DJM800 + Ableton Skills (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dalique    posted on 01-09-2007 03:36
I found this video about the DJM800 in combination with Ableton Live.
This video shows the possibilities using the midi-control function. I think its SICK

Video
.

What do you think about DJM800 + Ableton Skills ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 25-01-2008 22:27
nou ik heb nog eens zitten pielen met mijn djm 800 + ableton live 6.0 (E-MU version). maar het lukt me niet hoor. ableton herkent mijn djm niet eens en audio signalen krijg ik dus ook niet binne.

kunnen jullie mij precies vertellen HOE ik het precies moet aansluiten met kabels. want alleen een midi kabel naar m'n pc is niet genoeg of wel?

en ten 2e. vertel ook even wat ik moet instellen in ableton wil ik met mijn djm 800 kunnen werken op ableton, want ik heb het toch niet voor jan L*L gekocht
Music made me who i am
woudy    posted on 26-03-2008 18:12
Dag mensen,

Hierbij sluit ik me aan bij dezelfde groep als Sunrise8 en ik snap er dus ook niks van en het lukt mij niet want bij preferences zie ik geen DJM 800:S verer heb ik mijn DJM 800 aangesloten via een midi naar USB kabel als iemand ons kan helpen bedankt
NielsR    posted on 26-03-2008 18:17
Poster: woudy
Dag mensen,

Hierbij sluit ik me aan bij dezelfde groep als Sunrise8 en ik snap er dus ook niks van en het lukt mij niet want bij preferences zie ik geen DJM 800:S verer heb ik mijn DJM 800 aangesloten via een midi naar USB kabel als iemand ons kan helpen bedankt

Je gaat nooit de djm 800 bij preferences zien omdat er zo geen template van de djm 800 in ableton zit je moet het gewoon zelf allemaal instellen.
Als ik nog ergens de tijd zie wil ik anders wel een filmpje maken hoe het allemaal moet worden ingesteld Cry
Het werkt dus wel duidelijk kijk hier maar Cry

This is an old Topic

No new postings for 6.256 days.
 Post CommentThat would be 208.5 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

160 Users online: 29 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 27.247
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.700.199