Waar erger jij je aan tijdens het draaien (1/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Hansje    posted on 14-09-2007 15:30
Ik zag dit voorbij komen op een ander forum, dus leek mij wel leuk om hier eens rond te vragen waar je je aan ergert tijdens het draaien.

Mijn lijstje:
-MC's die te veel en op de foute momenten door je set lopen te schreeuwen.
-Publiek dat met hun drankjes bezopen boven je gear staan te hangen.
-Mensen die verzoekjes doen, en om de 2 minuten komen vragen wanneer hij nou eens komt.

What do you think about Waar erger jij je aan tijdens het draaien ??

Vote :   

stevew    posted on 14-09-2007 15:52
Met dat dat jij daar zegt ben ik ook al volledig mee akkoord.
Maar voor mij het ergste :

-Dat er iemand komt zeggen: leg eens iets anders op. dan zeg jij, wat wil je horen en dan weten ze niets waarop ze dan weer zeggen: iets anders.....terwijl je hele dansvoer aan het dansen is!!! Daar krijg ik het van!!

-Dat er iemand een plaat komt aanvragen en 5 min nadat je ze gedraaid hebt komt die persoon terug en zegt: wanneer ga je dat verzoekje draaien?
daar krijg ik het ook zo van, ze vragen een plaat aan en dan staan ze op de dansvloer of aan de toog zodanig te zeveren tegen elkaar dat ze hun verzoek niet eens horen....pfff, om zot van te worden.
User edit by stevew on 14-09-2007 @ 15:55:18 (100%)
Vibemaster-D    posted on 14-09-2007 15:54
het ergste vind ik
dat mensen je komen liggen afzeike enz
en MC haat ik in het algemeen.
maar daar heb ik van Lead een trucje van geleerd

DJM800 (robot pitch shifter )
BryanB    posted on 14-09-2007 15:56

Gewoon de stekker van zn mic eruit halen...

Ywe    posted on 14-09-2007 16:08
Inderdaad de verzoekjesmensen.... Zo vaak dat dat gebeurd dat ze helemaal niet opletten en dan later weer om die plaat komen zaniken! AAARGH
Tomazos    posted on 14-09-2007 16:13
idd,

dan draai je een verzoekje, komt er 10 minuten later iemand anders voor hetzelfde nummer,
maja, je kan het nooit IEDEREEN naar ze zin maken.

ook een hekel aan mensen die gewoon hun dag niet hebben en je dan ook zo aan gaan kijken,
de mc waar ik soms mee draai...  geen last van, die is zelf ook dj en weet wanneer die niet moet lulle, die lult alleen in breaks of als ik niet aan het mixen ben.

wat verder iritant is,
breezer hoertjes die iets aanvragen wat echt totaal niet in een discotheek past, dan heb je het publiek lekker aan de gang, iedereen dansen en gek doen. komt er een blond sletje: heyyyyyy, heb je beautifull girls? en dna gaan ze je heel lief aankijke, maar dan weetje gewoon dat dat er niet tussen past.

en ALS je dan zegt, ja is goed. komen ze de HELE avond, wanneer komt ie nou?
om van het gezeur af te wezen dan in een rustiger stuk van de avond 20 seconden te draaien ofzo, het 1e refrein,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Sunrise8    posted on 14-09-2007 16:26
waar ik mij het meest aan erger is inderdaad dat mensen om de 2 minuten komen vragen. wanneer komt die nou. of dat er mensen je set verpesten door ruzie te gaan maken ofzo. of door er keihard doorheen te gaan schreeuwen omdat ze het leuk vinden of omdat ze gewoon knetter lam zijn.
Music made me who i am
Hansje    posted on 14-09-2007 17:11
Poster: Sunrise8
waar ik mij het meest aan erger is inderdaad dat mensen om de 2 minuten komen vragen. wanneer komt die nou. of dat er mensen je set verpesten door ruzie te gaan maken ofzo. of door er keihard doorheen te gaan schreeuwen omdat ze het leuk vinden of omdat ze gewoon knetter lam zijn.

Ruzie maken of keihard door heen schreeuwen heb ik ook zo vaak mee gemaakt.
In het begin toen ik net in onze discotheek draaide, kwamen er een hoop van die H*rdcore hooligans en als hun muziek niet gedraaid werd begonnen ze allemaal keihard te schreeuwen en zo, of gingen ze ruzie maken.

