[M] New short hot house mix (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Dalique    posted on 05-09-2007 00:22
Weer een mix van mij Happy, laughing. Het is geen lange, maar vond het weer even leuk wat te posten Winking my eye
Het ging vooral eigenlijk even om het beatmixen wat me vandaag de dag goed afgaat Happy, laughing.

Tracklist:

1. Groove Armada - Get Down (Larush 2007 Rev Remix)
2. Prodigy - Smack my bitch up (Electro mix)
3. Nari ft Milani - Gnuk (Robbie Rivera Juicy Remix)
4. Steve Angello & Laidback luke - BE
5. Solid Groove - This is Sick
6. Ida Corr & Fedde le grand - Let me think about it (Micky Slim Remix)
7. Patrick Alavi - Hell Yeah (Jaimie Fanatic Remix)

Link staat in de HM.

Reacties welcome Winking my eye

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Dalique on 05-09-2007 @ 10:27:43 (45%)

What do you think about [M] New short hot house mix ??

Vote :   

Xitrate    posted on 05-09-2007 08:57
Ben benieuwd.
Jorrit    posted on 05-09-2007 10:11
1. Groove Armada - Get down
3. Nari ft Milani - Gnuk (ID Remix)
5. Marc Benjamin - This is Sick
6. Ida Corr & Fedde le grand - Think about it (Miky Remix)
7. ID - ID

Zo te zien vind jij het niet nodig muziek te kopen?

Marc Benjamin - This is sick bestaat niet, mocht hij willen. De maker hiervan is Solid Groove en is toch nog net wel een ander kaliber. Ik denk dat je Let me think about it bedoelt, en dat je de Micky Slims remix bedoelt? De Groove armada die je draait is niet het origineel.
Een plaat draaien terwijl je de artiest en titel ervan niet eens weet vind ik al helemaal vreemd, en dan heb je ook nog die Gnuk waarvan je niet weet welke remix het is...
En als kers op de taart draai je ook nog eens een schrale set-rip van Be...

Verder is het allemal ok gemixt hoor, maar ik vind dat je als DJ toch wel redelijk door de mand valt door platen te gebruiken die je eigenlijk niet eens kent, laat staan gekocht hebt, laat staan uit zijn. Tuurlijk draait iedereen wel eens een illegaal plaatje, maar ik heb gevoel dat het hier niet bij een illegaal plaatje blijft. En als je gedownloadde muziek draait, zorg dat dat de kwaliteit een beetje ok is, die Be klonk echt beroerd.
Mod edit by Jorrit on 05-09-2007 10:12 (1%)
Dalique    posted on 05-09-2007 10:23
@ Jorrit:

Muziek koop ik dus wel. Sommige nummers wissel ik uit met andere DJ's. Een goede vriend van mij heeft contacten o.a. met hardwell/afrojack e.d. Met hem wissel ik regelmatig nummers uit, die hij dan deze dj's zelf krijgt. En ja, zo ontstaan er promo's in mijn muziek collectie. Als je wilt zal ik de tracklist onmiddelijk aanpassen want ik weet weldegelijk welke tracks/remixes het zijn. Happy, laughing
Jorrit    posted on 05-09-2007 10:25

Muziek koop ik dus wel. Sommige nummers wissel ik uit met andere DJ's. Een goede vriend van mij heeft contacten o.a. met hardwell/afrojack e.d. Met hem wissel ik regelmatig nummers uit, die hij dan deze dj's zelf krijgt.

Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen?

Het boeit me ook niet of je koopt of niet, je valt alleen door de mand als DJ als je setrips gaat draaien, en van een Solid groove plaat denkt dat het van Marc benjamin is.

Dalique    posted on 05-09-2007 10:31
Die Be, is geen set-rip. Het is het origineel alleen dan op 192 kbps. (wellis waar ik denk dat het rond de 128 kbps zal liggenCry). Playlist aangepast, gisteren nacht heb ik de playlist even snel gemaakt. Vergeef me voor de foutjes Cry
Vaun    posted on 05-09-2007 10:52
Even checken..
DaRoyal    posted on 05-09-2007 12:42
Echt 'rukkers'-gedrag, zoals Gregor Salto het noemde. Set-rips en on-officiële, gedownloade, muziek draaien.  Happy, laughing

Wil je serieus genomen worden, verdiep je dan eens in de muziek en koop het eens. Happy, laughing
Dalique    posted on 05-09-2007 17:23
Poster: DaRoyal
koop het eens. Happy, laughing

Zoals ik al eerder aangaf. Ik koop genoeg muziek. Daarnaast echter krijg ik soms promo's. Van andere DJ's. En that's it. Op die enkele nummers na (gaat maar om een stuk of 5/10), is alles gekocht. Heb er tot nu ook een behoorlijk bedrag aan uitgegeven. Dus ik verdiep me zeker in de muziek, en koop het echt wel.

