Ik zit al de hele tijd met een vocal in mijn hoofd: What the hell are you waiting fooo-or?!
Ik dacht dit nog te kennen van toen ik jonger was en dacht dat dit van een limp bizkit of linkin park cd kwam. Ik heb ze alle 2 beluisterd maar ik ben ze niet tegengekomen...
Ik weet dat het niet veel info is maar ik heb er een leuk vervolg op gevonden maar ik kan het niet uitwerken doordat ik niet meer weet welke het 1e stukje moet vormen..
Kan iemand helpen?
Merci :D
What do you think about Vocal ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Dj-RK Vet nummer zijn leuke Dance Versies van
Ja ik heb de the new west project remix eigenlijk gewoon een beetje sneller met een iets hardere bass
This is an old Topic
No new postings for 6.596 days. Post CommentThat would be 219.9 months or a whopping 18.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.