Nu is dat gelukkig over, we hebben sinds die tijd Hardcore als het ware geboycot (af en toe nog wel een happy hardcore plaatje) en nu komen die lui gelukkig niet meer.

Daardoor is de sfeer bij ons stukken beter en komen er weer een hoop leuke mensen.
dutchman    posted on 14-09-2007 17:13
Poster: Sunrise8
 of door er keihard doorheen te gaan schreeuwen omdat ze het leuk vinden of omdat ze gewoon knetter lam zijn.

Moet je wat meer geluid regelenWinking my eye

Ik erger mij ook het meest aan mensen die om de zoveel seconde komen om te vragen wanneer hun verzoekje komt. En ja ze hoeven niet te gaan proberen om boven mun gear te gaan staan met hun biertje, heb er al genoeg op zij gedonderd:P (daarna zijn ze de hele avond vriendelijk en doen ze nis meerWinking my eye)
jannickv    posted on 14-09-2007 17:16
je bent dan bezig aan je house setje en dan komt er zo een jumper zeggen dat de muziek niet goed isCry
Ferrox    posted on 14-09-2007 17:26
Poster: Hansje

Ruzie maken of keihard door heen schreeuwen heb ik ook zo vaak mee gemaakt.
In het begin toen ik net in onze discotheek draaide, kwamen er een hoop van die H*rdcore hooligans en als hun muziek niet gedraaid werd begonnen ze allemaal keihard te schreeuwen en zo, of gingen ze ruzie maken.

Nu is dat gelukkig over, we hebben sinds die tijd Hardcore als het ware geboycot (af en toe nog wel een happy hardcore plaatje) en nu komen die lui gelukkig niet meer.

Daardoor is de sfeer bij ons stukken beter en komen er weer een hoop leuke mensen.

heel herkenbaar, dat zijn echt gewoon niet de gezelligste mensen, over het algemeen...
NickName    posted on 14-09-2007 17:30

ugg ik haat die mensen die om de minut komen vragen waneer hij komt
meestal zeg ik dan " heb ik niet mee" Cry of ik span een lint (als mogenlijk) om me gear en ja dan wortd het moeilijker

Sandr    posted on 14-09-2007 18:26
Zoals iedereen al zegt: de verzoekjes mensen.

* Mensen die om de 2 minuten komen vragen wanneer hij komt
* Mensen die een nummer vragen dat je 10 minuten geleden hebt gedraaid
* Mensen die het niet begrijpen dat je een andere stijl draait dan hun favo stijl.
* Mensen die nummers vragen die totaal niet in de avond passen.
* Mensen die een feest komen aanvragen, bijv: Heb je ook nope is dope?

Dit is wat ik op dit moment even kan bedenken waar ik me aan erger van verzoekjes mensen.

Dan heb je ook nog de barmensen of de eigenaar die jouw precies gaat vertellen hoe het moet.
Soms komen ze met nuttige info, vaak met, wegens gebrek aan kennis, onbruikbare info.

Ook de mensen die op het eind van de avond komen:
Ja ik draai ook in een discotheek verderop in het land. Kunnen 5000 man binnen maar ik vond dat je het opzich wel leuk deed. Cry

Play that funky music white boy....
Renzis    posted on 14-09-2007 18:32
Poster: Sandr
Ook de mensen die op het eind van de avond komen:
Ja ik draai ook in een discotheek verderop in het land. Kunnen 5000 man binnen maar ik vond dat je het opzich wel leuk deed. Cry

vind die nog wel de meest hatelijke, grote praat die andere dj's tegen je hebben, heb er bijna altijd wel eentje als ik draai, aan de andere kant ook wel weer 2 boekingen via andere dj er uit gesleept:D
Bart_    posted on 14-09-2007 18:35
Of van die kleine kindjes die achter je booth komen staan... Erg vervelend zoals bij de straatbarbeque hier in de buurt overlaatst! Je kan moeilijk zeggen tegen zo'n klein kind: ROT OP!
Luxx    posted on 14-09-2007 18:47

dronken mensen die in hun eentje uit zijn gegaan en alle aandacht proberen te trekken

www.mothermusic.nl
OneSixty    posted on 14-09-2007 18:54
Poster: Bart_
Of van die kleine kindjes die achter je booth komen staan... Erg vervelend zoals bij de straatbarbeque hier in de buurt overlaatst! Je kan moeilijk zeggen tegen zo'n klein kind: ROT OP!

