Hoi, (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 23-08-2007 17:58
Hey mensen,

mijn naam is Tomas,
ik ben inmiddels 6 jaar (zwaar) aktief in de commerciele all-round scene,
met name nederland,spanje,griekenland,belgie,turkije.

sommigen van jullie kennen mij mischien al.(van een ander dj forum)

ik hoop hier zo veel mogelijk uitleg te kunnen geven en vragen te beantwoorden. want daar zijn forums toch voor! Happy, laughing

Groet!
turntablist,entertainer,allround dj, around the world

What do you think about Hoi, ??

Vote :   

Silteo    posted on 27-08-2007 23:09
welkom :D
Luxx    posted on 27-08-2007 23:17
poster: tomazos

mijn discotheek booth (speciaal voor luuk):
http://img48.imageshack.us/img48/1002/071607204555qh1.jpg

heeeeeeey... jij zei dat je zelf zo'n dikke booth had toen een keertje toen ik in the club was. zei je dat je gesponserd werd door pioneer en je had 2 cdj1000mk3 staan enzo.... waar zijn die dan gebleven
www.mothermusic.nl
Tomazos    posted on 28-08-2007 01:37
gesponserd door pioneer?

no-man, never nooit:P
ja ik heb een promotie set van pioneer gekregen dat is wat anders,
die mk3's staan bij die maat van me, maar die zijn niet van mij:D

maja,
aangezien je pioneer 800's had gehuurd, en daar foto's van nam en zei dat dat jou pioneer's waren...Cry

maar gesponserd worden door pioneer komt Zelden voor dat je dat mag mee maken,
heb toen een hele berg stickers,t-shirt, en een hdj gehad.
die hdj verkocht.Cry
User edit by Tomazos on 28-08-2007 @ 01:40:52 (100%)
Timmerink    posted on 28-08-2007 11:31
Welkom gast! Lukt het nog een beetje in de Stads? Heb er ook een aantal keer gedraait, toen stonden er nog 2 800's: 1 mk1 en een mk2.. nu 2 mk2's?

Edit: Sorry had ff beter moeten lezen, zie dat er nu 2 mk2's staan..Cry
User edit by Timmerink on 28-08-2007 @ 11:33:29 (50%)
Luxx    posted on 28-08-2007 11:46
Poster: Tomazos
gesponserd door pioneer?

no-man, never nooit:P
ja ik heb een promotie set van pioneer gekregen dat is wat anders,
die mk3's staan bij die maat van me, maar die zijn niet van mij:D

maja,
aangezien je pioneer 800's had gehuurd, en daar foto's van nam en zei dat dat jou pioneer's waren...Cry

maar gesponserd worden door pioneer komt Zelden voor dat je dat mag mee maken,
heb toen een hele berg stickers,t-shirt, en een hdj gehad.
die hdj verkocht.Cry

echt wat lul jij achterlijk man. bah. echt erg hoe slecht jij je hersenspinsels hier opdraagt. die pio's zijn gewoon van mij. heb ik halfjaar terug gekocht. dus lijkt me dan een bizar lange 'huur' vind je ook niet? doe alsjeblieft niet zo zielig man. heb je alleen jezelf maar mee
www.mothermusic.nl
Tomazos    posted on 28-08-2007 14:44
Poster: Timmerink
Welkom gast! Lukt het nog een beetje in de Stads? Heb er ook een aantal keer gedraait, toen stonden er nog 2 800's: 1 mk1 en een mk2.. nu 2 mk2's?

Edit: Sorry had ff beter moeten lezen, zie dat er nu 2 mk2's staan..Cry

vermaak me primaWinking my eye
Timmerink    posted on 28-08-2007 15:10

vermaak me primaWinking my eye

Gelukkig dat jij je daar wel vermaakt..Cry
Tomazos    posted on 28-08-2007 16:09
jij niet dan? vertel
Timmerink    posted on 28-08-2007 16:31
jij niet dan? vertel

Ik vond het als DJ niet iets wat ik er van verwachtte. Het enige was dat de verbouwing zeer geslaagd was en dat de eerste weken een hoop mensen waren. Daarna viel het aantal bezoekers tegen, ik stopte vanwege andere dj-activiteiten en kwam er maanden later nog een keer als 'bezoeker' maar de muziek en thema's vielen mij tegen.
Luxx    posted on 28-08-2007 16:31
heb je er nu niks meer op terug te zeggenConfused
www.mothermusic.nl
BryanB    posted on 28-08-2007 16:32
Lijkt me geen zak aan in de stads te draaien. Alleen leuk om eens in de zoveel tijd eens met vrienden heen te gaan om eens gek te doen tussen 14-jarige meisjes. klotetent
Luxx    posted on 28-08-2007 16:37
komen idd veel te jonge meiden. als meisje kom je er dacht ik als 14 jarige erin en als jongen als 15 jarige ( beetje vaag) . om de hoek is een jongerencentrum waar je alleen als 16 jarige weer mag kome( en streng ook) lijkt me juist beter andersom
www.mothermusic.nl
Tomazos    posted on 28-08-2007 17:12
luxx:"
heb je er nu niks meer op terug te zeggen
--
Jawel hoor, maar dit is een groot openbaar forum dus ga ik niet in discussie/gevecht met andere dj's