Happy, laughing
User edit by Dalique on 05-09-2007 @ 17:25:34 (20%)
Jer-E    posted on 06-09-2007 09:32
mensen het topik draait tot een laagtepunt ik ken zelf persoonlijk een heleboel bekende dj's ik snap niet wat jullie lope te zeike want zelfs de meest bekende downloade muziek illegaal zowieso krijgen ze een hoop van collega dj's zoals ik heel veel nummers krijg van lucien foort en dominique base en jullie gaan dan lope zeiken over de hooge kwaliteit van de muziek dat slaat nergens op ook originele muziek van cd kan 192 kbs zijn
Laidback    posted on 06-09-2007 10:15
Poster: DALIQUE
Weer een mix van mij Happy, laughing. Het is geen lange, maar vond het weer even leuk wat te posten Winking my eye
Het ging vooral eigenlijk even om het beatmixen wat me vandaag de dag goed afgaat Happy, laughing.

Tracklist:

1. Groove Armada - Get Down (Larush 2007 Rev Remix)
3. Nari ft Milani - Gnuk (Robbie Rivera Juicy Remix)
5. Solid Groove - This is Sick
6. Ida Corr & Fedde le grand - Let me think about it (Micky Slim Remix)
7. Patrick Alavi - Hell Yeah (Jaimie Fanatic Remix)

Link staat in de HM.

Reacties welcome Winking my eye

nou.. na al dat commentaar (zeker van jorrit).. wil ik het even horen...
Jer-E    posted on 06-09-2007 11:31
Poster: Jorrit

Zo te zien vind jij het niet nodig muziek te kopen?

Marc Benjamin - This is sick bestaat niet, mocht hij willen. De maker hiervan is Solid Groove en is toch nog net wel een ander kaliber. Ik denk dat je Let me think about it bedoelt, en dat je de Micky Slims remix bedoelt? De Groove armada die je draait is niet het origineel.
Een plaat draaien terwijl je de artiest en titel ervan niet eens weet vind ik al helemaal vreemd, en dan heb je ook nog die Gnuk waarvan je niet weet welke remix het is...
En als kers op de taart draai je ook nog eens een schrale set-rip van Be...

Verder is het allemal ok gemixt hoor, maar ik vind dat je als DJ toch wel redelijk door de mand valt door platen te gebruiken die je eigenlijk niet eens kent, laat staan gekocht hebt, laat staan uit zijn. Tuurlijk draait iedereen wel eens een illegaal plaatje, maar ik heb gevoel dat het hier niet bij een illegaal plaatje blijft. En als je gedownloadde muziek draait, zorg dat dat de kwaliteit een beetje ok is, die Be klonk echt beroerd.

jorrit moet gewoon zijn mond houden ik ben lang non actief geweest en snap niet dat jij moeilijk doet we zijn niet allemaal zo fucking UBER SUPER GOED als JOu ik vin het bullshit dat jij altijd alles en iedereen loop te coriseren sommige mensen schrijven de titels over en this is sick is ook van marcbenjamin die heeft hier namelijk een REMIX van gemaakt.

jorrit jij ben zo'n galbak met je zo gezegde talent ik zou zeggen leer een commercieel zijn leer muziek maken leer muziek voelen.
ik zou zeggen ga een inburgeringscursus volgen misschien ben je dan wat socialer tegen je mede mens.

als jij denk dat je iets kan gaan bereiken met zoals jij nu te werk ga NO FUCKING WAY weet zeker dat geen een booking bureau jou wil hebben.
omdat je zo een zeikerd ben.

ga gewoon dit forum leuk tergemoed help mensen en wat boeit het dat het illegaal is iedereen download illegaal zelfs jij ik weet 100% zeker dat ook jij illegale tracks heb.

