Tiesto: Speelt teveel met zijn publiek
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Basz-Line    posted on 24-08-2007 13:17
de titel lijkt me duidelijk:

Tiesto: Speelt teveel met zijn publiek? of maakt hem dat zo groot?  

dat laatste paste er helaas niet meer op.

ik vindt dat hij mooi speelt met zijn publiek, alleen zie je soms dat hij zijn booth even in de steek laat, dan loopt hij op het podium ( bijvoorbeeld: DJ Tiesto - Flight 643 (video clip) bij 2.27)    dat kan toch niet! een dj hoort achter zijn booth te staan. Als hij nou even meegeniet op de muziek is wat anders. Ten tweede zie je hem ook meer pielen met zijn mixer dan cdj's/tt's (vroeger).
Mod edit by Jorrit on 24-08-2007 14:36 (100%)

What do you think about Tiesto: Speelt teveel met zijn publiek ??

Vote :   

Krisix    posted on 24-08-2007 13:24
Ahzo. Ah ik vind dat totaal niet storen dat een DJ achter zijn booth uit komt. Dat maakt het juist interactiever. Armin doet dat ook wel eens en andere DJs ook. Sommige liedjes, vooral trance, duurt gewoon heel lang vooral de volgende mix is. Als uw volgende lieke al gereed is kunde wel eens derachter uit kruipen hé en dan teruggaan en verder mixen. Too much show en interactie is nu ook weer ni goe, iemand dat enkel naar zijn paneel kijkt vind ik niks aan.
NielsR    posted on 24-08-2007 13:26
wtf

waarom mag je niet achter je booth uitkomenCry

ik zou het juist liever hebben dat een dj achter zijn booth uitkomt dan daar in het donker te freaken achter zen decks.

dit filmpje bedoel je dus?
User edit by NielsR on 24-08-2007 @ 13:32:25 (100%)
Krisix    posted on 24-08-2007 13:47
Ah dat clipje, kdacht eerst TIC. Moete daar maar Suburban Train ofzo is op zien, als hem daar de trappen naar boven loopt Happy, laughing. Dees clipke is gewoon alle show bijeen gezet om iets interessant weer te geven in de clip. Al enkele keren Ti?sto live gezien en soms heeft hem veel show en soms doet hem bijna niks van interactie. Hangt van de stemming af, of hoe uitgeslapen hem is Happy, laughing. Der zijn er veel dat wel is iets speciaals doen, effe bij de MC gaan staan, voor dj-booth een foto'ke trekken,...
Basz-Line    posted on 24-08-2007 13:56
ja maar hij loopt zoms ook (net als een zanger zeg maar) langs zijn publiek om ze een hand te geven
Illusion    posted on 24-08-2007 13:58
:S een HM?

:::Edit:::

Ik weet niet waar je naartoe wil met dit topic, en een Hidden Message was hier niet voor nodig. Zo is het niet aantrekkelijk om in dit topic te posten.

Maar wat Tiësto betreft, of hij nou meer op z'n cdjs kijkt of op z'n mixer, het is allemaal techniek. Iedere Dj heeft zijn eigen techniek, en zo ook Tiesto. Het is opzich ook wel logisch dat je meer op je mixer kijkt. Het enige wat je met je Cd-speler of TT doet is Beatmatchen, en instarten. De rest gaat via je mixer

En een beetje met publiek spelen hoort erbij!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 24-08-2007 @ 14:02:44 (100%)
RenéKuppens    posted on 24-08-2007 14:05
Poster: Basz-Line
ja maar hij loopt zoms ook (net als een zanger zeg maar) langs zijn publiek om ze een hand te geven

Is tiesto de enige die dat doet?WOW

En wat is belangrijker dan de mensen die voor jou betalen te vreden houden.
Gagarin12    posted on 24-08-2007 14:24
vind ik ook, en een beetje sfeer maken kan toch geen kwaad.
als bv een dj zijn camera bovenhaalt en het publiek begint te filmen wordt het publiek zot. op pukkelpop kroop boys noize onder zijn tafel weg en kwam terug met zijn hp voor zijn ogen iedereen werd gek.
stevew    posted on 24-08-2007 14:27
Dat is één van zijn beste punten vindt ik!! Je hebt dj's die daar gewoon in hun eigen wereld leven achter hun booth en niet naar het publiek omkijken en daar zo stil staan als een plank! Ik vindt het juist zo leuk aan hem dat hij met zijn publiek meedoet en stimuleert. Als tiësto op zijn beste is staat hij mee te springen achter zijn booth en het publiek amuzeert zich nog zo goed als de dj volledig meedoet. Ik begrijp niet wat jij slecht vindt aan een dj die volledig met zijn publiek meeleeft en is hallo komt zeggen tegen het publiek door eens van achter zijn booth te komen tot aan de rand van het podium en de mensen een hand te schudden en een gesigneerde vinyl te geven!!
ik denk dat jij de eerste bent die dat stom vindt, sorry maar ik vindt dat je volledig verkeerd bent hoor...Ik zie veel liever een dj die op het einde (of zelfs tijdens) van zijn sets eens het publiek komt bedanken en groeten van door is van achter zijn booth te komen dan een dj die na zijn set gewoon zonder iets het podium afgaat hoor! 
User edit by stevew on 24-08-2007 @ 14:31:46 (69%)
Basz-Line    posted on 24-08-2007 14:37
lees ff de oorspronkelijke titel graag.