euhhhh, moesten ze bij mij niet proberen.

ik moest al een tijdje geleden licht doen bij mijn oude school en er waren toch gastjes die het na mijn waarschuwing (lees:geschreeuw+doodsbedreigingen) niet meer durfden om achter mijn desk te staan.

en dan kijken ze je zo heel onschuldig aan XD
Luxx    posted on 14-09-2007 18:59
Poster: dj_lightzone

euhhhh, moesten ze bij mij niet proberen.

ik moest al een tijdje geleden licht doen bij mijn oude school en er waren toch gastjes die het na mijn waarschuwing (lees:geschreeuw+doodsbedreigingen) niet meer durfden om achter mijn desk te staan.

en dan kijken ze je zo heel onschuldig aan XD

op een basisschool?:P waar dreigde je mee?:P ging je hun knikkers en pokemon kaarten afpakken ??:P
www.mothermusic.nl
ArCee    posted on 14-09-2007 19:05
Wat ook erg is, een zaaleigenaar die jouw inhuurt als Trance dj, en 3x op de avond zich komt bemoeien met de muziekkeuze. 3 x meegemaakt in dezelfde tent waar ik draaide, na de 3e keer me muziek ingepakt en halverwege de avond opgestapt. Ik weet het, geen goede reclame, maar ik werd na diverse keren waarschuwen helemaal naar van die man. Tent is trouwens failliet ook Cry
Laidback    posted on 14-09-2007 19:26
Poster: Luxx

dronken mensen die in hun eentje uit zijn gegaan en alle aandacht proberen te trekken

dit is grappig..
erger me er als dj niet aan..

..
verder gewoon het Hele verzoekjes drama..
heb je een House avond,. komen ze Jump aanvragen..

en ja.. 200 keer op een avond terug komen van:  waar blijft mijn nummer..
had hier in spanje geen last van :P
denk dat ik hier in NL ook maar es ff Spaans ga terug praten.. misschien helpt dat..
Luxx    posted on 14-09-2007 19:33
Poster: Laidback

dit is grappig..
erger me er als dj niet aan..

het is ook grappig, tot ze mensen weg jagen  Winking my eye

Poster: Laidback
verder gewoon het Hele verzoekjes drama..
heb je een House avond,. komen ze Jump aanvragen..

daar word ik ook van geirriteerd. aufsouten !! KEINE JUMP HIER
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 14-09-2007 @ 19:34:20 (2%)
OneSixty    posted on 14-09-2007 20:30
Poster: Luxx

op een basisschool?:P waar dreigde je mee?:P ging je hun knikkers en pokemon kaarten afpakken ??:P

bedreigingen als : ik draai je nek om , ik moord je familie uit :P

nene, was sarcasme uiteraard.

ik had het ze eerst lief gevraagt maar toen ze niet luisterde volgde een duidelijke waarschuwing :P
Bouncy    posted on 14-09-2007 21:00
Bij mij vallen voornamelijk drank boven de booth, mensen die komen kijken wat je aan het doen bent. En af en toe een keer iemand tussen de 5 en 10 die komen vragen of ze ook iets mogen doen onder de ergenissen. Knettergek word ik er van!
Mensen van boven de 15 ongeveer die menen dat ze het beter kunnene roep ik altijd (als ze nuchter zijn) achter mijn booth. Vaak durven ze dan al niet meer!
User edit by Bouncy on 14-09-2007 @ 21:02:22 (75%)
Laidback    posted on 14-09-2007 21:35
Heb er 1 voor Lead..

een beker cola op de cd map zetten.. Cry..

(was niet zo Spectaculair,)

Prozei & Basrose weten vast wel welke keer ik bedoel.....
User edit by Laidback on 14-09-2007 @ 21:38:43 (3%)
Meistro    posted on 14-09-2007 22:09
van die mensen die zeggen dat je noep appartuur hebt en dat ze tuis wel 100 cdj1000mk2 hebben staan, enzo:P (dan denk ik ,als je echt goed bent,wrm sta je dan niet op mijn plek?)
neutje    posted on 14-09-2007 22:12
mensen die een liedje aanvragen die totaal niet tussen je set past, maar dat je hem toch maar ff draait. en dat ze dan stil blijven staan in een hoekje Cry

229 Users online: 177 Guests (52 Unknown)
Pages generated today : 52.084
Most visitors online this month : 793
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.835.080