msn virus (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 23-08-2007 19:07
heej
ik heb zelf opgemerkt dat er weer een nieuw virus gaande is.
een contactpersoon zegt zoiets als : zo hee moet je dit zien echt niet normaal (er is nog een andere variatie zover ik weet) en dan stuurtie je een zipbestandje met een 'vertrouwde' naam. ik weet niet zeker ofdat dit een virus is, maar omdat hij normaal nooit tegen mij begint te praten en als hij dat al doet dan begintie met een openingswoordje, denk ik toch cker wel dat het hier om een virus gaat, hij heeft nou al 4x zoiets gestuurd in 2 dagen(oftewel iedere keer als ik me aangemeld had)
ojah, hij ging meteen daarna offline telkens

dus, be warned

What do you think about msn virus ??

Vote :   

Lead    posted on 27-08-2007 11:00
Je kan dat soort virussen krijgen zonder dat degene aan de andere kant er bewust van is. Als je een virus hebt opgelopen gaat je computer aan alle mensen uit je contacten lijstje het virus sturen.

Als er 1 hem opent begint het weer opnieuw.... Het beste dus : ALLES SCANNEN VOOR OPENEN

En geen .PDF en zeker geen .ZIP bestanden vertrouwen !

Ik open alleen attachments als ik iets verwacht.... nooit zomaar dingen die ik gemailt of via de MSN krijg. Je kunt hier nu dus lezen waarom (heb nog nooit ergens last van gehad)
Let the BASS be louder
jannickv    posted on 27-08-2007 15:45
ik heb het "ben jij dat op die foto" virus ooit door gekregen dat is wel al zeker 5 maand geleden
LaMalediction    posted on 27-08-2007 15:59
Poster: jannickv
ik heb het "ben jij dat op die foto" virus ooit door gekregen dat is wel al zeker 5 maand geleden
 ja ik ook
ieval de link heb ik gezien, is nooit te vertrouwen en wat Lead al zei; alles eerst scannen voordat je het opent
Cyrille    posted on 01-09-2007 20:30
Wilde er eigenlijk een topic over openen maar in de search zag ik dat er al een topic over is.. Mijn broertje heeft op mijn desktop zo'n bestand geopend. Op grafisch gebied kan ik van alles maar met virusjes van mn pc halen heb ik nog al moeite.. Hoe krijg ik dit virus (Delsim Del Internet Dialer) van mijn pc'tje af?
Alvast bedankt!
Vibemaster-D    posted on 01-09-2007 20:36

www.google.nl dan de trendmicro Housecall scan die doet wonderen

btw over dat virus probleem heb ik met me vrienden een simepel oplossing

foto's zetten wij op imageshack :P

Cyrille    posted on 03-09-2007 12:40
prachtig schitterend dat Housecall! Hele hoop zooi gevonden die mn Spyware Doctortje nog niet had gezien.. Thanks voor de tip!

This is an old Topic

No new postings for 6.573 days.
 Post CommentThat would be 219.1 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

240 Users online: 199 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 29.906
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.027.934