poster: tomazos
mijn discotheek booth (speciaal voor luuk):
http://img48.imageshack.us/img48/1002/071607204555qh1.jpg
Poster: Tomazos
gesponserd door pioneer?
no-man, never nooit:P
ja ik heb een promotie set van pioneer gekregen dat is wat anders,
die mk3's staan bij die maat van me, maar die zijn niet van mij:D
maja,
aangezien je pioneer 800's had gehuurd, en daar foto's van nam en zei dat dat jou pioneer's waren...
maar gesponserd worden door pioneer komt Zelden voor dat je dat mag mee maken,
heb toen een hele berg stickers,t-shirt, en een hdj gehad.
die hdj verkocht.
Poster: Timmerink
Welkom gast! Lukt het nog een beetje in de Stads? Heb er ook een aantal keer gedraait, toen stonden er nog 2 800's: 1 mk1 en een mk2.. nu 2 mk2's?
Edit: Sorry had ff beter moeten lezen, zie dat er nu 2 mk2's staan..
vermaak me prima
jij niet dan? vertel
Poster: BryanB
Lijkt me geen zak aan in de stads te draaien. Alleen leuk om eens in de zoveel tijd eens met vrienden heen te gaan om eens gek te doen tussen 14-jarige meisjes. klotetent
luxx:"
heb je er nu niks meer op terug te zeggen
--
Jawel hoor, maar dit is een groot openbaar forum dus ga ik niet in discussie/gevecht met andere dj's
Poster: Renzis
luxx reageer nie zo gefrusteerd.
tomazos, please geen dingen lullen die je doet, hebt gedaan of wat dan ook. zeg niet dat je het doet, maar lijkt me voor iemand van jouw leeftijd ook nie nodig.
anyway welcome
ik ga er al niet eens meer op in..
dit is een forum geen afzeik topic,
wanneer komt die battle nou? je ex baas van cayen wenste je zelfs nog sterkte!,
hij liet je niet draaien @ die summer party(waar je zo boos over was) omdat je er niks van bakt en hij zelf vond dat hij het wel beter kon.
je draaid niet meer in the club omdat ik terug kwam.. ik wou weg en IK zei dat je mocht blijven, dat wou de club niet hebben omdat je niks voor stelde,
als ik het met mensen over dj luxx heb lachen ze je uit, ook maten en collega's van je,
nu ken je hem krijgen ook.
ik zeg niet dat je niet kan draaien, heb het nooit gehoord.
maar een jong jochie dat stoer komt doen en tegen iedereen bezaaid dat hij beter is dan...
dat gaat te ver,
ik ga NU die battle regelen vrien, dit word een professionele battle, met dj's jury, alles erbij.. er worden blanco cd's gebrand, in een doos gegooit en door iemand anders gezegt welke track nummer je moet mixen. dan komt het aan op skils! niet op standaard setjes!
ik heb je kans gegeven om nog te komen draaien, je belt niet dus dan is t afgelope. ben echt kwaad gast. ik moet je nu ook zeker niet tegen komen!
als ik ook nog maar 1 keer achter kom dat jij met mijn baas ergens over mij over lult....
tot nu toe heb ik al me dromen waar kunnen maken,
ik zeg het nogsteeds gast, als je door blijft zeike kom je nergens meer aan de bak hier.
ik ken alle dj's hier uit de regio persoonlijk uit de discotheken.. en dat weet je zelf ook.
ik heb royal F ooit in de tijd met me mee genomen en geholpen (4 bijna 5 jaar terug)en mee laten kijken die staat er nu goed voor, zal ik bij jou echt nooit doen.
verder mense, sorry.
idd deze shit hoort hier in enkhuizen
bedankt voor alle welkoms berichten.
verdere reacties lijken me niet nodig.
*slotje*