Een nieuwe mix met nieuwe en oudere nummers.. Als het maar knalt zeg ik maar :D
De mixen zijn omstebeurt gezet tim zet de eerste dan ik.. zodat je misschien kan volgen wie wat doet.. I know... mijn eerste 2 mixen zuigen best.. maar ik geef de heel laf de jogwheel van de cdj200 de schuld:P (ik draai normaal vinyl)
Style: Eclectic House, Electro en ik heb stiekem een minimaal getinte house plaat ingegeooit als één-na-laatste track..
Tracklist komt eraan..
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about [M] Battle: Dj T.im vs Lukaz ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik vind de Mix te simpel / Langdradig.. hier had veel meer uitgehaald kunnen worden.. Bijv.: Nummers eerder instarten, Loopt het mis, dan hoor je dat snel genoeg! gaat het goed.. dan heb je veel strakkere mixen..
een mix als deze op Club basis roept veel "dode" punten op.. stukken waar mensen niet meer dansen omdat ze het al lang gehoord hebben..
een paar tips dus!
User edit by Laidback on 06-09-2007 @ 08:21:43 (100%)
@ luxx: b2b of battle whatr erver :P dat nummer heet Dance de Soleil @Laidback.. je hebt wel gelijk het is ook meer een demo als dat ik (we) live zouden doen... @Kevinova.. laat je horen!
gaatie hem ook nog eropzetten:P.... hij suckt af en toen best goed:P maarjaa..
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.