msn virus (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 23-08-2007 19:07
heej
ik heb zelf opgemerkt dat er weer een nieuw virus gaande is.
een contactpersoon zegt zoiets als : zo hee moet je dit zien echt niet normaal (er is nog een andere variatie zover ik weet) en dan stuurtie je een zipbestandje met een 'vertrouwde' naam. ik weet niet zeker ofdat dit een virus is, maar omdat hij normaal nooit tegen mij begint te praten en als hij dat al doet dan begintie met een openingswoordje, denk ik toch cker wel dat het hier om een virus gaat, hij heeft nou al 4x zoiets gestuurd in 2 dagen(oftewel iedere keer als ik me aangemeld had)
ojah, hij ging meteen daarna offline telkens

dus, be warned

What do you think about msn virus ??

Vote :   

neutje    posted on 23-08-2007 19:20
bedankt voor de waarschuwing, ik zal erop letten.
RenéKuppens    posted on 23-08-2007 19:21
Poster: Twizz
heej
ik heb zelf opgemerkt dat er weer een nieuw virus gaande is.
een contactpersoon zegt zoiets als : zo hee moet je dit zien echt niet normaal (er is nog een andere variatie zover ik weet) en dan stuurtie je een zipbestandje met een 'vertrouwde' naam. ik weet niet zeker ofdat dit een virus is, maar omdat hij normaal nooit tegen mij begint te praten en als hij dat al doet dan begintie met een openingswoordje, denk ik toch cker wel dat het hier om een virus gaat, hij heeft nou al 4x zoiets gestuurd in 2 dagen(oftewel iedere keer als ik me aangemeld had)
ojah, hij ging meteen daarna offline telkens

dus, be warned

Er zijn ook nog..

Is this you on this picture
Kijk mijn vakantie foto's
Dit was een vet feest Winking my eye

die  heb ik al gezien
Bart_    posted on 23-08-2007 19:23
Thnx, ik heb ooit is gehad dat ik met iemand zat te chatten (op msn) en ineens zei iemand iets onder mijn naam (dus dezelfde kleur en nickname). Ook praatte hij soms onder de nickname van m'n contactpersoon. Je merkte ook dat het echt 'live' was, want hij deed echt mee in het gesprek.. Later bleek dat m'n contactpersoon iets van Limewire had gedowload.. Erafgehaald en geen klachten meer..
bramv    posted on 23-08-2007 19:25
klopt.

Het virusje van wat Twizz zei heb k net ook nog gehad, alleen nadat ik al ooit zoiets heb je accepteerd weet ik wel wat dat is. Maar als je dus dat zip bestand download, dan stuur je dat weer door naar andere mensen. Dus gelijk offline dan
Sammow    posted on 23-08-2007 19:26
Ik krijg een zipfile met de naam pics_00... ofzo :s
OneSixty    posted on 23-08-2007 19:31
idd , mijn broer heeft dat virus een tijdje geleden nog naar mijn moeder doorgestuurd.

maar goed dat ik toch niet geinteresseerd ben in andermans foto's :d
Vibemaster-D    posted on 23-08-2007 19:32

zou er al een filter in de maak zijn bij mikontsoft

User edit by Vibemaster-D on 23-08-2007 @ 19:32:43 (2%)
NielsR    posted on 23-08-2007 19:51
Of dat er zon virus is dat een maat van mij had en elke keer iemand van zen contactpersonen online kwam zei hij dan zogezegd tegen die "do you want wild monkeysex with me" of zoietsCry
Twizz    posted on 23-08-2007 19:54
Poster: fettibamba
Of dat er zon virus is dat een maat van mij had en elke keer iemand van zen contactpersonen online kwam zei hij dan zogezegd tegen die "do you want wild monkeysex with me" of zoietsCry

citaat van southpark:D
PatrickBeuken    posted on 24-08-2007 02:12
Poster: Bart_
Thnx, ik heb ooit is gehad dat ik met iemand zat te chatten (op msn) en ineens zei iemand iets onder mijn naam (dus dezelfde kleur en nickname). Ook praatte hij soms onder de nickname van m'n contactpersoon. Je merkte ook dat het echt 'live' was, want hij deed echt mee in het gesprek.. Later bleek dat m'n contactpersoon iets van Limewire had gedowload.. Erafgehaald en geen klachten meer..

Dit heb ik zelf ook eens gedaan met een programma dat je gewoon van internet kunt downloaden. Was wel grappig... ik met een leuke meid aan het praten en toen zei ik onder haar naam "Ey Patrick, wanneer gaan we eigenlijk eens met elkaar naar bed" :P Mja... na een paar keer is dat niet meer leuk.
Ferrox    posted on 24-08-2007 02:23
Ik heb het virus ook gehad, Gewoon nederlands virus.

