het is echt een super idee zoals ik al eerder heb gezegd. maar ik denk dat hte laatste berichtje van ScottB grote verandering maakt. hij heeft natuurlijk heel erg gelijk. veel mensen gaan dan lekker wachten op het maandblad en komen minder op de site. ik vind gewoon dat we de site moeten houden en er desnoods een pdf bestand van kunnen maken. moet je in ieder geval de site op om hem te downloaden
@ dalique, ik hoop het, is lekker overzichtelijk en kan je lekker onder het genot van ee nbiertje achter de pc bekijken en genieten.
ideetjes: de mooiste dj booth's van de maand. nieuwste gear. nieuwste releases van bepaalde genres muziek.
Poster: Sunrise8@ dalique, ik hoop het, is lekker overzichtelijk en kan je lekker onder het genot van ee nbiertje achter de pc bekijken en genieten.
ideetjes: de mooiste dj booth's van de maand. nieuwste gear. nieuwste releases van bepaalde genres muziek.
veel goede ideeën van Renzis daar. als er reviews gemaakt moeten worden wil ik dat graag doen. ik wil wel een voorbeeld review over cdj800mk2 maken om te checken of ik er geschikt voor ben
Poster: Luxxveel goede ideeën van Renzis daar. als er reviews gemaakt moeten worden wil ik dat graag doen. ik wil wel een voorbeeld review over cdj800mk2 maken om te checken of ik er geschikt voor ben
Poster: JasperVC
Doe je best Lead !
Je kan er nog flink wat winst mee maken
Poster: JasperVC
Ik heb ondertussen gemerkt dat Lead veel kan. de djm700 was nergens te zien, en Lead had al een demofilmpje klaar :p
)
Poster: Illusion
Maandblad of niet... ik hou het gewoon op het forum...
![]() | Interface | |
10 nummers voor € 39,50 |
Poster: djprozei
ik vindt op zich wel een top idee maar lastig te realiseren.
Poster: Laidback
we gaan er wel ff aan sleutelen..