klinkt goed en ik zou hem zeker kopen als het in de winkel zou verschijnen.
op dit moment is er volgens mij namelijk helemaal geen dj magazine in nederland verkrijgbaar :S
en vind het toch wel fijn om zoiets te lezen.
dus ik hou mij zeker aanbevolen
maarja, wat een werk komt daaribj kijken.
vergeet ook niet dat je 1000en exemplaren moet drukken. drukpers is dus hard nodig:P
maar ook de designers etc.
Poster: Sunrise8klinkt goed en ik zou hem zeker kopen als het in de winkel zou verschijnen.
op dit moment is er volgens mij namelijk helemaal geen dj magazine in nederland verkrijgbaar :S
en vind het toch wel fijn om zoiets te lezen.
dus ik hou mij zeker aanbevolen
maarja, wat een werk komt daaribj kijken.
vergeet ook niet dat je 1000en exemplaren moet drukken. drukpers is dus hard nodig:P
maar ook de designers etc.
Over het design gesproken.
Welke doelgroep willen we bereiken ?
Welk publiek willen we trekken ?
Want ik kan me inderdaad voorstellen (zoals ik hier ook eerder las), dat de meeste dj's niet zitten te wachten op een blad waarin je de mooiste gear ziet (Pio's cdj/dvj+djm1000)... en ik ook niet echt ofzo.
Het is belangrijk om een doelgroep te kiezen, waarbij je echt iets kunt bereiken. Nu denk ik aan jongeren tussen de 15/19, die zouden best wel eens intresse kunnen hebben hierin. De laatste nieuwtjes, party's, interviews, etc. En nog iets.. Hoe wil je interviews inwinnen van DJ's/Producers/Organisatoren ? Door het te kopieëren van andere dj-sites ?...
Mijn conclusie. Laten we de handen in elkaar steken. En laten we eens een PDF formaat in elkaar zetten. Zo krijg je een goed idee van wat je nu eigenlijk wilt !
Poster: DALIQUEHoe wil je interviews inwinnen van DJ's/Producers/Organisatoren ? Door het te kopieëren van andere dj-sites ?...
Mijn conclusie. Laten we de handen in elkaar steken. En laten we eens een PDF formaat in elkaar zetten. Zo krijg je een goed idee van wat je nu eigenlijk wilt!
Ik vind niet dat we het moeten doen. Opzich is het leuk om een maand blad te maken, maar dan krijg je dat niemand meer op dj resource gaan kijken, en dat ze liever in hun maand bladje kijken.
Ik vind dat we gewoon het forum alleen moeten houden. Hier kunnen we ook ons eigen nieuws posten, en gewoon de reacties erop geven. Dj Maandblad is eigenlijk overbodig.
De kranten komen ook steeds meer op het internet. Het gebeurd gewoon, dat mensen op kantoor op internet website's lezen, in plaats van in de krant.
Laten wij ons maar mooi bij het forum houden
Poster: Laidback
1. Er Word niets gecopyd van andere websites!!!!!!
Poster: IllusionIk vind niet dat we het moeten doen. Opzich is het leuk om een maand blad te maken, maar dan krijg je dat niemand meer op dj resource gaan kijken, en dat ze liever in hun maand bladje kijken.
Ik vind dat we gewoon het forum alleen moeten houden. Hier kunnen we ook ons eigen nieuws posten, en gewoon de reacties erop geven. Dj Maandblad is eigenlijk overbodig.
De kranten komen ook steeds meer op het internet. Het gebeurd gewoon, dat mensen op kantoor op internet website's lezen, in plaats van in de krant.
Laten wij ons maar mooi bij het forum houden
Poster: DALIQUE
Weet hier iemand ook hoe we het blad willen noemen ?
Ik dacht eigenlijk gewoon aan : DJRESOURCE
Poster: Illusion
Zoals je hier schrijft ga je er al van uit dat er een blad komt. Lead of Wim hebben hier nog niet op gereageerd. Ok het is een idee
@ Laidback, niet dat ik het niet geen goed idee vindt, maar je hier gewoon realistisch naar kijken. Is het mogelijk... wat moet je er voor doen... wie wil hier mee bezig... elke maand nieuwe informatie verzamelen...
Poster: DALIQUE
Moet het inderdaad ook nog maar even zien hoeveel animo er voor is. Dit lijkt me net zo iets als de slipmatten van DJR toen der tijd.
Bedankt voor de posts!...het lijkt mij opzich een goed idee..om met de dj-resources een klein blad in elkaar te zetten en dat iedereen dan een taak heeft, of een paar er van ...dan kan het best nog iets worden...lean en wim laat ff weten wat jullie er van vinden
Poster: Ft
Een ander idee wat je er in zou kunnen zetten is voor elke (grote) muziekstijl een release lijst maken ofzo... of een goede top 10 ofzo... Elke maand de nieuwe releases op een rijtje en evt een korte beschrijving ofzo...
Dit is alweer het zoveelste idee van DJR-dit of DJR-dat. En volgens mij is daar allemaal weinig van terecht gekomen(sommige dingen zijn nog "in behandeling" Maar ik denk ook niet dat dit leuk is. Djresource is zo sterk, omdat het veel actieve leden op de fora heeft. Als je een maandblad erbij gaat nemen krijg je er ook veel passieve leden bij. Die iedere maand lekker wachten tot het blaadje weer op de mat ligt om dan daarna onder het genot van een goudgele rakker de laatste gear en nieuws te bekijken. Ik denk dat je een deel van de krachtige Djresource fora wegneemt als je met een maandblad begint. Ik heb geschreven.
Poster: Lead
Een ander artikel zou een review kunnen zijn. Deze zou wekelijk door iemand anders geschreven kunnen worden (in ABN). Hiervoor moet naar mijn idee wel liefst nieuwe gear gebruikt worden zodat het interresant is om te lezen, niemand zit denk ik te wachten op een review van de JB Systems Disco 2000