[DJ-R] Nieuwe feature voor de forums
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 14-03-2005 22:21
Wij hebben een feature ingebouwd zodat je kunt zien hoeveel mensen er in een forum of in een topic zitten.

Dit kun je volgen doordat er een (x) achter de topic of forum naam komt met het aantal users. bijv.
DJ-Gear  (1). In dit voorbeeld zit dus 1 user. Dit zelfde geldt dus voor Hoeveel al uitgegeven aan u DJ-stuff (1).

Als je nu klikt op
(1) kun je precies zien wie er in het topic of forum zit.

Is dit nu een coole feature of ervaar je dit als hinderlijk dat iemand kan zien in welk topic je zit ?

Geef graag je mening
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about [DJ-R] Nieuwe feature voor de forums ??

Vote :   

Lead    posted on 14-03-2005 23:11
Ik vind hem cool... van mij mag iedereen weten wanneer ik ergens aan het lezen of schrijven ben.
Let the BASS be louder
jordy    posted on 14-03-2005 23:57
ik vind het ook niet erg idd  wel leuk
TheSupercrab    posted on 15-03-2005 01:21
is handig. mooi houden zo,  wist eerst niet wat het was dacht dat het nieuwe posts in die draad waaren maar dat klopte al niet..

User edit by TheSupercrab on 15-03-2005 @ 01:22:04 (100%)
W.i.M    posted on 15-03-2005 17:46
Ik zelf zie dit ook als iets onschuldigs....

Ik neem toch ook aan dat niet iemand alles loopt te volgen wie er in een topic zit en waar hij dan naar toe gaat e.d.

Dit is leuk om incidenteel te gebruiken om te zien of de topic 'active' is.

Ik zie dit ook als een leuke feature en niet meer.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 22-03-2005 21:13
Deze feature is nu op de meeste plaatsen op de site ingebouwd aangezien het idee enthousiast werd ontvangen :D

In de Gallery en in de Topics kun je nu ook kijken of en hoeveel mensen er daadwerkelijk iets aan het bekijken zijn...

Ook nieuw :

De Layout van zowat de hele DJ-Topics, je moet nu eerst een categorie kiezen en daarna de juiste topic eruit pikken. Ieder topic heeft nu ook zijn eigen herkenbare plaatje. Ik hoop dat het zo wat overzichtelijker wordt.

Onderaan op de hoofdpagina kun je altijd nog een link vinden : [ Show All Topics ]  om de hele lijst te bekijken a-la-oude-stijl met de Popularity balkjes.

Je hebt nu ook een navigatie regel bovenaan de pagina's staan zodat je makkelijk weer terug kan naar het categorie overizcht of de hoofdpagina.
Let the BASS be louder
User edit by Lead on 22-03-2005 @ 21:16:29 (28%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

303 Users online: 171 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 88.978
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.886.015