1. Groove Armada - Get down
2. Prodigy - Smack my bitch up (Electro mix)
3. Nari ft Milani - Gnuk (ID Remix)
4. Steve Angello & Laidback luke - BE
5. Marc Benjamin - This is Sick
6. Ida Corr & Fedde le grand - Think about it (Miky Remix)
7. ID - ID
Muziek koop ik dus wel. Sommige nummers wissel ik uit met andere DJ's. Een goede vriend van mij heeft contacten o.a. met hardwell/afrojack e.d. Met hem wissel ik regelmatig nummers uit, die hij dan deze dj's zelf krijgt.
Poster: DaRoyal
koop het eens.
Poster: DALIQUE
Weer een mix van mij. Het is geen lange, maar vond het weer even leuk wat te posten
Het ging vooral eigenlijk even om het beatmixen wat me vandaag de dag goed afgaat.
Tracklist:
1. Groove Armada - Get Down (Larush 2007 Rev Remix)
2. Prodigy - Smack my bitch up (Electro mix)
3. Nari ft Milani - Gnuk (Robbie Rivera Juicy Remix)
4. Steve Angello & Laidback luke - BE
5. Solid Groove - This is Sick
6. Ida Corr & Fedde le grand - Let me think about it (Micky Slim Remix)
7. Patrick Alavi - Hell Yeah (Jaimie Fanatic Remix)
Link staat in de HM.
Reacties welcome
Poster: Jorrit
Zo te zien vind jij het niet nodig muziek te kopen?
Marc Benjamin - This is sick bestaat niet, mocht hij willen. De maker hiervan is Solid Groove en is toch nog net wel een ander kaliber. Ik denk dat je Let me think about it bedoelt, en dat je de Micky Slims remix bedoelt? De Groove armada die je draait is niet het origineel.
Een plaat draaien terwijl je de artiest en titel ervan niet eens weet vind ik al helemaal vreemd, en dan heb je ook nog die Gnuk waarvan je niet weet welke remix het is...
En als kers op de taart draai je ook nog eens een schrale set-rip van Be...
Verder is het allemal ok gemixt hoor, maar ik vind dat je als DJ toch wel redelijk door de mand valt door platen te gebruiken die je eigenlijk niet eens kent, laat staan gekocht hebt, laat staan uit zijn. Tuurlijk draait iedereen wel eens een illegaal plaatje, maar ik heb gevoel dat het hier niet bij een illegaal plaatje blijft. En als je gedownloadde muziek draait, zorg dat dat de kwaliteit een beetje ok is, die Be klonk echt beroerd.
Poster: Luxx
jer-e is weer terug en meteen goed op dreef :D
jorrit moet gewoon zijn mond houden ik ben lang non actief geweest en snap niet dat jij moeilijk doet we zijn niet allemaal zo fucking UBER SUPER GOED als JOu ik vin het bullshit dat jij altijd alles en iedereen loop te coriseren sommige mensen schrijven de titels over en this is sick is ook van marcbenjamin die heeft hier namelijk een REMIX van gemaakt
jorrit jij ben zo'n galbak met je zo gezegde talent ik zou zeggen leer een commercieel zijn leer muziek maken leer muziek voelen.
ik zou zeggen ga een inburgeringscursus volgen misschien ben je dan wat socialer tegen je mede mens.
als jij denk dat je iets kan gaan bereiken met zoals jij nu te werk ga NO FUCKING WAY weet zeker dat geen een booking bureau jou wil hebben.
omdat je zo een zeikerd ben.
ga gewoon dit forum leuk tergemoed help mensen en wat boeit het dat het illegaal is iedereen download illegaal zelfs jij ik weet 100% zeker dat ook jij illegale tracks heb.
want vraagje
hoe ken je anders de namen van de zogehete nummers die nog niet uitgebracht zij??
ik ben uitgepraat.
adios take care bitches and grow fucking up jorrit
ja ik erger me hier gewoon verschikkelijk aan dat mensen gwoon gaan lope zeiken over muziek nummers hoe die ze heb gekregen.
ik zou gwoon mun bek houde downloade en luistere en gewoobn positief comentaar geven ipv WAAR HEB JE DIE NUMMERS VANDAAN ZEKER ILLEGAAL
Poster: Jer-E
jorrit moet gewoon zijn mond houden ik ben lang non actief geweest en snap niet dat jij moeilijk doet we zijn niet allemaal zo fucking UBER SUPER GOED als JOu ik vin het bullshit dat jij altijd alles en iedereen loop te coriseren sommige mensen schrijven de titels over en this is sick is ook van marcbenjamin die heeft hier namelijk een REMIX van gemaakt.
jorrit jij ben zo'n galbak met je zo gezegde talent ik zou zeggen leer een commercieel zijn leer muziek maken leer muziek voelen.
ik zou zeggen ga een inburgeringscursus volgen misschien ben je dan wat socialer tegen je mede mens.
ga gewoon dit forum leuk tergemoed help mensen en wat boeit het dat het illegaal is iedereen download illegaal zelfs jij ik weet 100% zeker dat ook jij illegale tracks heb.
ik ben uitgepraat.
Discussie kan verder gevoerd worden achter gesloten duren. Hebben wij op deze site een heel mooi systeem voor.