DJResource DJ Maandblad (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : DJResource DJ Maandblad

-Ja Doen!
-NEE IS NIKS!
-IK WEET HET NIET!

Voting is only possible for our Members
RuudV    posted on 12-09-2007 19:57
Mij leek het leuk als er een DJ Maandblad gemaakt zou worden van DJResource. Met nieuwste gear, interviews met bekende dj's, reviews van gear, events, poster gear, enz.... Ik weet niet of dat dit rendabel is? Maar we zullen is kijken wie er hier allemaal voor zijn voor een DJResource DJ maandblad...Winking my eye 

What do you think about DJResource DJ Maandblad ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 14-09-2007 16:23

het is echt een super idee zoals ik al eerder heb gezegd. maar ik denk dat hte laatste berichtje van ScottB grote verandering maakt. hij heeft natuurlijk heel erg gelijk. veel mensen gaan dan lekker wachten op het maandblad en komen minder op de site. ik vind gewoon dat we de site moeten houden en er desnoods een pdf bestand van kunnen maken. moet je in ieder geval de site op om hem te downloaden Happy, laughing

Music made me who i am
Dalique    posted on 14-09-2007 16:36
Then a pdf it will be Winking my eye
Sunrise8    posted on 14-09-2007 16:42

@ dalique, ik hoop het, is lekker overzichtelijk en kan je lekker onder het genot van ee nbiertje achter de pc bekijken en genieten.

ideetjes: de mooiste dj booth's van de maand. nieuwste gear. nieuwste releases van bepaalde genres muziek.

Music made me who i am
Renzis    posted on 14-09-2007 18:24
Poster: Sunrise8

@ dalique, ik hoop het, is lekker overzichtelijk en kan je lekker onder het genot van ee nbiertje achter de pc bekijken en genieten.

ideetjes: de mooiste dj booth's van de maand. nieuwste gear. nieuwste releases van bepaalde genres muziek.

Zoals hier boven ook al gezegd, zijn dit nouw juist de dingen die we al op het forum kunnen zien en bespreken, maar revieuws of intervieuws, tutorials (van het pimpen van bepaald apparaat), top10's, member van de maand, party-info/review en Bekende dj-info (2 dingen die op het forum wel aanwezig zijn maar nouwelijks gebruikt worden. ook misschien leuk, pagina met wat qoutes en lollige,foute, grappige post op het forum.... dingetjes genoegWinking my eye
Luxx    posted on 14-09-2007 18:53

veel goede ideeën van Renzis daar. als er reviews gemaakt moeten worden wil ik dat graag doen. ik wil wel een voorbeeld review over cdj800mk2 maken om te checken of ik er geschikt voor benWinking my eye

www.mothermusic.nl
Renzis    posted on 14-09-2007 19:04
Poster: Luxx

veel goede ideeën van Renzis daar. als er reviews gemaakt moeten worden wil ik dat graag doen. ik wil wel een voorbeeld review over cdj800mk2 maken om te checken of ik er geschikt voor benWinking my eye

Doe maar is dan, ben ik wel benieuwd naar...voornamelijk naar de manier waarop je dat gaat aanpakken en schrijvenWinking my eye

verder denk ik dat je met door mij zelf genoemde ideetjes best een magazine'tje kan vulle
Dirkvh    posted on 23-09-2007 12:23
Ik denk dat een eigen maandblad niet haalbaar is, Ik zou het leuk vinden als er een was het lijkt mij gewoon niet haalbaar... Wat je als alternatief kan doen is misschien 1x in de 2 weken een nieuwsbrief via mail.
Nogmaals het idee is mooi maar denk ik niet haalbaar.
Lawrenz    posted on 23-09-2007 12:32
In de nieuwsbrief zet je waarschijnlijk hetzelfde als je in een maandblad zou zetten. In een maandblad alleen wat uitgebreider denk ik. Dus dan is een maandblad handiger, en ik denk dat als iedereen iets kan bijdragen het helemaal goed komt (ik wil wel een tutorial schrijven hoe je je eigen timecode vinyl set kunt samenstellen, indien nodig?).

Het lijkt me zeker een goed idee. Als je het kan combineren met een mailtje wat (automatisch) verstuurd wordt wanneer er een nieuwe uit is, kan het denk ik wel een succes worden!
Sunrise8    posted on 23-09-2007 12:35
en misschien party verslagen?
ik wil er wel eentje doen van mijn avontuur bij mysteryland :D haha
Music made me who i am
Illusion    posted on 23-09-2007 14:33
Opzich heeft het wel iets... misschien kunnen we een PDF je maken.

Misschien is het wel ene mogelijkheid om als member allemaal iets te schrijven, maken, zoeken doen voor het DJ Resource Maandblad. Het is een mogelijkheid.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
the-melody    posted on 23-09-2007 14:40
Ik denk dat het gewoon tijdsverspilling is.
Ik bedoel, des tijds zaten we allemaal te roepen om een djresource chat. En nu x aantal maanden later gebruikt bijna niemand hem meer.
Dan was er de vraag achter dj profielen, nu x aantal maanden later wordt het niet meer ijverig gebruikt.
Een maandblad opzich zou wel leuk zijn, maar hoe ga je dat maken? Er moet eerst en vooral geld zijn om te drukken, en dan moeten mensen nog kopen. En er zijn toch al genoeg dj magazine's?(release, dj mag, dan dat ander dat begint met een t...) Dus ik zie niet in waarom djresource er een zou nodig hebben. We hebben toch de nieuwssectie waar mensen in kunnen gaan neuzen willen ze iets weten.
Laidback    posted on 24-09-2007 11:45
iemand al een PDFje gemaakt ?:P
JasperVC    posted on 25-09-2007 21:11
Ik vind het echt een top idee !!!

