Hoe beatmatchen (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nico_26    posted on 30-08-2007 21:34
Hoi iedereen!

Gisteren was ik wat filpjes op youtube aan het zien van beatmatchen ( aangezien ik een beginnende dj ben is het altijd interessant om die dingen eens te zien ) Cry. Tot ik op een gegeven moment dit filmpje tegen kwam http://nl.youtube.com/watch?v=7zC5W5vfW2o

Misschien kennen sommige mensen dit filmpje al maar ik vroeg me af of er veel mensen zijn die zo beatmatchen. Ik heb het zo al zelf geprobeerd en ik vind het redelijk moeilijk.

Nu is de vraag: is het de moeite op het zo te leren, of kan ik beter blijven bij het aanraken van de draaischijf?

Alvast bedankt!

What do you think about Hoe beatmatchen ??

Vote :   

Illusion    posted on 01-10-2007 21:51
Poster: caestert
Ik vind het beatmatchen echt te simpel. Kon het al na een week

Haha klinkt niet zo arrogant hoor! maar je kon het toen vast nog niet perfect... Goede manier van instarten enzo
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Lanky    posted on 02-10-2007 00:28
Poster: caestert
Ik vind het beatmatchen echt te simpel. Kon het al na een week (oef nou klink ik wel erg arrogant :P) ik vind het eerder irritant dat je DENKT dat de mix gelijk is maar dat in werkelijkheid niet is en dat je overhaast moet corrigeren terwijl de plaat al lang speelt.

ja wat voor muziek draai je dan, als je bijvoorbeeld alleen maar house draait is dat inderdaad niet zo moeilijk want daar ligt de bpm tussen de 128 en de 132 (house liefhebbers vat het niet verkeerd op, alleen een voorbeeld. ik draai zelf ook house). ik kan me haast niet voorstellen dat je het al in een week gemastered hebt. misschien hooguit onder de knie krijgen.
o en nog welkom op het forum
User edit by Lanky on 02-10-2007 @ 00:30:39 (17%)
Basz-Line    posted on 06-10-2007 20:54
Poster: Luxx

volgens mij doet pearle brillen..

Cry
MichaelMiller    posted on 04-08-2011 20:03
Hoe kan het dat er zoveel mensen in 2007 het hadden over 'BMP-counters'..
Volgens mij heeft dat altijd BPM geheten (BEATS PER MINUTE) en niet BMP (Beats Minute Per?)
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Bonchanoize    posted on 04-08-2011 20:05
Als er een iemand Bmp zegt, neemt iedereen dat vrij vlot over uit schrik om als enige te missen.
Zonder eigenlijk de werkelijke betekenis van Bpm te kennen.
Let the magic begin
MichaelMiller    posted on 07-08-2011 02:04
Ff serieus, hoort niet elke (beginnende) DJ te weten dat het BPM is ipv BMP? Hoe erg sta je voor schut als je tegen een mede-DJ begint over BMP? Ook al weet je de betekenis niet, wat me vrij sterk lijkt.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Bonchanoize    posted on 07-08-2011 10:41
De meesten hadden het toch goed hoor, als ik het hier eens snel overlees.
Let the magic begin
Aziaat    posted on 07-08-2011 10:56
BMP is ook wel snel een typo lijkt me wel...

edit: deed ik het net zelf :p
User edit by Aziaat on 07-08-2011 @ 10:56:28 (70%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

175 Users online: 20 Guests (155 Unknown)
Pages generated today : 21.536
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.758.051