Poster: BryanB
Lijkt me geen zak aan in de stads te draaien. Alleen leuk om eens in de zoveel tijd eens met vrienden heen te gaan om eens gek te doen tussen 14-jarige meisjes. klotetent

naja, het is anders..
het is wel leuk hoorHappy, laughing maar het publiek is lastig om voor te draaien, ze gaan nooit echt helemaal SUPER los de hele avond.. bij geen enkele dj/act. in tegenstelling tot 5 jaar terug dan dat ik er kwam. was de sfeer ook heel anders.
maar ik krijg wel elke week bekende en onbekende naar me toe van: ey jij draaide *datum* toch in de stads.. was een topper man!

zo kreeg ik afgelope zaterdag 3 gaste op me af dat het Vorige maand dat ik gedraaid had helemaal top was, weer eens wat anders.. en dat zijn de leuke dingen om te horen.

publiek is gewoon saaiWinking my eye that's it, ze hebben wel een leuke avond maar gaan hele avond springend en juigend los. terwijl op andere plekke waar je draaid gaat het helemaal zwaar los,

heel raar is dat
Luxx    posted on 28-08-2007 17:53
luxx:"
heb je er nu niks meer op terug te zeggen
--
Jawel hoor, maar dit is een groot openbaar forum dus ga ik niet in discussie/gevecht met andere dj's

niet in discussie/gevecht? is gewoon het toegeven van dat jij liegt over dingen waar jij niks vanaf weet. zit geen discussie aan
www.mothermusic.nl
Renzis    posted on 28-08-2007 18:09
luxx reageer nie zo gefrusteerd.

tomazos, please geen dingen lullen die je doet, hebt gedaan of wat dan ook. zeg niet dat je het doet, maar lijkt me voor iemand van jouw leeftijd ook nie nodig.

anyway welcome
Luxx    posted on 28-08-2007 18:10
Poster: Renzis
luxx reageer nie zo gefrusteerd.

tomazos, please geen dingen lullen die je doet, hebt gedaan of wat dan ook. zeg niet dat je het doet, maar lijkt me voor iemand van jouw leeftijd ook nie nodig.

anyway welcome

als iemand zoveel leugens over jou lult word je toch ook niet blij van? hij verzint zooooveeel over mij hier in enkhuizen dat ik er nogal moe van word.
www.mothermusic.nl
Renzis    posted on 28-08-2007 18:12
laat die shit dan in enkhuizen, lijkt me prima plaats daarvoor, en ga je frustratie daar over niet hier spuiten
Tomazos    posted on 28-08-2007 18:17
ik ga er al niet eens meer op in..

dit is een forum geen afzeik topic,
wanneer komt die battle nou? je ex baas van cayen wenste je zelfs nog sterkte!,
hij liet je niet draaien @ die summer party(waar je zo boos over was) omdat je er niks van bakt en hij zelf vond dat hij het wel beter kon.
je draaid niet meer in the club omdat ik terug kwam.. ik wou weg en IK zei dat je mocht blijven, dat wou de club niet hebben omdat je niks voor stelde,
als ik het met mensen over dj luxx heb lachen ze je uit, ook maten en collega's van je,

nu ken je hem krijgen ook.
ik zeg niet dat je niet kan draaien, heb het nooit gehoord.
maar een jong jochie dat stoer komt doen en tegen iedereen bezaaid dat hij beter is dan...
dat gaat te ver,
ik ga NU die battle regelen vrien, dit word een professionele battle, met dj's jury, alles erbij.. er worden blanco cd's gebrand, in een doos gegooit en door iemand anders gezegt welke track nummer je moet mixen. dan komt het aan op skils! niet op standaard setjes!

ik heb je kans gegeven om nog te komen draaien, je belt niet dus dan is t afgelope. ben echt kwaad gast. ik moet je nu ook zeker niet tegen komen!
als ik ook nog maar 1 keer achter kom dat jij met mijn baas ergens over mij over lult....

tot nu toe heb ik al me dromen waar kunnen maken,
ik zeg het nogsteeds gast, als je door blijft zeike kom je nergens meer aan de bak hier.
ik ken alle dj's hier uit de regio persoonlijk uit de discotheken.. en dat weet je zelf ook.
ik heb royal F ooit in de tijd met me mee genomen en geholpen (4 bijna 5 jaar terug)en mee laten kijken die staat er nu goed voor, zal ik bij jou echt nooit doen.

verder mense, sorry.
idd deze shit hoort hier in enkhuizen

bedankt voor alle welkoms berichten.
verdere reacties lijken me niet nodig.

