Dimitri stopt met draaien!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tairip    posted on 22-08-2007 16:25
Deze week kwam het - onverwachte - bericht dat dj Dimitri, een van de grondleggers van de Amsterdamse house-sound - over enkele weken definitief stopt met draaien. Zijn laatste dj-set zal te horen zijn op het Meubelstukken-festival, op 1 september op het NDSM-terrein in Amsterdam-Noord.
Wat Dimitri in de toekomst gaat doen is nog niet helemaal duidelijk, al werkt hij op dit moment als vrijwilliger op een biologische boerderij met zwakzinnigen. De van oorsprong uit Bergen afkomstige dj staat al ruim twintig jaar achter de draaitafels. Hij vierde zijn grootste triomfen met zijn Hi Tech Soulmovement-avonden in de Roxy en later - samen met Marcello - als een van de dj-sterren van de Chemistry-nachten in de Escape in Amsterdam.
Op Mystery Land heeft iedereen de kans om Dimitri nog eenmaal aan het werk te zien: hij is van 2100 tot 22.30 afsluiter in de All Is One area. Respect!

Quote van Mysteryland bullitin.

What do you think about Dimitri stopt met draaien! ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 22-08-2007 16:36
Kan misschien beter in de newssectie geplaatst worden?
tairip    posted on 22-08-2007 17:04
Poster: PatrickBeuken
Kan misschien beter in de newssectie geplaatst worden?

Ook idd maar hier kan er dan over gepraat worden!
Jorrit    posted on 22-08-2007 17:21
In de newssectie kan je ook prima replyen dacht ik... :D
tairip    posted on 22-08-2007 19:02
Poster: Jorrit
In de newssectie kan je ook prima replyen dacht ik... :D

Replyen in een hele ander structuur dan hier. Het lijkt daar meer op een gastenboek en niet over een discussie c.q. plaats waarover je er kan praten.
En ik denk dat de nieuwssectie minder wordt gelezen dan het forum!
OneSixty    posted on 22-08-2007 19:10
niet dat ik hem ken ofzo , maar ik vind het raar dat je zegt "dan stop ik voorgoed"

ik zou me niet kunnen inhouden :P
Twizz    posted on 22-08-2007 19:13
Poster: dj_lightzone
niet dat ik hem ken ofzo , maar ik vind het raar dat je zegt "dan stop ik voorgoed"

ik zou me niet kunnen inhouden :P

ik denk dat hier 'geen boekingen meer aannemen' word bedoeldWinking my eye
OneSixty    posted on 22-08-2007 19:59
Poster: Twizz

ik denk dat hier 'geen boekingen meer aannemen' word bedoeldWinking my eye

dan nog ...
djdinaio    posted on 22-08-2007 20:12
Zwaar respect voor de man, maar zal binnenkort een groot gemis worden voor de gehele scene...
ArCee    posted on 23-08-2007 23:05
Damn, HIJ is de dj die mij lang gelden geinfecteert heeft met het housevirus. Voor Dimitri namelijk naar Amsterdam vertrok draaide hij bij ons in Heerhugowaard in de toenmalige discotheek "De heer van jericho". Nadat hij vertrok naar de Roxy draaide hij iets van 1x per 3 maanden een housenight in de heer, daar heeft hij mij aangestoken ten tijde van Ten City - the way love is etc. Ook heeft hij in zijn woonplaats Bergen een aantal feesten gegeven in "De rustende jager". Allemaal meebeleeft en helemaal los gegaan. Nu volgde ik hem al een tijdje niet meer vanwege zijn stijl die niet het mijne is, maar jammer dat er een pionier, een grondlegger mee stopt. Dimitri, thanks for everything and for bringing housemusic in my life. Wish you all the best.Cry
Illusion    posted on 24-08-2007 02:32
Damn 20 jaartjes weer! Respect, maar zonde eigenlijk. Aan de ene kant kan ik het goed begrijpen. Op een gegeven moment komt er gewoon een einde aan...

Ik wens hem veel succesCry
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
ArCee    posted on 25-08-2007 15:19
Ik zit ook al 20 jaar in "het wereldje" maar 20 jaar coninu draaien is iets anders denk ik Cry
W.i.M    posted on 25-08-2007 16:48
Het was in mijn begintijd toch mijn grote voorbeeld.

Hij kreeg met gemak de zaal uit z'n dak.

Ik kan het begrijpen als hij het een keertje voor gezien houd.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

This is an old Topic

No new postings for 6.582 days.
 Post CommentThat would be 219.4 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

236 Users online: 194 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 30.020
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.028.048