Gewoon de stekker van zn mic eruit halen...
Poster: Sunrise8
waar ik mij het meest aan erger is inderdaad dat mensen om de 2 minuten komen vragen. wanneer komt die nou. of dat er mensen je set verpesten door ruzie te gaan maken ofzo. of door er keihard doorheen te gaan schreeuwen omdat ze het leuk vinden of omdat ze gewoon knetter lam zijn.
Poster: Sunrise8
of door er keihard doorheen te gaan schreeuwen omdat ze het leuk vinden of omdat ze gewoon knetter lam zijn.
Poster: Hansje
Ruzie maken of keihard door heen schreeuwen heb ik ook zo vaak mee gemaakt.
In het begin toen ik net in onze discotheek draaide, kwamen er een hoop van die H*rdcore hooligans en als hun muziek niet gedraaid werd begonnen ze allemaal keihard te schreeuwen en zo, of gingen ze ruzie maken.
Nu is dat gelukkig over, we hebben sinds die tijd Hardcore als het ware geboycot (af en toe nog wel een happy hardcore plaatje) en nu komen die lui gelukkig niet meer.
Daardoor is de sfeer bij ons stukken beter en komen er weer een hoop leuke mensen.
ugg ik haat die mensen die om de minut komen vragen waneer hij komt
meestal zeg ik dan " heb ik niet mee" of ik span een lint (als mogenlijk) om me gear en ja dan wortd het moeilijker
Poster: Sandr
Ook de mensen die op het eind van de avond komen:
Ja ik draai ook in een discotheek verderop in het land. Kunnen 5000 man binnen maar ik vond dat je het opzich wel leuk deed.
dronken mensen die in hun eentje uit zijn gegaan en alle aandacht proberen te trekken
Poster: Bart_
Of van die kleine kindjes die achter je booth komen staan... Erg vervelend zoals bij de straatbarbeque hier in de buurt overlaatst! Je kan moeilijk zeggen tegen zo'n klein kind: ROT OP!
Poster: dj_lightzone
euhhhh, moesten ze bij mij niet proberen.
ik moest al een tijdje geleden licht doen bij mijn oude school en er waren toch gastjes die het na mijn waarschuwing (lees:geschreeuw+doodsbedreigingen) niet meer durfden om achter mijn desk te staan.
en dan kijken ze je zo heel onschuldig aan XD
Poster: Luxxdronken mensen die in hun eentje uit zijn gegaan en alle aandacht proberen te trekken
Poster: Laidback
dit is grappig..
erger me er als dj niet aan..
Poster: Laidback
verder gewoon het Hele verzoekjes drama..
heb je een House avond,. komen ze Jump aanvragen..
Poster: Luxx
op een basisschool?:P waar dreigde je mee?:P ging je hun knikkers en pokemon kaarten afpakken ??:P