Leuke ideeën, maar niet echt reëel. Het vereist simpelweg teveel werk om 'even' een maandblad uit te geven.
In een maandblad moet echt nieuws staan, reviews, trips naar bedrijven om de nieuwste producten te zien, feest verslagen, exclusieve content, etc. Hoe ga je dit financiëren?
Een testuitgave in .PDF formaat is ook heel leuk en aardig, maar wat ga je erin zetten? Zoals DJ-RK al zei, ik hoef echt niet de mooiste booth van DJ-Resource te zien.. Draaien draait in mijn ogen niet alleen om gear, maar meer om skills, en t lijkt net of het de mensen juist gaat om het hebben van de gear, want als je 2x pioneer cdj-1000mk3 hebt staan ben je helemaal the man, omdat het Pioneer is en Pioneer = pro. Maarja, dat is een heel ander onderwerp, dus terug naar het maandblad.
Het zou natuurlijk erg leuk zijn als het een succesje zou worden hier op DJR, maar ik vraag me af of er echt genoeg interesse in is dat je de kosten eruit kunt halen. Er bestaat immers het internet, waar je alles gratis vandaan kunt halen, dus waarom betalen voor een maandblad(even het pdf achterwege gelaten)? Gedrukte maandbladen zijn in mijn ogen zowieso al achterhaald, vanwege het internet.
Om het verhaal kort te maken: het idee is leuk, maar erg moeilijk uitvoerbaar. Daarom heb ik gestemt op dat ik het niks vind. Maar als het tóch zou gebeuren en er zou een beetje goede content instaan zou ik het zeker lezen. Maarja, dat is ALS het zou gebeuren.. En je weet wat ze zeggen: ALS je van de trap af valt ben je snel beneden..

Het moet dus allemaal nog blijken.