jbl speaker systeem aansluiten op draaitafel.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sher    posted on 22-08-2007 17:38
hey..

ten eerste weet ik niet of dit topic op de juiste plaats staat.. (zo niet.. mijn exuses)

ik ben een beetje aan het rond kijken naar een goedkoop maar werkend draaitafeltje..
gewoon om de platen die ik heb een beetje te luisteren...

nu heb ik er 1 gevonden... cheap ding.. maar als die het maar doet vind ik het best..

Twee snelheden 33 &45 toeren. (neem aan dat dit goed is) 

alleen nu zit ik een beetje met t probleem van aansluiten op speakers..
ik heb namelijk deze speakers..
speakers

is dit mogelijk om de platenspeler hier hoe dan ook op aan te sluiten met welke kabel dan ook..?
of moet ik een versterker en dat soort dingen hebben..?
ben echt een leek als het aankomt op kabels en ansluiten...

thanx..

Winking my eye

What do you think about jbl speaker systeem aansluiten op draaitafel. ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 22-08-2007 18:00
Je zult sowieso een voorversterker voor je platenspeler nodig hebben (rond de 25 euro). Het kan ook met een mengpaneel met phono-ingangen, maar voor zover ik begreep heb je dat nog niet.

Qua kabelwerk moet het geen probleem zijn. Ik ken de aansluitingen van je geluidssetje niet, maar met een tulp - tulp of een tulp - mini jack kabeltje kom je vaak al een heel eind.
djmamo    posted on 22-08-2007 18:01
heb je mischien een type aanduiding of een foto van de achterkant of een beschrijving.

want zo kan ik hier niet heel veel mee, mischien andere
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 22-08-2007 18:02
Poster: PatrickBeuken
Je zult sowieso een voorversterker voor je platenspeler nodig hebben (rond de 25 euro). Het kan ook met een mengpaneel met phono-ingangen, maar voor zover ik begreep heb je dat nog niet.

Qua kabelwerk moet het geen probleem zijn. Ik ken de aansluitingen van je geluidssetje niet, maar met een tulp - tulp of een tulp - mini jack kabeltje kom je vaak al een heel eind.

een voorversterker is mischien helemaal niet nodig, veel hifi platen spelers zijn al voor versterkt en de oems ook al veel
www.moonentertainment.nl
sher    posted on 22-08-2007 18:23
Poster: djmamo

een voorversterker is mischien helemaal niet nodig, veel hifi platen spelers zijn al voor versterkt en de oems ook al veel

nou... dit is echt een heel oud ding.. haha.. dus denk dat dat er niet in zit..
heb die mensen ook nog even gemaild... en ze hadden het over phono en dat soort dingen..

maar denk dat het er op neer komt dat ik toch een versterker nodig heb voor dit ding..

ik zou even kijken of ik binnenkort een foto kan maken van de achterkant van mijn speaker systeem..

Winking my eye

heb ik nu by the way alleen een voorversterker nodig dan daarvoor..??
en die zou dan weer met een kabel naar de speakers gaan..?
Cry ik ben echt een lampje met deze dingen.. haha
User edit by sher on 22-08-2007 @ 18:32:42 (35%)
djfuse    posted on 22-08-2007 18:48
dit zijn luidsprekers voor ipod's of computers, niet voor een platenspelerCry (zus heeft dezelfde)
PatrickBeuken    posted on 22-08-2007 18:53
Dit zijn luidsprekers, niet luidsprekers voor een bepaald apparaat. Als je zus deze heeft kun je ons misschien even vertellen welke aansluitingen erop zitten.
Vibemaster-D    posted on 22-08-2007 19:01

I guess dat er zo een stekker aanzit met een 3.5mm jack dus dan effe een verloopje van

2x RCA --> jack 3.5mm Female

djfuse    posted on 22-08-2007 19:03
"audio in" als dat je kan helpenConfused de aansluiting in de luidsprekers is dezelfde als die op computers.

This is an old Topic

No new postings for 6.474 days.
 Post CommentThat would be 215.8 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

179 Users online: 21 Guests (158 Unknown)
Pages generated today : 57.929
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.444