Beste Resourcers,
Ik heb al op een paar privé feestjes gedraaid, en ik heb toch wel al goede reacties gehad. Sommige zeiden, je moet hoger gaan, grotere fuiven enzo. Ik dacht: tuurlijk wil ik dat! Nu heb ik alle fuiven (in de toekomst) af gegaan, en er 2 gevonden, en een mail gestuurd naar de organisatie. Maar dit vind ik toch een beetje raar, jezelf aanbieden als dj. Ik weet dat de meeste dj's meegaan met vrienden die al op grote fuiven draaien enzo. Maar mijn vrienden zijn allemaal ook beginners. Dus vroeg ik mij af: Hoe komen JULLIE op een grote fuif? Worden jullie opgebeld, of gemaild en hoe worden jullie dan bekend bij de organisatie?
Ik dacht aan een mooie site + domeinnaampje, Visitekaartjes (Als iemand goede commentaar geeft, kan je hem dat geven), en reclame enzo. Wat mond op mond reclame :p
Ik denk ook, eenmaal je op een fuif gedraaid hebt (grote, veel volk) en dat mensen je gehoord hebben, dan kom ik denkik wel in contact met andere fuiforganisaties :p
Ik bied mij ook volledig gratis aan en zeg erbij dat ik alle uren goed vind

Dat ik met alles draai wat er staat (behalve vinyl)
Dus moeilijk doe ik ook niet. (denk ik dus)
Ik hoop een antwoordt te vinden, van de meer 'pro' dj's. Ik ben nog beginner (3maamndjes ondertussen :p) dus ik hoop nog altijd heel veel bij te leren op dit toch wel zalige forum !!! (Danku Lead !!! :p)