20% btw nu alles wordt duurder (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sunrise8    posted on 31-08-2007 15:13
mensen, zojuist gehoord op het nieuws bij slamfm. btw gaat met 1% omhoog. nou denk je, ach dat is niks.
nee valt ook best mee. maar alles word wel duurder. de pio djm 800 bij van 1400 eu (ff voor het gemakt genomen) word dus geen 1400 eu meer. het zal enkele euro's schelen, maar de prijs gaat toch omhoog en dat is balen.
tuurlijk als je iets van 1400 eu uitgeeft dnek je bij die 15 eu ofzo erbij ook niet na, maar het is toch geld dat erbij komt en dat is zonde.
Music made me who i am

What do you think about 20% btw nu alles wordt duurder ??

Vote :   

D-wan    posted on 01-09-2007 19:55
Poster: W.i.M
Als de BTW omhoog gaat met 1% dan hebben de consumenten minder te besteden, verlies van koopkracht en zelfs dan halen die gluiperds in Den Haag nog een paar miljard binnen via die extra 1% om de subsidies van die linkse rakkers  te kunnen bekostigen.

My words.
Ik als werkende alleenstaande met een koopwoning mag de knip ook weer opentrekken voor zaken waar ik nooit gebruik van maak. Kinderopvang, AOW, AWBZ, WW, vlindervangexcursies etc. etc. 
Vibemaster-D    posted on 01-09-2007 20:29
DE DOOD AAN WOUTER DE BOS KABOUTER EN AAN JAN MARIJNISSEN

die kl*te sukkels verpesten dit land door alles duurder te maken voor de normale mens.

kijk is naar een auto van 100.000 euro dan 1% duurder maken

ja de rijke worden kapot gemaakt

maar ik vraag me af met hoeveel % de uitkeringen weer stijgen

dus doe allemaal mee met de haat aan het linkse regime dat ons land verpest

HALLO NEDERLANDERS WORD AUB WAKKER WE GAAN KAPOT DOOR DIE LINKSE FL******
en onze Jan peter houd ze mond maar want die durft niks
D-wan    posted on 01-09-2007 20:45
@Vibemaster-D
Nivellering schijnt het toverwoord te zijn. Het loont nu al nauwelijks meer om te werken en het verschil tussen uitkering en werk wordt alleen nog maar kleiner met de plannen van dit kabinet. Alsof ik niet liever de hele dag achter mijn turntables sta in plaats van achter de pc van de baas...
ccc    posted on 01-09-2007 20:53
Poster: D-wan
Het loont nu al nauwelijks meer om te werken en het verschil tussen uitkering en werk wordt alleen nog maar kleiner

Jep Happy, laughing. Krijgen we nog meer van die mensen die naar Nederland komen, en hier NIET komen werken.
Ft    posted on 01-09-2007 21:29
Ik denk dat die ene % nog niet eens zo veel uit zal maken voor de Nederlandse consument, aangezien het maar die ene procent is (natuurlijk is dat toch weer een procent meer), maar kijk ook eens naar wat er allemaal nog meer veranderd... alle bedrijven zullen bijvoorbeeld nieuwe folders moeten maken, schapkaarten aanpassen etc. Tevens zullen schoolboeken wel weer veranderd worden aangezien het niet meer reëel is om in 19% te rekenen (bijvoorbeeld bij Economie lessen)... deze ene procent brengt toch weer heel wat met zich mee...

This is an old Topic

No new postings for 6.575 days.
 Post CommentThat would be 219.2 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

233 Users online: 191 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 29.933
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.027.961