bedankt voor de reacties
Poster: Twelloik al 10 of 20 x maar met jouw spul verbaast mij dat
Ik heb nog nooit gedraait voor publiek dus ik wil het ook graag voor een tientje of gratis doen
Poster: Aemiliusik dacht ik zal maar pioneer vaak noemen want deze site is wel echt PIONEER achtig dus geen denon dinges en reloop
Haha beetje een raar topic.. Kan ik de conclusie trekken dat jij skills gedeeltelijk baseert op de gear die je hebt? Lijkt me vrij raar.. Want om een gevorderde te zijn heb je naar mijn mening niet percee pioneer nodig right? Ben echter wel benieuwd naar de resultaten van de poll..
Als je het mij vraagt is er niks mis met denon gear.. Maar maakt verder niet uit, we snappen de bedoeling van het topic.
Poster: NickName
ik al 10 of 20 x maar met jouw spul verbaast mij dat
Poster: Sammow
Ik vind Pro ongeveer 100 mensen wel heel weinig hoor, ik mag op men eerste echte fuif 800 mn verwachtenalthans volgens hen toch :p
Poster: dj_lightzone
wie zegt wat over het aantal mensen?
wanneer ik als dj gevraagd word betalen ze meer dan 150 ex. btw (ligt aan evenement en plaats en tijd.)
als ik met een drive-in show op pad ga (komt niet zo heel veel meer voor) dan begin ik vanaf 500 euro.
maar ook die prijs staat niet vast is afhankelijk van plaats tijd enz.
ik ben zelf volgens deze lijst "gevorderd` maar vind dat je dat zo niet mag zeggen want ik ben een zzp´er en dat wil eigenlijk wel zeggen dat ik pro ben (althans geregistreed DJ)