Poster: Gagarin12
als dat zo is wat mij niet zou verbazen is de combinatie ableton/reason een goed pakket?
dank
Poster: Spacy
Wat lees ik hier toch allemaal.
Eerst en vooral ja ze zijn in zekere zin concurrenten.
Maar als je de naam van Ableton dichterbij gaat lezen zie je er nog LIVE achter staan.
Ableton richt zich dus op het live gebeuren dat doet cubase niet.
Je kan ook ableton gebruiken om te producen maar ik denk eerder dat dit handiger is voor loop based genres (als techno).
Omdat ableton helemaal gebaseerd is op loopjes maken.
Poster: Gagarin12Een paker Ableton kan je een hit bezorgen. Je kunt met Cubase en Ableton alles bij de een dit wat makkelijker bij de ander dat. Maar je moet het zelf maken dus ben niet bang dat je een verkeerde koopt want het zijn allebei super programma's waar ik zelf Ableton van gebruik.
gewoon een vraagje om het te besluiten:
het is dus mogelijk om ipv cubase gewoon ableton te gebruiken op een degelijke manier zodat je een behoorlijk liedje kan bekomen. => een pakket reason/ ableton kan al zorgen voor een degelijke song??
Poster: Dj-RK
Een paker Ableton kan je een hit bezorgen. Je kunt met Cubase en Ableton alles bij de een dit wat makkelijker bij de ander dat. Maar je moet het zelf maken dus ben niet bang dat je een verkeerde koopt want het zijn allebei super programma's waar ik zelf Ableton van gebruik.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.