checke....
Poster: BryanB
ff checken dan.
btw, draai jij wel eens ergens in de omgeving?
enkhuizen is ook de omgeving van stede broec. draai je dan uberhaupt wle eens?
Poster: BryanBenkhuizen is ook de omgeving van stede broec. draai je dan uberhaupt wle eens?
ja tuurlijk wel. ik ben alleen pas gestopt bij cayen omdat het daar niet lekker liep. paar weekjes en dan sta ik met vriend van mij in escape
Poster: Jorrit
Ik neem aan in DeLux?
Laat even weten op welke avond dan kom ik even langs (Ken de VJ daar, ziekelijk handig?)...
Poster: Luxx
ja tuurlijk wel. ik ben alleen pas gestopt bij cayen omdat het daar niet lekker liep. paar weekjes en dan sta ik met vriend van mij in escape ( contacten hebben is ziekelijk handig:P) en dan nog r17, access en kwam voorheen vaak in the club met nog een dude. maar heb et nu ff laag pitje. wil even me havo goed afronden want school gaat nooit zo strak bij mijover school gesproken.. ik moet volgend schoolfeest waarschijnlijk verzorge maar probleempje is dat ik geen drive-in show heb.. moet ook nog geregeld worde:P
en als ik niet draaide, was je dan boos geworden ofzo?
Poster: Tomazos
je hebt nooit echt vast in the club gedraaid dude
je mocht een paar avondjes proef draaien in het begin van de avond met Royal f en mij.
en toen ik in spanje aan het draaien was als ze geen dj konden vinden.
na dat 'proef draaien' heb ik je ook nooit meer gezien..??(reden houden we even tussen ons 2. gaat niemand wat aan lijkt me)
kom nog eens langs, ik bepaal zo'n beetje dj's e.d ook al draai ik bij de concurrent aan de overkant.
Royal F heeft mijn nummer. MISS heb ik wat voor je, eerst maar eens komen draaien en publiek gek krijgen.
en wat die drive-in show betreft.. raar dat ik daar over gebelt ben dan...(voor een drive-in show)
geen attack verder.. doe je ding
en wanneer sta je in de escape?kom ik even kijken.
en bryan.. kennen wij elkaar toevallig?:P
ik bash je niet dude, ik nodigde je zelfs uit om in the club te kome draaie;
stadsherberg zal niet lukke.
ik ga er ook niet persoonlijk op in omdat het iets tussen ons 2 is toch?
ik zal je hier ook nooit bashe.
The club op zaterdag is only elektro+house+club,
miss een keer iets voor jou?
dan moet je eerst maar even bellen.