Hoe reclame maken - Jezelf aanbieden (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JasperVC    posted on 04-09-2007 20:43
Beste Resourcers,

Ik heb al op een paar privé feestjes gedraaid, en ik heb toch wel al goede reacties gehad. Sommige zeiden, je moet hoger gaan, grotere fuiven enzo. Ik dacht: tuurlijk wil ik dat! Nu heb ik alle fuiven (in de toekomst) af gegaan, en er 2 gevonden, en een mail gestuurd naar de organisatie. Maar dit vind ik toch een beetje raar, jezelf aanbieden als dj. Ik weet dat de meeste dj's meegaan met vrienden die al op grote fuiven draaien enzo. Maar mijn vrienden zijn allemaal ook beginners. Dus vroeg ik mij af: Hoe komen JULLIE op een grote fuif? Worden jullie opgebeld, of gemaild en hoe worden jullie dan bekend bij de organisatie?

Ik dacht aan een mooie site + domeinnaampje, Visitekaartjes (Als iemand goede commentaar geeft, kan je hem dat geven), en reclame enzo. Wat mond op mond reclame :p

Ik denk ook, eenmaal je op een fuif gedraaid hebt (grote, veel volk) en dat mensen je gehoord hebben, dan kom ik denkik wel in contact met andere fuiforganisaties :p

Ik bied mij ook volledig gratis aan en zeg erbij dat ik alle uren goed vind Winking my eye
Dat ik met alles draai wat er staat (behalve vinyl)
Dus moeilijk doe ik ook niet. (denk ik dus)

Ik hoop een antwoordt te vinden, van de meer 'pro' dj's. Ik ben nog beginner (3maamndjes ondertussen :p) dus ik hoop nog altijd heel veel bij te leren op dit toch wel zalige forum !!! (Danku Lead !!! :p)

What do you think about Hoe reclame maken - Jezelf aanbieden ??

Vote :   

Estacy    posted on 06-11-2010 14:45
top stukje tekst! en over dat opwarmen ben ik het helemaal eens. de naam zegt het al. opwarmen. Kijk voor welke artiest jij moet opwarmen. doe research naar zijn muziek en draai stijl. pas je daarop aan. als je moet opwarmen voor Vato bijv. ga je niet al zijn hitjes en bootlegs draaien, want grote kans dat Vato die ook gaat draaien.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Esmee    posted on 06-11-2010 15:53
Mooi stuk tekst Jorrit!
Bootstrap    posted on 06-11-2010 16:29
Inderdaad een duidelijk stuk Jorrit Happy, laughing Ik denk dat veel mensen hier wat aan hebben, waaronder ikzelf.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 06-11-2010 @ 16:29:48 (23%)
Gerdo    posted on 06-11-2010 16:35
Zeker een mooi stukje Jorrit!
youngbeatsz    posted on 06-11-2010 17:59
dankje jorrit, is heel belangrijk dat iedereen dit weet, ook ik leerde bij uit jouw tekstje, een aantal dingen zijn gewoon zo logisch, dat ze soms wel eens vergeten worden, onlangs was ik op een fuif en hoorde daar een dj draaien, hij was de hoofdact, als je dat zo mag noemen. enkele weken later hoor ik die zelfde dj als opwarmer van een topper, en draaide hij op enkele details na dezelfde set als de weken ervoor, dit was nu toeval dat ik die 2x zag, maar dit zou ik ook vermijden, wanneer mensen 2x hetzelfde van je horen wordt dat ook verteld

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

145 Users online: Lead & 17 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 86.407
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.781