Poster: NickName
bij mij ook op me lezen (en dan heb ik eens een polo shirt aan kan ik die ook weer naar de stomerij brengen wegens stank
Edit: Tip voor iedereen: stop een geurtje in je rook dat maakt het leuker een keer had ik friet en frikandel geur (de bar liep vol)
Poster: Sandr
Zoals iedereen al zegt: de verzoekjes mensen.
* Mensen die om de 2 minuten komen vragen wanneer hij komt
* Mensen die een nummer vragen dat je 10 minuten geleden hebt gedraaid
* Mensen die het niet begrijpen dat je een andere stijl draait dan hun favo stijl.
* Mensen die nummers vragen die totaal niet in de avond passen.
* Mensen die een feest komen aanvragen, bijv: Heb je ook nope is dope?
Dit is wat ik op dit moment even kan bedenken waar ik me aan erger van verzoekjes mensen.
Dan heb je ook nog de barmensen of de eigenaar die jouw precies gaat vertellen hoe het moet.
Soms komen ze met nuttige info, vaak met, wegens gebrek aan kennis, onbruikbare info.
Ook de mensen die op het eind van de avond komen:
Ja ik draai ook in een discotheek verderop in het land. Kunnen 5000 man binnen maar ik vond dat je het opzich wel leuk deed.
Poster: Sunrise8
wtf hoe doe je dat, ik dacht dat er alleen smaakjes bestonden als: aarbei, appel, cranberry, etc..
maar friet en frikandel is nieuw voor me:P of je maakte een grapje die ik ff niet door heb :P
Poster: LauW
Een feest aanvrage
Poster: Ferrox
En dan komen zeuren om arreenbee....
Sjemig, die dance liefhebbers hoor je nooit als een RNB plaat opstaat, Maar andersom. sjes... Wat een lastig volk kan dat zijn.
Poster: Ferrox
En dan komen zeuren om arreenbee....
Sjemig, die dance liefhebbers hoor je nooit als een RNB plaat opstaat, Maar andersom. sjes... Wat een lastig volk kan dat zijn.
Poster: DJKIWI
Er zijn altijd van die mensen die een plaatje komen aanvragen of een heeeel verhaal willen vertellen terwijl ik dan net op dat moment een plaat aan het mixen ben..... zeer vervelend.
Poster: Illusion
Dat is echt Zo! Wou ik ff bevestigen, en is gewoon irritant.
Poster: Nvie
Oooh, dus jij wilt een beetje Rythem & Blues? Nee, ik wil R&B 'man', je weet tog!
Erg leuk volk ja :P
Poster: patrick-allen
Owja slechte monitoren en gebrekkige apparatuur erger ik me wel het ergste aan, dit had ik op de markt ook Olaf. Irri monitor
Poster: dj_lightzone
de apparatuur was opzich wel goed maar verouderd (denon)
voor de rest stond er voor 1 heel marktplein 2x jrx115's , uiteindelijk gingen die (tegen mijn verbazing in)toch nog lekker hard hoor ,
maar het was vanachtere niet meer goed te horen.
@pat: voortaan in je rider zetten dat je alleen draait op trailers met van die anti-wegrij blokken :P XD
Poster: LaMalediction
..mensen die in je platentas gaan zoeken naar nummers en dan alles door elkaar gooien..
Poster: TimmerinkBij mij dus ook niet. Als ze het ook maar proberen, dan zal ik ervoor zorgen dat ze zelf in de cd map passen.
Dan moet je zorgen dat je cd's/platen op een goede plek neerzet en niet binnen handbereik van nieuwschierige mensen! Dat zou bij mij dus echt NEVER nooit gebeuren..
Poster: Sunrise8
wtf hoe doe je dat, ik dacht dat er alleen smaakjes bestonden als: aarbei, appel, cranberry, etc..
maar friet en frikandel is nieuw voor me:P of je maakte een grapje die ik ff niet door heb :P
ik was laatst op een feest op school en daar was radio 538 aant draaien. Met rick romijn wat een bal XD, maargoed komt er zn slungel aanlopen en die gaat naast romijn staan. En die geeft dus ff een zetje tegen de jog van een cdj1000 mk3. geen probleem alleen romijn was geiriteerd natuurlijk. zou iedereen wel zijn heh, dus wat doet ie hij zet de andere cdj op 1 beat loop. super iritant dus en schreeuwt door de mic moet je is kijken wat die sukkel met mn cd-speler gedaan heeft. We hebben hem de rest van de avond niet meer gezien! die jonge