@ sparckless , hahha. DIe onthoud ik is wel een goeie man
quote: |
Poster: sparckless mensen die proberen te schratchen op het jogweel, als jij een setje aan het draaien bent: ik was laatst op een feest op school en daar was radio 538 aant draaien. Met rick romijn wat een bal XD, maargoed komt er zn slungel aanlopen en die gaat naast romijn staan. En die geeft dus ff een zetje tegen de jog van een cdj1000 mk3. geen probleem alleen romijn was geiriteerd natuurlijk. zou iedereen wel zijn heh, dus wat doet ie hij zet de andere cdj op 1 beat loop. super iritant dus en schreeuwt door de mic moet je is kijken wat die sukkel met mn cd-speler gedaan heeft. We hebben hem de rest van de avond niet meer gezien! die jonge |
Poster: bramv@ sparckless , hahha. DIe onthoud ik is wel een goeie man
Poster: Sunrise8Vrijdag sta ik met die pipow te draaien( marc benjamin) maar mensen vragen mij ook altijd die mix aan:S maar zal het is aan hem vragen of hij hem heeft:P
@ luxx: ik denk dan dat diegene bedoeld de nope is dope remix van marc benjamin, dat nummer heet namelijk gewoon nope is dope. maar ik ben het met je eens, moet die gozer het wel duidleijk zeggen
Poster: DeafDJ
Nog een voor het lijstje: DJ's die na je moeten draaien die al een half uur te vroeg in de (al te kleine :p) booth komen rondzweven
Poster: DeafDJ
Nog een voor het lijstje: DJ's die na je moeten draaien die al een half uur te vroeg in de (al te kleine :p) booth komen rondzweven
Poster: Cyspoz
Vind ik beter dan DJ's die op het laatste moment komen aankakken en vervolgens vrolijk hun set openen met een plaat die jij 10 minuten daarvoor nog gedraait hebt. Maar ze moeten je natuurlijk wel de werkruimte geven.
Poster: Hansje
Hahaha, daar erger ik me niet aan, maar het publiek volgens mij wel
Poster: Sunrise8
pas je wel op dat je niet bloed op m'n apparatuur morst. dankje
Poster: Hansje
Hahaha, daar erger ik me niet aan, maar het publiek volgens mij wel
mmm, lekker herkenbaar die top-irritaties, verzoekjes, met hun fikken aan je spullen, enz.
Wat ik nog niet gelezen heb zijn de andere rand verschijnselen waar je ook mee te maken hebt:
* geen fantsoenlijk sanitair (of niet/nauwelijks bereikbaar voor de dj)
* geen of irritante bediening omdat je hun verzoekje niet (snel genoeg) draait
* geen mogelijkheid om je spullen neer te zetten als je later op moet
* wannabe dj's die met hun eigen cdtje komen en vragen of je hun mix of productie wilt draaien
Poster: cross-overmmm, lekker herkenbaar die top-irritaties, verzoekjes, met hun fikken aan je spullen, enz.
Wat ik nog niet gelezen heb zijn de andere rand verschijnselen waar je ook mee te maken hebt:* geen fantsoenlijk sanitair (of niet/nauwelijks bereikbaar voor de dj)
* geen of irritante bediening omdat je hun verzoekje niet (snel genoeg) draait
* geen mogelijkheid om je spullen neer te zetten als je later op moet
* wannabe dj's die met hun eigen cdtje komen en vragen of je hun mix of productie wilt draaien