Mensen willen soms meer dan internet. Je kan alles vinden op internet. Dus ook wat in djmag en andere magazines staat.

Maar een krant kun je ook online lezen, maar de meerderheid koopt ze toch gewoon voor het 'gevoel'.
Maak wat reclame, Zorg voor abbonementen, ...
En het magazine is vertrokken (mits alles dat erin komt realiseerbaar is Winking my eye)

Ik heb ondertussen gemerkt dat Lead veel kan. de djm700 was nergens te zien, en Lead had al een demofilmpje klaar :p
Kijk naar dj resource ...

Dan lukt een magazine zeker ...
Doe je best Lead !
Je kan er nog flink wat winst mee maken Winking my eye
stevew    posted on 25-09-2007 21:13
en elke maand een nieuwe cover babe op het magazine en op het einde van het jaar Miss Lead verkiezing!! hahaha
Luxx    posted on 25-09-2007 21:27
Poster: JasperVC

Doe je best Lead !
Je kan er nog flink wat winst mee maken Winking my eye

GET RICH OR DIE TRYIN !! :D
www.mothermusic.nl
Renzis    posted on 25-09-2007 21:31
Poster: JasperVC
Ik heb ondertussen gemerkt dat Lead veel kan. de djm700 was nergens te zien, en Lead had al een demofilmpje klaar :p
)

Hij werkt bij pioneer, waarschijnlijk hebtie hem nog zelf in elkaar gedraait:D

vandaar dat djr dus vrijwel altijd een van de eerste is met specifiecaties en reviews van de pioneersWinking my eye
maarja een maandblad vol pioneer gaat ook vervelen dus zullen toch echt meer dingen in moeten, ik heb op de pagina hierboven (als het goed) al een aantal dingen geplaatst als iemand daar mee aan de gang gaat kan er wel wat gebeureWinking my eye
djmamo    posted on 26-09-2007 16:08
mischien een kleinigheidje, maar een blad heeft tijd nodig om van niets tot uiteindelijk bij de gebruiker op de tafel te liggen.

dus als je op internet net hebt gelezen dat er een nieuwe mixer uitkomt, dan lees je dat artikel een paar weken later, omdat dan het hele magazin klaar is en gedrukt. en ook omdat de meeste van hier toch alles al heel snel lezen omdat bijv. lead erg snel is met de info vanuit pioneer.

dus de dingen die in het magazin staan zijn meestal al bekend dus hoef je het niet meer te lezen en wil je meer weten ga je dat toch op internet verder uitpluizen.

magazins nemen ook in populariteid af en dus minder intressant omdat te gaan doen.

zorg dan dat je een forum maakt waar je dit soort dingen kunt lezen en eventueel bespreken, mischien kun je het dan djresource noemen, lijkt me wel een vette naam.
www.moonentertainment.nl
Illusion    posted on 26-09-2007 20:28
Maandblad of niet... ik hou het gewoon op het forum...
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
JasperVC    posted on 26-09-2007 23:14
Poster: Illusion
Maandblad of niet... ik hou het gewoon op het forum...

Ik heb toch nog altijd nood aan het 'oude' blad.
Lectuur voor op men bus (1.30h rijden, dusjah)

Savonds in me bed djresource lezen. Ik kan me niets goddelijkers voorstellen.
lezersbrieven zijn een nood :p
top10
reviews
amateur dj van de maand
pro dj van de maand
nieuwe platen
nieuwe (mix) cd's
dj booth van de maand
Grappige dinges, zoals moopen, cartoons, lelijkste gear etc.
Waardebonnen :p:p:p (het is maar een voorstel he)
dj babe van de maand
dj interviews
Aanbiedingen
....

Een paar onderwerpen waar je het over kan hebben, ik denk dat je toch aan een 60 blz kunt geraken

Zet er wat reclame in en je krijgt extra inkomsten.

Dit tekstje samengevat: IK WIL EEN MAANDBLAD VAN DJRESOURCE !!!!!!!
PS: Zorg ervoor dat het in België kan geeraken met abonnementen enzo :p

@Renzis: NU BEGRIJP IK HET !!! :p
Laidback    posted on 18-12-2007 14:50
er is al wel een Djblad voor producers/muziekanten>

proefabonnement Interface  

Interface
Maandelijks tijdschrift met cd met veel aandacht voor dj-gear, uitstekende balans software-hardware en achtergrondartikelen die de lezer wegwijs maakt in de wereld van digitaal muziek maken en opnemen. Lees meer »

10 nummers voor € 39,50
PatrickBeuken    posted on 18-12-2007 17:11
En het gratis blad Meet Music / DJ Gear is vanaf nu ook online te bekijken.
Prozei    posted on 18-12-2007 20:02
ik vindt op zich wel een top idee maar lastig te realiseren.
Laidback    posted on 18-12-2007 20:18
Poster: djprozei
ik vindt op zich wel een top idee maar lastig te realiseren.

we gaan er wel ff aan sleutelen..
_Ivan_    posted on 18-12-2007 21:02
Poster: Laidback

we gaan er wel ff aan sleutelen..

Een uitgeklede online nieuwsbrief lijkt me ook wel gaaf!Happy, laughing Misschien is dit makkelijker te realiseren i.v.m. drukken enzo.
Feel&.Celebrate.Life!
JasperVC    posted on 18-12-2007 22:04
nja nieuwsbrieven vin ik ook al top Winking my eye

grtz

141 Users online: 13 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 16.093
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.467