Waar erger jij je aan tijdens het draaien (3/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Hansje    posted on 14-09-2007 15:30
Ik zag dit voorbij komen op een ander forum, dus leek mij wel leuk om hier eens rond te vragen waar je je aan ergert tijdens het draaien.

Mijn lijstje:
-MC's die te veel en op de foute momenten door je set lopen te schreeuwen.
-Publiek dat met hun drankjes bezopen boven je gear staan te hangen.
-Mensen die verzoekjes doen, en om de 2 minuten komen vragen wanneer hij nou eens komt.

What do you think about Waar erger jij je aan tijdens het draaien ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 16-09-2007 22:10
Poster: NickName

bij mij ook op me lezen (en dan heb ik eens een polo shirt aan kan ik die ook weer naar de stomerij brengen wegens stank
Edit: Tip voor iedereen: stop een geurtje in je rook dat maakt het leuker een keer had ik friet en frikandel geur (de bar liep vol)

wtf hoe doe je dat, ik dacht dat er alleen smaakjes bestonden als: aarbei, appel, cranberry, etc..
maar friet en frikandel is nieuw voor me:P of je maakte een grapje die ik ff niet door heb :P
Music made me who i am
LauW    posted on 16-09-2007 22:15
Poster: Sandr
Zoals iedereen al zegt: de verzoekjes mensen.

* Mensen die om de 2 minuten komen vragen wanneer hij komt
* Mensen die een nummer vragen dat je 10 minuten geleden hebt gedraaid
* Mensen die het niet begrijpen dat je een andere stijl draait dan hun favo stijl.
* Mensen die nummers vragen die totaal niet in de avond passen.
* Mensen die een feest komen aanvragen, bijv: Heb je ook nope is dope?

Dit is wat ik op dit moment even kan bedenken waar ik me aan erger van verzoekjes mensen.

Dan heb je ook nog de barmensen of de eigenaar die jouw precies gaat vertellen hoe het moet.
Soms komen ze met nuttige info, vaak met, wegens gebrek aan kennis, onbruikbare info.

Ook de mensen die op het eind van de avond komen:
Ja ik draai ook in een discotheek verderop in het land. Kunnen 5000 man binnen maar ik vond dat je het opzich wel leuk deed. Cry

Een feest aanvrage CryCryCryCryCry
RenéKuppens    posted on 16-09-2007 22:20
Poster: Sunrise8

wtf hoe doe je dat, ik dacht dat er alleen smaakjes bestonden als: aarbei, appel, cranberry, etc..
maar friet en frikandel is nieuw voor me:P of je maakte een grapje die ik ff niet door heb :P

Er bestaat zelf een GEUR DJ/Aroma DJ ga ff opzoeken in mijn boek hoe hij zich zelf noemt staat op aantal leuke feesten Winking my eye
Ferrox    posted on 16-09-2007 22:22
Poster: LauW

Een feest aanvrage CryCryCryCryCry

Laat ze maar! Is toch weer mooi megenomen Winking my eye
Lukaz    posted on 16-09-2007 22:29
Poster: Ferrox
En dan komen zeuren om arreenbee....

Sjemig, die dance liefhebbers hoor je nooit als een RNB plaat opstaat, Maar andersom. sjes... Wat een lastig volk kan dat zijn.

Zin die ik paar jaar geleden te vaak heb gehoord:
'Heb je ook bobbeling?'

lol.. plus dat het tog gewoon bubbling is? Winking my eye
User edit by Lukaz on 16-09-2007 @ 22:29:54 (6%)
Illusion    posted on 17-09-2007 09:48
Poster: Ferrox

En dan komen zeuren om arreenbee....

Sjemig, die dance liefhebbers hoor je nooit als een RNB plaat opstaat, Maar andersom. sjes... Wat een lastig volk kan dat zijn.

