Poster: Cyspoz
Aha, nou ja was de eerste keer dat ik het tegen kom. Mijn Vinyl geschiedenis is ook wat korter dan die van jou Lead. Dus dat verklaart het één en ander.
Wel opletten dus dat ie er af valt, want dat kan een lelijke beschadiging opleveren.
Poster: sonik
Kan me ook nog 'n 12" herinneren [weet geen titel meer],
waarbij er 2 tracks door mekaar op 1 zijde staan.
Dat de groeven naast mekaar lopen, zeg maar.
quote: |
Poster: ArCee Collega/vriend dj deed het nog anders. Die pakte zo'n brede rol afplaktape. Lag die midden op de plaat van de SL1200. Daarna z'n gewicht helemaal naar achter draaien op de zwaarste stand, element omdraaien met de naald naar boven en de 12 inch aan onderkant afspelen waardoor je het effect krijgt van een achteruit lopende beat. Mafkees kreeg hem er nog strak in gemixt ook ![]() |
Poster: ArCee
Collega/vriend dj deed het nog anders. Die pakte zo'n brede rol afplaktape. Lag die midden op de plaat van de SL1200. Daarna z'n gewicht helemaal naar achter draaien op de zwaarste stand, element omdraaien met de naald naar boven en de 12 inch aan onderkant afspelen waardoor je het effect krijgt van een achteruit lopende beat. Mafkees kreeg hem er nog strak in gemixt ook
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.