Ik heb haar naam al een paar keer genoemd op het forum en was eigenlijk wel benieuwd wat jullie van haar vinden!?
Ik vind al haar platen geweldig, vooral haar rmx op Compound van Michel de Hey & Grooveyard en Phunk..
What do you think about Shinedoe ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
intacto is booming. :D een 2000 and One is ook vet maar om nou meteen ook nog een topic te maken over hem vond ik teveel maar ik denk dat ik dat tog ga doen..
als ik ooit ga trouwen doe ik dat met shinedoe :P (ironie)
@ Da Royal, ja ik heb ook nog ff een stukje gehorod van haar op Mysteryland, was geweldig vond je ook niet, klonk heel goed. voor die 15 min die ik daar heb gestaan :P ik vidn het een goede dj. en ze mag er ook zeker wezen :P
Poster: sonik Zij was vroeger zangeres of danseres bij Quazar, begin '90.
danseres
This is an old Topic
No new postings for 6.450 days. Post CommentThat would be 215 months or a whopping 17.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.