ik krijg ook echt het schurft van van die gozers die liggen te zeike over ja apparatuur
zo van
ik ken iemand een hele vage kennis van de neef van me holmaat en die heb 4 DVJ's staan
van die figuren
of van
die klote lijers
"je hebt ook weinig kanalen heb wel is in de playboy gelzen dat tiesto ja een echte DJ 300 kanalen gebruikt"
echt irri gozers en ze staan de hele avond voor je booth te kijken hoe je mixt
Poster: neutje
mensen die een liedje aanvragen die totaal niet tussen je set past, maar dat je hem toch maar ff draait. en dat ze dan stil blijven staan in een hoekje
Poster: Vibemaster-Dik krijg ook echt het schurft van van die gozers die liggen te zeike over ja apparatuur
zo van
ik ken iemand een hele vage kennis van de neef van me holmaat en die heb 4 DVJ's staan
van die figuren
of van
die klote lijers
"je hebt ook weinig kanalen heb wel is in de playboy gelzen dat tiesto ja een echte DJ 300 kanalen gebruikt"
echt irri gozers en ze staan de hele avond voor je booth te kijken hoe je mixt
offtopic: @ Nickname: hoe heeft die de hele discotheek dan beledigd?
ontopic: waar ik me het meest aan erger, is als niemand je muziek leuk vind dat je draait, nog nooit gebeurd bij mij, maar lijkt me wel heel frustrerend. en waar ik me ook aan kan ergeren. 1x meegemaakt. dat de stroom uitviel en het gebouw geen noodagregaat had. nou daar sta je dan :P
natuurlijk dronken mensen en mensen die overlast veroorzaken staan bij mij op 1 :@ :P
Poster: Sunrise8offtopic: @ Nickname: hoe heeft die de hele discotheek dan beledigd?
ontopic: waar ik me het meest aan erger, is als niemand je muziek leuk vind dat je draait, nog nooit gebeurd bij mij, maar lijkt me wel heel frustrerend. en waar ik me ook aan kan ergeren. 1x meegemaakt. dat de stroom uitviel en het gebouw geen noodagregaat had. nou daar sta je dan :P
natuurlijk dronken mensen en mensen die overlast veroorzaken staan bij mij op 1 :@ :P
draaide laatst ook nog en dj solaxx was uitgenodigd om een jump set te draaien die gewoon lekker was en toen kwamen van die mensen de hele tijd bij mij zeuren, ja en wanneer gaat die herrie af en goede muziek op en als ik vraag ja wat is dan goede muziek zeggen ze ja dansmuziek
Maargoed nou kende ik diegene wel dus kwam goed:P maar derest van de zaal ging wel ffies lekker jumpen dus aan de dj lag het niet!
Verder ook wel mensen die denken dat je een dj gear demo aan het geven bent en bijna op je neuskijken.
En nog vele andere opmerkingen die eerder zijn gegeven.
Wat ook soms is als je boeker gevraagd heeft om pebaalde genres te draaien en je houd je er gewoon aan dat mensen soms raar opkijken omdat je dat ene andere genre niet draait...
Poster: Lukaz
stoere negers die aan de kant blijven staan :D (ook niet negers trouwens)
Poster: Ferrox
Over de rookmachine klagen, maar zelf meer rook produceren dan een z3000!
en zo kan ik wel even doorgaan...
Poster: Wout-r
@Ferrox: Maar je hebt toch nog wel plezier met het draaien? :p
Poster: Luxx
HAHAH :D ik heb echt een hekel aan rokers :P slaat op me lenzen
Poster: CH13L
Sta je gewoon je hardstyle set te draaien op een hardstyle avond komt er een ventje (donker getint, grote zonnebril, iets te grote jas en pet op) om te vragen of je ook iets van rap heb.