Internet Probleem...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nvie    posted on 23-03-2005 19:48
Beste...

Ik zit hier met een -nogal apart- probleem.
Namelijk:
als ik op internet zit en bijvoorbeeld links wil openen (die ingesteld staan op openen in nieuw venster), geeft de browser (elke browser) een leeg pop-up scherm. Dit is ook zo met Downloads (b.v. hier op deze site), hier meld hij dat de beveiligingsinstellingen het niet toelaten, Terwijl alles op normaal ingesteld staat en firewalls staan uit.

Oplossing?

What do you think about Internet Probleem... ??

Vote :   

W.i.M    posted on 23-03-2005 20:29
heb je dit altijd al gehad of is dit probleem sinds kort ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Nvie    posted on 23-03-2005 20:37
een maandje ofzoiets.
Misschien wel interessant om te weten:
tijdje geleden een virus gehad: backdoor.trojan (als dat iemand iets zegt). maar dat is inmiddels verwijderd
Lead    posted on 24-03-2005 01:28
en een heeeel uitvoerige scan heb je natuurlijk allang uitgevoerd. Check ook eens op symantec.com om te zien of er misschie nog een restant van het virus op je computer huist.

Tijdelijke internet bestanden en coockies heb je natuurlijk allang gewist denk ik Winking my eye
Let the BASS be louder
Nvie    posted on 24-03-2005 07:19
Poster: Lead
en een heeeel uitvoerige scan heb je natuurlijk allang uitgevoerd. Check ook eens op symantec.com om te zien of er misschie nog een restant van het virus op je computer huist.

Tijdelijke internet bestanden en coockies heb je natuurlijk allang gewist denk ik Winking my eye

dat weet je toch weer helemaal
Lead    posted on 24-03-2005 20:05
hmm.... da's lastig dan....

Heb je al geprobeerd de laatste versie van firefox browser te installeren. Die werkt bij mij perfect en ik heb gelezen dat die een andere routine gebruikt voor het openen van pagina's.
Let the BASS be louder
Nvie    posted on 25-03-2005 17:38
Poster: Nvie
Beste...

Ik zit hier met een -nogal apart- probleem.
Namelijk:
als ik op internet zit en bijvoorbeeld links wil openen (die ingesteld staan op openen in nieuw venster), geeft de browser (elke browser) een leeg pop-up scherm. Dit is ook zo met Downloads (b.v. hier op deze site), hier meld hij dat de beveiligingsinstellingen het niet toelaten, Terwijl alles op normaal ingesteld staat en firewalls staan uit.

Oplossing?

zou wel willen... gaat gewoon niet. Zal waarschijnlijk niet aan de browser liggen want heb hier op m'n pc ook staroffice staan en die geeft ook niks.
Lead    posted on 25-03-2005 19:14
Reinstall van WinXP dan maar
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 7.491 days.
 Post CommentThat would be 249.7 months
or a whopping 20.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

253 Users online: 52 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 73.984
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.841.102