want vraagje
hoe ken je anders de namen van de zogehete nummers die nog niet uitgebracht zij Confused??

ik ben uitgepraat.

adios take care bitches and grow fucking up jorrit
DaRoyal    posted on 06-09-2007 13:30
19 jaar en dan nog zo onvolwassen. Sad. Unhappy
Luxx    posted on 06-09-2007 13:35
jer-e is weer terug en meteen goed op dreef :D
www.mothermusic.nl
Jer-E    posted on 06-09-2007 13:42
Poster: Luxx
jer-e is weer terug en meteen goed op dreef :D

ja ik erger me hier gewoon verschikkelijk aan dat mensen gwoon gaan lope zeiken over muziek nummers hoe die ze heb gekregen.

ik zou gwoon mun bek houde downloade en luistere en gewoobn positief comentaar geven ipv WAAR HEB JE DIE NUMMERS VANDAAN ZEKER ILLEGAAL

slaat nerges op. hier wordt ik gwoon boos om zeker omdat ik ramon persoonlijk ken en k weet hoe hij is.
J-Styler    posted on 06-09-2007 18:02
Cry
Jorrit    posted on 09-09-2007 12:21
jorrit moet gewoon zijn mond houden ik ben lang non actief geweest en snap niet dat jij moeilijk doet we zijn niet allemaal zo fucking UBER SUPER GOED als JOu ik vin het bullshit dat jij altijd alles en iedereen loop te coriseren sommige mensen schrijven de titels over en this is sick is ook van marcbenjamin die heeft hier namelijk een REMIX van gemaakt

Welkom terug. Ik miste al een klein beetje speeltuin-gevoel op dit forum.
Dus als je een plaat remixt, is ook het origineel van jou? Dit is namelijk gewoon het origineel, waar meneer Marc Benjamin geen **** mee te maken heeft.

jorrit jij ben zo'n galbak met je zo gezegde talent ik zou zeggen leer een commercieel zijn leer muziek maken leer muziek voelen.
ik zou zeggen ga een inburgeringscursus volgen misschien ben je dan wat socialer tegen je mede mens.

De enige die hier een inburgeringscursus nodig heeft ben jij, aangezien je de nederlandse taal nog niet helemaal beheerst. Jij zegt wat over sociaal opstellen, hoezo noem je mij dan een galbak?
Iemand wijzen op het stelen van muziek heeft niks met asociaal te maken, ik kan er gewoon heel slecht tegen dat een plaat als Be op deze wijze verkracht wordt.

als jij denk dat je iets kan gaan bereiken met zoals jij nu te werk ga NO FUCKING WAY weet zeker dat geen een booking bureau jou wil hebben.
omdat je zo een zeikerd ben.

Dat staat hier los van, maar misschien wil een boekings bureau me juist wel hebben juist omdat ik geen setrips draai?
Daarnaast zie ik de toegevoegde waarde van een boekingsbureau ook helemaal niet, en ik zie al helemaal niet in wat dit met dit topic te maken heeft...

ga gewoon dit forum leuk tergemoed help mensen en wat boeit het dat het illegaal is iedereen download illegaal zelfs jij ik weet 100% zeker dat ook jij illegale tracks heb.

ik ga dit forum leuk 'tergemoed', ik steek er uren per dag in om het forum netjes te houden, en af en toe wijs ik iemand op iets wat ik persoonlijk heel zwak vind.
Tuurlijk heb ik ook illegale tracks, maar ik zou niet durven een zwakke setrip van Be te draaien, of te zeggen dat This is sick van Marc Benjamin is, dat vind ik een belediging richting de makers.

want vraagje
hoe ken je anders de namen van de zogehete nummers die nog niet uitgebracht zij ??

Ik luister livesets, ik zoek tracklists, ik hou de fora in de gaten, ik hou websites van DJ's in de gaten, zo weet ik hoe de vorderingen zijn wat betreft een bepaalde track en wacht dan tot hij gereleased wordt.

ik ben uitgepraat.

adios take care bitches and grow fucking up jorrit

Dat werd wel tijd. Leuk dat je je forumgenoten "bitches" noemt, en opgroeien.... nouja ik denk dat de lezers hier zelf mogen bepalen wie van ons 2en dat moet doen Winking my eye

Oh wacht, ik dacht dat je klaar was, nou nog een post dan maar...
ja ik erger me hier gewoon verschikkelijk aan dat mensen gwoon gaan lope zeiken over muziek nummers hoe die ze heb gekregen.

