Poster: dutchman
ik weet echt nog helemaal niks van apple, alleen wil ik een apple voor het produceren van muziek. Ik weet dus eigenlijk niet of deze apple wel snel genoeg is. bij een windows pc is 512 mb intern namelijk niet veel. Mijn vraag is dus of alles goed soepel verloopt. Of is het zo dat ik al snel geheugen moet bij kopen? (als dat nog kan)
@ twizz...
daarom vind ik het ook een leuke koop, alleen ik ben even aan het twijfelen..want ik heb op het moment ook een nieuwe pc nodig..dus ja, Die mac wil ik er gewoon voor erbij. Ik ga er nog even over nadenken en dan hoor je het wel
nog 1 vraagje. kan ik er een gewoon tft scherm met dvi aansluiting op aansluiten?
ik zit er een beetje mee...dak nu als nog dane en bakbeest neer moet zetten...of kan het hem wel analoog aansluiten?
en een gewone pc moet ik wel hebben, vanwege het thuisnetwerk(maar dat doet er even nie toe)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.