Track list electro, house gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjBlackMagic    posted on 09-09-2007 22:53
Ik wil mijn collectie electro, house uitbereiden en omdat ik niet goed thuis ben bij dit genre had ik graag
van jullie geweten waar ik aan tracklists van electro, house nummers kan vinden kan vinden!

Aan welke dj's denk ik dan bv don diablo, 2 Many DJs, Tiga, Laurent Garnier, Alex Gopher, Erol Alkan, James Holden, Trentemøller, Justice, Digitalism, Zombie Nation, MSTRKRFT, Boys Noize, Apparat, Booka Shade, Cajuan, Uffie & DJ Feadz, Dominik Eulberg, Agoria vs Oxia, Deetron, & Dennis Ferrer.

En waar kan ik die legaal downloaden?

Beatport en dance tunes ken ik al alvast bedankt!

What do you think about Track list electro, house gezocht ??

Vote :   

NielsR    posted on 09-09-2007 22:57
Tussen dat lijstje zie ik ook een paar techno dj's bij staan zoals laurant garnier dominik eulberg, james holden.
Playlist kun je overal vinden op het internet, wat ik ook altijd doe is kijken naar de best verkochte nummers van online shops zo kun je ook altijd goed aan muziek komen, zoals htfr,beatport,juno daar staat alles mooi per genre en ook met een lijstje met best verkochte nummers in dat genre.
User edit by NielsR on 09-09-2007 @ 22:58:32 (41%)
DjBlackMagic    posted on 09-09-2007 23:07
Poster: fettibamba
Tussen dat lijstje zie ik ook een paar techno dj's bij staan zoals laurant garnier dominik eulberg, james holden.
Playlist kun je overal vinden op het internet, wat ik ook altijd doe is kijken naar de best verkochte nummers van online shops zo kun je ook altijd goed aan muziek komen, zoals htfr,beatport,juno daar staat alles mooi per genre en ook met een lijstje met best verkochte nummers in dat genre.

ja dat weet ik mogen ook een paar techo dj's zijn hoor maar bij bv beatport zie ik geen lijst met bestverkochte nummers in dat genre hoor!

En in google moet ik dan bv "track list laurant garnier" intypen ?
Alvast bedankt
DjBlackMagic    posted on 11-09-2007 15:51
kan niemand mij verder helpen?
tym    posted on 11-09-2007 16:08
kijk op alldj.org ..
daar staan allerlei setjes van bekende dj's, vaak met tracklist
DjBlackMagic    posted on 11-09-2007 16:24
Poster: tym
kijk op alldj.org ..
daar staan allerlei setjes van bekende dj's, vaak met tracklist

Ok bedankt ik zal eens kijken!
Gagarin12    posted on 11-09-2007 16:36
een hekle goeie tip om electro house te gaan zoeken en ontdekken:
www.juno.co.uk (een vrij bekende en betrouwbare site net zoals beatport en dergelijke vermoed ik) je moet wel de digital releases aanschakelen zo kan je ook de downloadbare versies zien
daar kan je ook scrollen per genre en als je je tijd neemt in het zoeken kan je heel heel veel goeie electro house tegenkomen

ps: lijkt wel of je de lijst van artiesten van pukkelpop hetg gecoipieerd
DjBlackMagic    posted on 11-09-2007 20:08
Poster: Gagarin12
ps: lijkt wel of je de lijst van artiesten van pukkelpop hetg gecoipieerd

Het is ook zo!

Maar het het genre moet niet elector house zijn :p maar Electro, house en eventueel goeie techno.
Ik ben niet thuis in deze genres omdat ik vroeger jump draaide maar de jump die er nu is heeeeeel slecht vind dus wil ik me gaan verdiepen in andere muziek genres.
User edit by DjBlackMagic on 12-09-2007 @ 10:29:33 (2%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

237 Users online: 42 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 83.577
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.635.875

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use