Ik erger me verschrikkelijk aan mensen die geen respect hebben voor de makers van de muziekjes die ze zo graag draaien. Dan erger ik me aan jou, en jij je aan mij. Maar dat is geen probleem toch, want meningen verschillen en een discussie mag gevoerd worden. (Al lijkt dit niet veel meer op een volwassen discussie na jou eerste post...)

ik zou gwoon mun bek houde downloade en luistere en gewoobn positief comentaar geven ipv WAAR HEB JE DIE NUMMERS VANDAAN ZEKER ILLEGAAL

Aha, dus al het commentaar moet positief zijn en ik moet "mun bek houde" over andere dingen aan de mix die me tegenvallen?

Jer-e, laat ik 1 ding duidelijk stellen: Je posts staan nog op de website omdat ik het zwak vind jou mening over mij te verwijderen, maar de manier waarop je je mening naar buiten brengt vind ik verschrikkelijk kinderachtig en onbeschoft. Dat je mij niet uit kan staan is 1 ding, maar me openbaar uitmaken voor galbak is iets heel anders.
Zoals gezegd laat ik dus deze postings staan, maar de volgende keer dat jij zo openlijk onbeschoft tekeer gaat, gaan je posts rechtstreeks de vuilnisbak in.
W.i.M    posted on 09-09-2007 12:38
Even los van hoe we hier weer kinderachtig bezig zijn vind ik de discussie over hoe iemand aan z'n muziek komt ook niet interessant. Hier in Nederland mag je gewoon muziek downloaden alleen mag je het niet sharen. Deze muziek mag je dan ook alleen voor eigen gebruik downloaden en natuurlijk zijn er een hoop mensen (dj's) die deze gedownloade muziek gebruiken op feestjes enz.

Ik vind dat een ieder zijn verantwoordelijkheid hoe hij daar mee om gaat zolang we hier maar geen uitwisseldienst worden waar je je muziek download. Een echt dj die koopt zijn muziek vind ik maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
djjw    posted on 09-09-2007 13:40
check
jussied    posted on 09-09-2007 14:41
Cry
Laurens    posted on 09-09-2007 19:15
checking
Ghost-Andries    posted on 09-09-2007 19:21
checke...
NickName    posted on 09-09-2007 19:42
Cry@Jorrit
hele maal mee eens
maar heb respect voor mensen die niets kunnen berijken met hun dj cariere
en ze willen opvallen dit zie je aan, plaatje, booth (daar staat WOOW ik heb geld) enzo.

dus Jorrit je bent een goed voorbeeld voor dit forum GA ZO DOOR Cry
greup    posted on 10-09-2007 20:53

Poster: Jer-E

jorrit moet gewoon zijn mond houden ik ben lang non actief geweest en snap niet dat jij moeilijk doet we zijn niet allemaal zo fucking UBER SUPER GOED als JOu ik vin het bullshit dat jij altijd alles en iedereen loop te coriseren sommige mensen schrijven de titels over en this is sick is ook van marcbenjamin die heeft hier namelijk een REMIX van gemaakt.

Jammer dat jij kennelijk niet tegen kritiek kan, en jammer dat jij zijn talent niet kan waarderen. Ik kan dat zeker wel, en huur hem daarom altijd met veel lof in.

Hoofdzaak was ook zeker niet de illegale tracks, maar het gebrek aan kennis van zijn tracks. *kwestie van hoofdzaken en bijzaken kunnen onderscheiden*

ik ben uitgepraat.

God zij dank. Jorrit heeft het fatsoen deze posten van jou te laten staan. Ik zeker niet. Die gaan de volgende keer vrolijk de prullenbak in.

Discussie kan verder gevoerd worden achter gesloten duren. Hebben wij op deze site een heel mooi systeem voor.

Dalique    posted on 10-09-2007 23:09
misschien nog comments wat mijn techniek qua mixen betreft Cry ?
Ric    posted on 10-09-2007 23:30
ben benieuwd

569 Users online: 288 Guests (281 Unknown)
Pages generated today : 72.635
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.624.933