Heey er zitten behoorlijk wat mensen hier die ook bezig zijn met producen, nu klooi ik zelf ook nog wel eens wat in fruity loops.
maar ik hoor vaak de term VST voor bij komen, heb dat ook wel eens zien staan bij FL studio, maar ik vroeg me af wat het precies is, wat ik er mee kan en hoe te gebruiken?
let me know:D
thnx Renzis
What do you think about Hoe vsts te gebruiken ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
vst's zijn software synthesizers, je kan ze gebruiken met een midi keyboard om zo je akkoorden in te spelen...Alle vst's werken allemaal net ff anders maar de basis qua instellingen en effecten is allemaal hetzelfde...je kan op alle de attack, deley, sustain e.d. aanpassen....hoe bepaalde vst's werken is allemaal prima op internet te vinden...
Poster: Renzis ok ik heb midi keyboard en midi synthesizer, maar als ik die wil aansluiten zal ik wel eerst een midi aansluiting voor me pc hebben
zal verder eens op internet kijken
idd goed plan hier zijn al 1000-en dingen over geschreven, tip raadpleeg ook eens het synthforum....
User edit by barthawk on 10-09-2007 @ 11:11:13 (1%)
This is an old Topic
No new postings for 6.572 days. Post CommentThat would be 219.1 months or a whopping 18 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.