ben afgelopen weekend naar The City Is Ours geweest in den haag. was egt een vet feestje maar Erick E heeft een paar tracks gedraait die er voormij egt uitsprongen! ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
de opnames zijn gemaakt met mijn telefoon, kwaliteit is anders maar ik denk dat er wel soep van te maken valt
Track 2 http://youtube.com/watch?v=aMvoHiJzQAM (klopt er zitten idd de vocalen overheen van Discotekta, en nog een twee bekende toontjes. maar wie o wie kan mij vertellen of de track die er onder zit een aparte track is?)
Ik hoop op het beste!
Cheers!
User edit by JellSation on 10-09-2007 @ 20:27:33 (1%)
What do you think about [Track-ID] uit Erick E @ The City Is Ours ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hahaha hoe leip, ik heb jou gewoon gezien. Ik ben die gast in dat witte shirt op de achtergrond die wat verbaasd om zich heen kijkt @ 0:27 op filmpje 1(was namelijk net binnen).
De tweede is denk ik een door Erick E zelf gemaakte mash-up, in dit nummer zit een stukje van Get Dumb, de vocalen van Discotheka (zoals er al stond) en de rest van een andere track ( s ) die ik ook niet weet.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.