Topic titel is misschien een beetje vaag, maar mijn probleem is dus het volgende:
Ik wil dus ableton gaan gebruiken om af en toe een track via de pc te draaien, dus vanaf me TT naar Ableton mixen. Nou heb ik dus voorlopig geen zin om een Soundbite Micro te gaan kopen (het is nog maar even om te experimenteren) en dus had ik het volgende gevonden: http://www.labor-3.de/Live/Sync_Live_and_External_Audio.pdf
Heb alles geinstalled enz. maar ik heb dus echt de balle verstand van hoe ik de hele bende moet aansluiten.
Dus zou iemand mij misschien kunnen vertellen hoe of wat?
Alvast bedankt!
Poster: fettibamba
Zou ik traktor gebruiken om te draaien met de pc, ableton is er niet echt voor gemaakt
Poster: DaRoyal
Line-out van je pc op een kanaal aansluiten van je mixer?
Dan kun je 't tempo altijd 'tappen', om zo Ableton aan je platen te syncen/beatmatchen.
Poster: KeviiN
Kan niemand mij vertellen hoe ik met een PC erbij kan mixen zonder geluidskaarten/TC/controllers te gaan kopen...?
Poster: Laidback
eerst even een Huishoudelijke Tip voor het forum
er bestaat een Edit Button,, deze ziet er ongeveer Zo >< Uit..
klik hierop. dan blijven de Dubbele Posts minimaal..
On-topic>
TT via Line In de pc in ?
en dan het geluid van je PC (ableton dus) met de Line-Out naar je mixer toe ??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.