Ik ben niet de moeilijkste dus gelijk mijn pc geformatteerd. Maar diegene w2aar ik hem van kreeg was nog online, en kreeg hem weer..

Dus ik zo: Je hebt een virus.

Zij meteen (zo snel reageerd ze eigenlijk nooit) Nee het is geen virus!

Dus het moet niet gekker worden..

Best een gemeen virusje, ook omdat het nederlands is.. Maar hij is wel goed bedacht, maar wat ze er nou mee kunnen vraag ik me nog steeds af..
Illusion    posted on 24-08-2007 02:24
Jup dat is absoluut een virus of een spyware shitje... gewoon negeren zulke dingen, en anders vragen wat ze toesturen.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Ferrox    posted on 24-08-2007 12:18
Poster: Illusion
Jup dat is absoluut een virus of een spyware shitje... gewoon negeren zulke dingen, en anders vragen wat ze toesturen.

ja, maarr als het virus al in netjes nederlands (msn style achtig) al aangeeft wat het is, dan ga je er toch niet nog naar vragen?
Illusion    posted on 24-08-2007 13:54
Poster: Ferrox

ja, maarr als het virus al in netjes nederlands (msn style achtig) al aangeeft wat het is, dan ga je er toch niet nog naar vragen?

Nee oke, kan idd zeer verwarrend zijn.
Luxx    posted on 24-08-2007 13:57
je moet gewoon alle zip en dos bestandjes niet accepteren. van wie dan ook. als iemand dat zomaar stuurt zal dat geen toeval zijn in de meeste gevallen. ik heb gelukkig nog niet last gehad van msn virussen op mijn laptop
www.mothermusic.nl
Illusion    posted on 24-08-2007 14:04
Poster: Luxx
ik heb gelukkig nog niet last gehad van msn virussen op mijn laptop

Nee ik ook niet. En je krijgt dit alleen van iemand, die ook al is geinfecteerd! Het verspreidt zich online... Iedereen die het accepteerd heeft het, en opeens krijgt je hele contactenlijst zo'n bericht
Bart_    posted on 24-08-2007 16:08
Ik kreeg net ook een ZIP doorgestuurt met de naam: F0583_jpg (424 KB) Hierna stuurde ze: 'zo moet je me hier op zien lol' Normaal zegt ze nooit iets tegen mij, dus waarschijnlijk ook weer een virus
RenéKuppens    posted on 24-08-2007 16:18
Poster: Ferrox

Best een gemeen virusje, ook omdat het nederlands is.. Maar hij is wel goed bedacht, maar wat ze er nou mee kunnen vraag ik me nog steeds af..

Waarschijnlijk is het zoiets van ik verspreid me heel snel en zoveel mogelijk en daarna gaik alles vol spammen met reclame etc.
Luxx    posted on 24-08-2007 19:52
Ik kreeg net ook een ZIP doorgestuurt met de naam: F0583_jpg (424 KB) Hierna stuurde ze: 'zo moet je me hier op zien lol' Normaal zegt ze nooit iets tegen mij, dus waarschijnlijk ook weer een virus

die kreeg ik vandaag toevallig ook. ook niet geaccepteerd. gewoon virus weer
www.mothermusic.nl
DEGEE    posted on 24-08-2007 22:40
er is hier iemand
over het laatst bij mij geweest en die heeft gezegt dat ze ook dat virus had
maar ze kreeg van iemand iets doorgestuurd zij had daar dan natuurlijk op geklikt
toen bleek dat het een virus is nu als zij elke keer op msn gaat en ze praat tegen iemand
kan die andere dat ook krijgen en als je dat hebt das natuurlijk "SHIT"
dus ik hoop dat ze dit virus zo rap mogelijk kan verwijderen
of het wordt een echt ziekte

greetzz,

DJ GEE
Bart_    posted on 25-08-2007 00:03

Driedubbel postCry
User edit by Bart_ on 26-08-2007 @ 14:20:31 (12%)
Bart_    posted on 25-08-2007 00:03

Ik accepteer nooit iets op msn, vraag altijd: Virus? En als ze dan niet reageren... Virus
User edit by Bart_ on 25-08-2007 @ 00:04:00 (38%)
Dalique    posted on 25-08-2007 00:04

Ik accepteer nooit iets op msn, vraag altijd: Virus? En als ze dan niet reageren... Virus

Twizz    posted on 25-08-2007 11:37
als er nu al zo veel verschillende('verhaaltjes') voor zijn, zou dit dan niet met een programma gemaakt kunnen worden ofzow?? een programma die msn virussen maakt??
DEGEE    posted on 27-08-2007 10:26
jah wie weet!

236 Users online: 194 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 30.023
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.028.051