Dat is echt Zo! Wou ik ff bevestigen, en is gewoon irritant.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 17-09-2007 @ 09:48:25 (3%)
DJKIWI    posted on 17-09-2007 11:42
Er zijn altijd van die mensen die een plaatje komen aanvragen of een heeeel verhaal willen vertellen terwijl ik dan net op dat moment een plaat aan het mixen ben..... zeer vervelend.
robbert    posted on 17-09-2007 12:01
Wel vervelend dat publiek, maar uiteindelijk draai je toch om hun een leuke avond te geven! Vergeet dat niet..
stevew    posted on 17-09-2007 12:14
Idd robert maar op sommige avonden moet het volk er wat voor openstaan ook hé...je hebt soms van die avonden waar je gewoonweg een slecht publiek hebt waar je niets kan mee doen. Ik heb dit al eens meegemaakt en dat is een triestige avond hoor. Het ligt spijtig genoeg niet altijd in je eigen handen.
User edit by stevew on 17-09-2007 @ 14:04:36 (6%)
Luxx    posted on 17-09-2007 12:59
Poster: DJKIWI
Er zijn altijd van die mensen die een plaatje komen aanvragen of een heeeel verhaal willen vertellen terwijl ik dan net op dat moment een plaat aan het mixen ben..... zeer vervelend.

hahah jaa idd dat ken ik ook wel:P
www.mothermusic.nl
Dalique    posted on 17-09-2007 13:45
ergeren is een groot woord,

maar laatst stond ik te draaien voor 400 man ofzo, op een eindfeest van een scholengemeenschap. En ik was midden in mijn set bezig. Dus ineens kijk ik op , en om me heen. Staan er ineens 8 jongens aandachtig naast me te kijken hoe ik bezig ben... dus... Had het eerst eigenlijk niet door haha, te geconcentreerd denk ik.

Edit: Na een verloop van tijd werd het best vervelend eigenlijk.. stonden constant in de weg enzo.Cry
User edit by Dalique on 17-09-2007 @ 13:53:58 (29%)
DEGEE    posted on 17-09-2007 17:37
ik erger me aan mensen die bij je komen en ze staan daar te lummelen
en die dan ZONDER te vragen
in je cd's beginnen te rommelen terwijl alles netjes licht.
dan heb je ook van die vervelende mensen die altijd vragen om je strobo aan te zetten,
dan natuurlijk ook nog van die verzoek mensen
en dan van die k*t mensen die altijd beginen van:" ge kunt het NIET", "weet gij wel wat muziek is"
en ook van die onnozele,stomme,irritante vragen stellenCry
maar dan heb je natuurlijk ook de mensen die zegen dat je het goed kan:d
DAAR hou ik nu eens van Winking my eye

Nvie    posted on 17-09-2007 17:58
Poster: Illusion

Dat is echt Zo! Wou ik ff bevestigen, en is gewoon irritant.

Oooh, dus jij wilt een beetje Rythem & Blues? Nee, ik wil R&B 'man', je weet tog!

Erg leuk volk ja :P
Luxx    posted on 17-09-2007 18:29
Poster: Nvie

Oooh, dus jij wilt een beetje Rythem & Blues? Nee, ik wil R&B 'man', je weet tog!

Erg leuk volk ja :P

haha ja idd ze weten zelf niet eens waar R&B voor staat:P STUPIDS
www.mothermusic.nl
stevew    posted on 17-09-2007 21:54
hehehe, dit heb ik ook al een paar keer meegemaakt, je kan die gasten echt gek makenCry
Dyno    posted on 17-09-2007 22:18
Irritaties: Vaak meegemaakt dat de dj booth niet deugt. (oud verrot mengpaneel, slechte naalden, geen monitors, enz.)

Ook inderdaad de verzoekjes. Op een hardcorefeest om hip hop vragen bijvoorbeeld. (echt gebeurt!)

Te wild dansende mensen rond je booth. 1x iemand een klap voor z'n harses gegeven omdat ie telkens tegen de booth stootte, waardoor de naald van de plaat ging.

Je storen als je geconcentreerd in je mix zit, om vervolgens iets totaal onverstaanbaars te zeggen wat je na 6x nóg niet verstaat.

De dj die na jou moet draaien die ineens met de faders van het mengpaneel gaan spelen terwijl jij nog (bv) 10 min. hebt. AFBLIJVEN EIKEL, JIJ MAG ZO ALS IK KLAAR BEN!!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 17-09-2007 @ 22:18:49 (6%)
patrick-allen    posted on 17-09-2007 23:51
Chagerijnig publiek, daar zou ik me aan ergeren, net als mensen die je afzeiken natuurlijk.

