NEEEEEEEEE NIET MIJN HP-1000 (KAPOT!)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Code-Y    posted on 22-08-2007 12:15
NEEEEEEEEEEEEEEEEE NEE NEE NEE!
DIT KAN NIET WAAR ZIJN, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

MIJN DENON HP-1000 KOPTELEFOON FLIKKERT UIT ELKAAR!
denon,..... nee...... =( het MAG niet waar zijn......
de wereld vergaat! (heerlijk overdrijven.....)

ik heb denon TROUW gezworen (fictief...) omdat ik het niet kapot kreeg (er is wel meer dat niet kapot gaat....) maar nu breek mn koptelefoon gewoon af
En believe me, ik ben er zo zuinig op, dat het eng word.......
en het is NIET het draaiende gedeelte dat afbreekt.... (het stuk tussen de koptelefoon en hoofdband waardoor ie 180 graden kan draaien.)

ik zet wel een foto online, vanavond ergens!
*cry*
ik HOOP voor richard (De importeur van denon benelux, en mijn persoonlijk adviseur, en korting gever) dattie een GOEDE verklaring heeft waarom dit gebeurd......

DJ-Code Y

What do you think about NEEEEEEEEE NIET MIJN HP-1000 (KAPOT!) ??

Vote :   

dj-nick    posted on 22-08-2007 12:18

Wat wil je hiermee bereiken ?

Yorick    posted on 22-08-2007 12:22
dat de denon hp toch kapot kan gaan?
Code-Y    posted on 22-08-2007 12:23
niet veel =) even laten weten dat mn denon koptelefoon uit elkaar lazert. dat had ik niet verwacht voor 175 euro......
jij wel?
soundcollector    posted on 22-08-2007 12:27
bent u toevallig emo? alsjeblief man...
Code-Y    posted on 22-08-2007 12:29
lol, ik ben emo zodra mn koptelefoon uit elkaar valt ja :P buiten dat ben ik vrijwel altijd positief Winking my eye:P

k vind het gewoon klote dat mn koptelefoon uit elkaar valt, ik heb niet zoveel geld, en ben er erg trots op dat ik zon ding heb..... en dan valt ie uit elkaar...
Gagarin12    posted on 22-08-2007 12:33
ik vind het raar dat je hierover een topic aanmaakt, maar ik zou die tekst van jou eens opslaan op dezelfde manier als hij hier staat (layout en woordgebruik) en dan afdrukken en naar een dichter sturen, het lijkt enorm veel op een gedicht van paul van ostayen
Jorrit    posted on 22-08-2007 12:54
Poster: Code-Y
lol, ik ben emo zodra mn koptelefoon uit elkaar valt ja :P buiten dat ben ik vrijwel altijd positief Winking my eye:P

k vind het gewoon klote dat mn koptelefoon uit elkaar valt, ik heb niet zoveel geld, en ben er erg trots op dat ik zon ding heb..... en dan valt ie uit elkaar...

Zullen we gewoon voor emotionele uitspattingen de late leeuw of een psycholoog gebruiken, en niet er een apart topic voor starten?
In de late leeuw mag je wat mij betreft alles posten over je gebroken koptelefoon, maar dit is een beetje overdreven Winking my eye

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

417 Users online: 358 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 97.855
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.616.770