Nog even wat verschillen:
DJM800 DJM700
digitale ingangen analoge ingangen
sound color effects -
losse voedingdraad vaste voedingdraad
monitor jacks monitor tulp
4 faderstart 2 faderstarts
verwisselbare X-fader -
Ik denk dat de keuze tussen de DJM800 en 700 misschien moeilijk is, maar volgens mij kan de DJM600 het helemaal schudden. Wie wil die nou nog?
Poster: greup
als ik me niet vergis heeft er ook een tijdje rond een fotoshop versie van een djm met de naam djm 700 rond gezworven. Stond ergens op een dubieuze webshop te koop
Poster: DJdarkness
Dan zit pioneer in mijn ogen, haar eigen duiven te schieten. dan wordt het verschil dusdanig klein,dat je altijd beter door kan sparen voor een djm 800, Die mixer moet de dateq vibe en ecler buiten spel zetten, niet er half boven gaan hangen.
De pioneer djm 600 doet in mijn ogen zoiezo niet meer mee, en dat is niet lullig bedoeld want het is een fijne mixer, maar dat ding en de techniek is al zo oud als de weg naar rome.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die deze mixer willen kopen, maar ik persoonlijk zal een maandje doorwerken voor een djm 800, dan heb je gewoon echt iets goed.
Hoop dat we nog meer producten van pioneer mogen verwachten binnen niet al te lange tijd. Ik ben al eventjes aant sparen, dus kom maar op met het nieuwe spul(ik heb al 1 djm 800, dus daar nog 1 700 bijkopen is een beetje overkill
)
Poster: EloidELot
Het filmpje werkt inderdaad nog niet... maar youtuben naar djm 700, en je komt er
Poster: skyline643
Ze hadden volgens mij veel beter eerst eens hun 19" model (de DJM-3000) een upgrade gegeven met wat functies van de DJM-800 in plaats van een DJM-700 te bouwen. Op zich een mooie mixer, daar niet van, maar hij is zoals hierboven al gezegd, slechts ietsje goedkoper dan de DJM-800. Ze hadden beter de DJM-600 uit productie gehaald en hem een prijs van 800 euro ofzo gegeven. Dan kon hij met de Denon X-1500s concurreren
Poster: dj-nick
Volgens mij heel mooi gefotoshopt
Poster: Vibemaster-D
maar hier word deze fake 700 (4 kanaals 707 ) gewoon verkocht
(het is een webshop maar niet voor reclame dit keer maar voor de nep-zaak)
en als ik de zilver variant zie word dit de concurrent van de Denon X1500
maar ben toch blijer met me 800. verwacht namelijk ook niet dat er nu in clubs
ineens overal een 700 verschijnt
Poster: tairip
19" is niet echt meer in trek geloof ik... en anders koop je er toch gewoon 19" oren bij!