En ja ook ik erger me wel eens aan iemand die een verzoekje aanvraagd. Zeker als ze je aandacht willen hebben als jij probeerd te focussen. Maar ik ga zelf ook weleens bij een collega een babbeltje maken of iets aanvragen. (let me think about it blijf ik vet vinden)

En omdat ik weet dat hij zich probeerd te concentreren wacht ik netjes totdat het nummer is ingemixt.

Owja slechte monitoren en gebrekkige apparatuur erger ik me wel het ergste aan, dit had ik op de markt ook Olaf. Irri monitor
OneSixty    posted on 18-09-2007 16:55
Poster: patrick-allen

Owja slechte monitoren en gebrekkige apparatuur erger ik me wel het ergste aan, dit had ik op de markt ook Olaf. Irri monitor

de apparatuur was opzich wel goed maar verouderd (denon)

voor de rest stond er voor 1 heel marktplein 2x jrx115's , uiteindelijk gingen die (tegen mijn verbazing in)toch nog lekker hard hoor ,
maar het was vanachtere niet meer goed te horen.

@pat: voortaan in je rider zetten dat je alleen draait op trailers met van die anti-wegrij blokken :P XD
patrick-allen    posted on 18-09-2007 17:51
Poster: dj_lightzone

de apparatuur was opzich wel goed maar verouderd (denon)

voor de rest stond er voor 1 heel marktplein 2x jrx115's , uiteindelijk gingen die (tegen mijn verbazing in)toch nog lekker hard hoor ,
maar het was vanachtere niet meer goed te horen.

@pat: voortaan in je rider zetten dat je alleen draait op trailers met van die anti-wegrij blokken :P XD

Ja of grotere podiums :P
djmarcelm    posted on 19-09-2007 19:12
collega deejay's die als ze naast je staan je de hele tijd van het werk afhouden!
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj
LaMalediction    posted on 19-09-2007 22:52
chago publiek

mensen die vragen of je reggeaton heb terwijl het een club house avond is
verzoekjes uiterraard

de gear die ze hebben niet goed werkt
wat iemand al eerder zei; te wild dansende mensen rond je booth.
mensen die in je platentas gaan zoeken naar nummers en dan alles door elkaar gooien

aan al die mensen heb ik een bloedhekel
ook mensen die mee kijken en zeggen dat het zo en zo moet terwijl ze er zelf niks van bakken.
Timmerink    posted on 20-09-2007 11:01
Poster: LaMalediction
..mensen die in je platentas gaan zoeken naar nummers en dan alles door elkaar gooien..

Dan moet je zorgen dat je cd's/platen op een goede plek neerzet en niet binnen handbereik van nieuwschierige mensen! Dat zou bij mij dus echt NEVER nooit gebeuren..
User edit by Timmerink on 20-09-2007 @ 11:02:42 (1%)
BryanB    posted on 20-09-2007 11:34
Poster: Timmerink

Dan moet je zorgen dat je cd's/platen op een goede plek neerzet en niet binnen handbereik van nieuwschierige mensen! Dat zou bij mij dus echt NEVER nooit gebeuren..
  Bij mij dus ook niet. Als ze het ook maar proberen, dan zal ik ervoor zorgen dat ze zelf in de cd map passen.
NickName    posted on 20-09-2007 11:37
Poster: Sunrise8

sorry een beetje laat, friet en firikandel is ook een smaak, dus kan het ik heb het zelf een keer gemaakt en een keer laten maken (water frietjes uiknijpen en fiekandellen) heel fies werk maaja je krijgt een leker geurtje
Boyd    posted on 27-09-2007 17:35
mensen die proberen te schratchen op het jogweel, als jij een setje aan het draaien bent:

ik was laatst op een feest op school en daar was radio 538 aant draaien. Met rick romijn wat een bal XD, maargoed komt er zn slungel aanlopen en die gaat naast romijn staan. En die geeft dus ff een zetje tegen de jog van een cdj1000 mk3. geen probleem alleen romijn was geiriteerd natuurlijk. zou iedereen wel zijn heh, dus wat doet ie hij zet de andere cdj op 1 beat loop. super iritant dus en schreeuwt door de mic moet je is kijken wat die sukkel met mn cd-speler gedaan heeft. We hebben hem de rest van de avond niet meer gezien! die jonge

167 Users online: 123 Guests (44 Unknown)
Pages generated today : 52.736
Most visitors online this month : 793
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.835.732