Poster: Twizz
heej
ik heb zelf opgemerkt dat er weer een nieuw virus gaande is.
een contactpersoon zegt zoiets als : zo hee moet je dit zien echt niet normaal (er is nog een andere variatie zover ik weet) en dan stuurtie je een zipbestandje met een 'vertrouwde' naam. ik weet niet zeker ofdat dit een virus is, maar omdat hij normaal nooit tegen mij begint te praten en als hij dat al doet dan begintie met een openingswoordje, denk ik toch cker wel dat het hier om een virus gaat, hij heeft nou al 4x zoiets gestuurd in 2 dagen(oftewel iedere keer als ik me aangemeld had)
ojah, hij ging meteen daarna offline telkens
dus, be warned
zou er al een filter in de maak zijn bij mikontsoft
Poster: fettibamba
Of dat er zon virus is dat een maat van mij had en elke keer iemand van zen contactpersonen online kwam zei hij dan zogezegd tegen die "do you want wild monkeysex with me" of zoiets
Poster: Bart_
Thnx, ik heb ooit is gehad dat ik met iemand zat te chatten (op msn) en ineens zei iemand iets onder mijn naam (dus dezelfde kleur en nickname). Ook praatte hij soms onder de nickname van m'n contactpersoon. Je merkte ook dat het echt 'live' was, want hij deed echt mee in het gesprek.. Later bleek dat m'n contactpersoon iets van Limewire had gedowload.. Erafgehaald en geen klachten meer..
Poster: Illusion
Jup dat is absoluut een virus of een spyware shitje... gewoon negeren zulke dingen, en anders vragen wat ze toesturen.
Poster: Ferrox
ja, maarr als het virus al in netjes nederlands (msn style achtig) al aangeeft wat het is, dan ga je er toch niet nog naar vragen?
Poster: Luxx
ik heb gelukkig nog niet last gehad van msn virussen op mijn laptop
Poster: Ferrox
Best een gemeen virusje, ook omdat het nederlands is.. Maar hij is wel goed bedacht, maar wat ze er nou mee kunnen vraag ik me nog steeds af..
Ik kreeg net ook een ZIP doorgestuurt met de naam: F0583_jpg (424 KB) Hierna stuurde ze: 'zo moet je me hier op zien lol' Normaal zegt ze nooit iets tegen mij, dus waarschijnlijk ook weer een virus
die kreeg ik vandaag toevallig ook. ook niet geaccepteerd. gewoon virus weer
die kreeg ik vandaag toevallig ook. ook niet geaccepteerd. gewoon virus weer
Ik accepteer nooit iets op msn, vraag altijd: Virus? En als ze dan niet reageren... Virus