*slotje*
User edit by Tomazos on 28-08-2007 @ 18:29:36 (60%)
BryanB    posted on 28-08-2007 18:33
Hou gewoon op hierover. En in dit geval lopen jullie allebei op te scheppen.
Ik ga ook niet zeggen wat ik over jullie beide denk op dit moment, behalve een beetje kinderachtig.

"ik moet je nu ook zeker niet tegen komen!" moet je niet zeggen vind ik, ben wel benieuwd wat er gebeurt zou zijn.

Ik kan wel lachen om dit zielige gedoe. Ga gewoon allebei je EIGEN ding doen, en bemoei je niet met andere.
Laten we het leuk houden heir op het forum. dit vecht je maar in de intertoys uit.
Tomazos    posted on 28-08-2007 18:50
idd,

flipte gewoon evenHappy, laughing
maja, tot 10 getelt en nu is het weer wegHappy, laughing

ik ga weer even verder rond kijke,
W.i.M    posted on 28-08-2007 19:01
Oke, dan is het bashen naar elkaar over, als dit zo nodig moet dan stuur je elkaar maar een email want ik denk dat de meeste op dit forum niet zitten te wachten op dit soort posts.

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Luxx    posted on 28-08-2007 19:22
ik ga er al niet eens meer op in..

dit is een forum geen afzeik topic,
wanneer komt die battle nou? je ex baas van cayen wenste je zelfs nog sterkte!,
hij liet je niet draaien @ die summer party(waar je zo boos over was) omdat je er niks van bakt en hij zelf vond dat hij het wel beter kon.
je draaid niet meer in the club omdat ik terug kwam.. ik wou weg en IK zei dat je mocht blijven, dat wou de club niet hebben omdat je niks voor stelde,
als ik het met mensen over dj luxx heb lachen ze je uit, ook maten en collega's van je,

nu ken je hem krijgen ook.
ik zeg niet dat je niet kan draaien, heb het nooit gehoord.
maar een jong jochie dat stoer komt doen en tegen iedereen bezaaid dat hij beter is dan...
dat gaat te ver,
ik ga NU die battle regelen vrien, dit word een professionele battle, met dj's jury, alles erbij.. er worden blanco cd's gebrand, in een doos gegooit en door iemand anders gezegt welke track nummer je moet mixen. dan komt het aan op skils! niet op standaard setjes!

ik heb je kans gegeven om nog te komen draaien, je belt niet dus dan is t afgelope. ben echt kwaad gast. ik moet je nu ook zeker niet tegen komen!
als ik ook nog maar 1 keer achter kom dat jij met mijn baas ergens over mij over lult....

tot nu toe heb ik al me dromen waar kunnen maken,
ik zeg het nogsteeds gast, als je door blijft zeike kom je nergens meer aan de bak hier.
ik ken alle dj's hier uit de regio persoonlijk uit de discotheken.. en dat weet je zelf ook.
ik heb royal F ooit in de tijd met me mee genomen en geholpen (4 bijna 5 jaar terug)en mee laten kijken die staat er nu goed voor, zal ik bij jou echt nooit doen.

verder mense, sorry.
idd deze shit hoort hier in enkhuizen

bedankt voor alle welkoms berichten.
verdere reacties lijken me niet nodig.

*slotje*

echt. hou alsjeblieft op met liegen man. toen ik klaar was bij cayen werd me aangeboden om in R17 te draaien. de keer daarna heeft hij niet gehoord wat ik gedaan. summer party is er volgens mij nooit geweest en ben nooit ergens boos om geweest? echt man waar heb je het ooit over. ik snap je niet waarom je zo hard kan liegen. beetje triest

een dergelijke summer party heeft ook nooit kunnen plaats vinden in cayen omdat ze in de zomer een zomerstop hielden omdat er geen kip kwam daar..dusja....dan ben ik idd wel heeeeeeeel boos dat ik niet op die toffe summerparty mocht draaien.. en ook nog eens terwijl ik er niet werk.. das al helemaal kut hoor
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 28-08-2007 @ 19:25:28 (15%)
Luxx    posted on 28-08-2007 19:22
waarom doen we die battle trouwens niet eventjes hierzo. gaan de admins jury spelen
www.mothermusic.nl
W.i.M    posted on 28-08-2007 19:29
Ben ik niet duidelijke ofzo ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Vibemaster-D    posted on 28-08-2007 19:37
welkom tomazo.

en vecht dat maar uit in enkhuizen. btw. als de battle gehouden word zet het op youtube dan kan heel DJR gaan beoordelen en jureeren

453 Users online: 270 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 80.857
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.633.155