Poster: Vibemaster-D
ik ben voorstander van 12,5 " je hebt mooie kleine case waar alles precies in past doe jij is 4 CDJ's een EFX en tt's en dan zo een grote mixer dan moet je wel hele grote hande hebben
ik ben voorstander van 12,5 " je hebt mooie kleine case waar alles precies in past doe jij is 4 CDJ's een EFX en tt's en dan zo een grote mixer dan moet je wel hele grote hande hebben
Erg mooie (en zeker goede) mixer. Vooral een zilveren staat wel aardig bij mijn CDJ-800MKII's...
Ik durf er wel een voorspellinkje te doen. Over (laten we zeggen) een jaartje komt Pioneer met de DJM-900 met de volgende eigenschappen:
- Alle kanalen digitaal, zoals de 800
- Alle aansluitmogelijkheden van de 800
- De effecten van de 700
- Midi mapping zoals op de 800
- Sound Color Effects van de 800 met verbeterde software achter de 'Harmonic' (erg goede functie, echter op de 800 nog niet optimaal)
Zo, daar heb je mijn ideale mixer.
@ vaganzza. wat sta je nu te lullen kneusje ik heb nooit gezecht dat ik 19" kut vind ik heb gezegd dat ik een voorstander ben van 12,5" ik vind die maat zalig voor DJ mixers met Tabletops. ik heb dus nooit gezegd dat ik 19" niet goed vind en vrind ik heb hier ook een 19" flt-case staan met een livemixer er in en ik wil best een filmpje maken dat ik die optil ofzo en op youtube zetten als je me niet geloofd
Poster: fettibamba
Je hebt wel gelijk, maar als nu iemand van plan is de ecler nuo 5 te kopen en die ziet dan een splinternieuwe mixer van pioneer staan voor 100 euro meer(noem ik nog dezelfde prijscatagorie) dan denk ik toch dat die dan voor de pioneer kiest omdat pioneer een iets betere reputatie heeft dan ecler.(met de nadruk op iets).
De pioneer djm700 miste pioneer wel in zijn gamma een geupdate en betaalbaardere 4-kanaals mixer, de djm-600 werd naar mijn gevoel niet zo veel meer verkocht, Goed werk dus.
Poster: Tim1978
@ Vibemaster-D
Wellicht heb je gelijk. Laat ik het dan zo zeggen: Mijn wens is een zilveren DJM-800MKII met betere software voor de 'Harmonic'.
Poster: Ziax
Betere reputatie??
Er zijn toch ook heel wat voorstanders van ecler hoor. Ik denk zelf dat sommige mensen pioneer een beetje overmoedig gaan vinden door nu al een nieuwe mixer uit te brengen.
Ecler heeft misschien de grote naam niet (pioneer heeft die eigenlijk gekregen door de cdj's) maar de kwaliteit is er in ieder geval!
Poster: fettibamba
Kun je dat ook gewoon niet doen met een software update voor de djm-800 want aan de linkszijde zit zo een ingang waardoor je een speciale kabel kunt steken waarschijnlijk kun je die gebruiken voor een softwareupdate...
Poster: DjCollinBosgraaf
De prijs is wel handig en vanaf wanneer is hij officieel leverbaar , want kan de mixer nog niet vinden meestal staat hij er wel op met bijvoorbeeld verwachting medio september 2007 maar dat ook nog niet ....
Poster: Lead
Vooral proberendit is uit te lezen en je begrijpt dat schade niet onder de garantie valt
Poster: PatrickBeuken
Ik schat een Pioneer adviesprijs van 1550 euro en een ...
Poster: Lead
The SRP of the DJM-700 will be 1499,- in Europe.
Toch aardig goed geschat he? :P
Toch aardig goed geschat he? :P
Ik vind het trouwens wel tof dat er een zilver/grijse versie van komt!
Poster: Ferrox
daar heb je tegenwoordig al een DJM-800 voor(ik heb er minder voor neer gelegd dan die prijs die nu genoemd word in ieder geval!)