Dit wil ik zeker hebben.. I Love IT
BPM:125
FORMAT: 16bit
Poster: Jorrit
He... maar even een vraag van een produceer-noob...
Hoe krijg ik wav-files bruikbaar in Reason?
Ik ben nu met de NN-XT bezig, maar krijg ze niet op ideale lengte... de 'loops' die ik maak met NN-XT gaan net te langzaam of net te snel, hoe kan ik dit finetunen?
En hoe kan je met Reason samples in stukken knippen, of is het de bedoeling dat je dat extern doet?
Poster: FreakT
dit is toch leuk
edit: jammer ik zocht natuurlijk naar de Laidback Luke Remix! die beat & bass vind ik vetter
Poster: Twizz
okee. dit is zo ongeveer de meest hopeloze reactie die ik ooit heb gehoord:P:P (niet té kritisch op gaan vatten he)
het zou stom zijn om een remix te maken van een remix
als je die laidback zo ruig vind, geef dan je eigen smaak aan dit nummer, en geef t nog een dikkere bass fzow... als laidback er zo'n ruig nummertje uit kan halen(dat vind ik ook) dan..... moet jij dat ook kunne.
owkee, owkee laidback zal een iets uitgebreider samplepakket hebben gekregen, maar dan nog.
zet er een dikke beat achter, zet je eigen smaak erachter, zet je eigen gevoel erachter.
veel succes
uitknippen kan je ook met die sampler doen, bij het knopje "start" en "end".
Ook kan je ze finetunen door het knopje wat onder "octave" zit dacht ik(ergens in het midden.)
Als je het niet kan vinden kan ik wel een screenie maken.
Poster: Dj-RK
Hij mist waarschijnlijk de o zo vette synth en jammer dat er geen Midi track bij zit trouwens..
Een remix van een remix maken is ook geen schande! Je maken wat je wil en als jij een remix hoort en denkt die te kunne verbeteren waarom niet.