ik heb niks mix technisch op tiesto aan te merken... daarin is hij juist een held, hij flanst een goede mix in elkaar in 20 seconden... daardoor heeft hij tijd om zijn publiek te amuseren
Collin    posted on 24-08-2007 14:41

Ik vind dat je dat juist wel moet doen , zo proef je ook de sfeer van de mensen die erbij zijn

of ze het goed vonden , ( heeft hij een keer in een intervieuw gezegd ) en Armin van Buuren

doet het ook , dus vind het wel kunnen !
patrick-allen    posted on 24-08-2007 17:58
Ik vind het niet erg :P
OneSixty    posted on 24-08-2007 18:08

damn man , toch lachen.

das een stuk leuker voor het publiek en ook voor hem , hij mag toch ook van zijn roem genieten.

tairip    posted on 24-08-2007 18:52
Je bent een entertainer..... je moet het publiek vermaken!
stevew    posted on 24-08-2007 19:09
Tairip.......Respect manCry

mooie woorden
Basz-Line    posted on 24-08-2007 19:17

ja tuurlijk ... als je voor zoveel man speelt kan ik me voorstellen dat je je een beetje zenuwachtig voelt... en als je dat publiek zo mee doet op je muziek kan ik het me voorstellen dat je een adrenaline kick ervan krijgt

U-Vinyl    posted on 24-08-2007 19:45
Poster: tairip
Je bent een entertainer..... je moet het publiek vermaken!

Helemaal mee eens!!!
Wout-r    posted on 24-08-2007 21:18
Ik vond het geweldig dat ie dat bij Flight 643 deed! Het was toch zijn avond toen! Happy, laughing En inderdaad het is een entertainer
Tomazos    posted on 25-08-2007 06:21
ik vind persoonlijk,
een dj MOET met zijn publiek spelen.

of staat hij er voor zichzelf?
vind het altijd maar saai als ik naar een dj sta te kijken/luisteren die zich blindstaart op zijn mixer+decks

ik vraag me wel 1 ding af.. die ik hem ook ooit persoonlijk wil vragen..
heeft hij er nog ECHT plezier in.. of is het gewoon een dagritme zoals wij elke dag normaal te werk gaan..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Dalique    posted on 25-08-2007 11:32
kzie het nut niet echt in van dit topic.

Maarja, kvind dat het wel moet kunnen ofzo, is zéker niet storend. Kijk maar naar Armin Only 06. Als hij op een gegeven moment met een zangeres het podium opkomt, en samen met haar eventjes gaat staan dansen.. HOor / zie je het publiek ook helemaal gek worden. Dát zijn zeldzame geweldige momenten Happy, laughing
User edit by Dalique on 25-08-2007 @ 11:32:54 (1%)
Toppertje    posted on 30-08-2007 18:06
Goh weer eens een orgineel argumnt om Tijsaf te zijken... Wat is het volgende?
Ik ben Snoey, Admin reageert niet op mijn verzoek.
Sunrise8    posted on 30-08-2007 18:58
laat die gozer, hij een goede dj vind ik. en hoe meer contact met zijn publiek hoe beter toch.
ik geef tiesto liever een hand dan dat hij achter zijn booth blijft staan toch.

contact met je publiek is ook belangrijk, dan krijg je namelijk dit soort dinge:"hij liep zelfs op het podium om mensen een hand te geven, fantastisch". hij is nite dom die man. en hij heeft toch een goeie set, wat maakt het dan uit.

zeik die gozer niet zo af. verder even goeie vrienden Winking my eye
Music made me who i am
Basz-Line    posted on 02-09-2007 16:25
Hmm hmm,

lees aub de titel, dit topic is niet bedoeld om hem af te zeiken, maar puur om je eigen mening te geven over zijn actie's
Renzis    posted on 02-09-2007 18:19
topic titel geeft aan dat ie iets "teveel" zou doen, wie ben jij om dat dan te oordelen. de zin heb negatieve klank, aangezien ons thijs bij veel hier  (en bij aantal ook juist niet) behoorlijk hoog is, is dit geen slimme aanpak.

anyway jij weer wat geleerdWinking my eye
ArCee    posted on 02-09-2007 20:42
Denk dat alle hedendaagse dj's veel aan Tiesto en Armin te danken hebben Cry
User edit by ArCee on 02-09-2007 @ 20:43:03 (3%)

This is an old Topic

No new postings for 6.463 days.
 Post CommentThat would be 215.4 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

156 Users online: 19 Guests (137 Unknown)
Pages generated today : 62.949
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.799.464