind al die bitches irritant die aan mijn stok willen slobberen.....Ik ben getrouwd man!
Poster: JorritMijn enige echte ergenis tijdens het draaien is draaien met collega's die een extra tas mee zouden moeten nemen, zo groot dat hun ego is.
waar ik me aan erger.. of wat vet irritant is is als je collega zich verveel en je steeds gaat aantikken of op je hoofd trommelen of je steeds flasht ''kuchjorritkuch'' en als je iets draait dat mensen met de meest domme verzoekjes komen of nummer die ze leuk vinden of op hun ipod hebben maar die helemaal niet dansbaar zijn ofzo.