Poster: Renzisdat heet stijl...
respect hoor
mooie shit, het lijkt alleen allemaal wel veel op me kaar
Poster: barthawk
dat heet stijl...
Luuk zegt:
staat nog Geek MC bij ook
- Awi op men hondatje steel ik shows zegt:
die heft hij neit gemaakt
hahaha
heeft damion uit breda gemaakt
indo
dus heb jij die flyer nou gemaakt? want anders heb je een gejatte portfolio..(deels) want ik weet cker dat die wallpapers van DJR van jou komen. beetje vaag
volgens awi zijn alle flyers op je homepage ook van damion. en je hele portfolio ook. of is er gewoon miscommunicatie ofzo ?
Poster: DALIQUE
@ Luxx:
Damion is inderdaad een goede vriend van me. Van hem krijg ik ook deels 'onderdelen'. Maar ik kan je vertellen die van subliem is inderdaad door damion gemaakt. Had hem er alleen op gepost aangezien ik nog bezig was met mijn portofolio. De rest heb ik eigenlijk zelf in elkaar gebouwd e.d.
Dus van die Subliem heeft hij gelijk, de rest niet.
Hoe wil je dat ik dat bewijs, dat de rest wel door mij gemaakt is ?
@ Luxx:
Zoals ik al uitlegde ik was bezig met mijn portofolio op te zetten, en aan tevullen. Het was dan inderdaad fout van mij om die erop te zetten. mijn verontschuldigingen hiervoor. Ik wil je best een paar screenshots sturen van 'onafgemaakte' versie's. Dit bewijs namelijk ook dat ik hieraan heb gewerkt, en deze heb opgebouwd. Dan kunnen we dit misverstand uit de wereld helpen
'Timelapse dingen" ? :P
ik wil je ook wel mijn source geven, of foto's van (bijv vlinders) die in mijn ontwerpen zijn gebruikt. Maar dan de originele.
Poster: dj-nick
Dalique, zou je dat ook naar mij willen sturen ben al lang op zoek naar dat soort dingen.
Poster: dj-nick
Dalique, zou je dat ook naar mij willen sturen ben al lang op zoek naar dat soort dingen.