Ik denk dat wij jou verkeerd begrijpen.
Wil je muziek maken of muziek draaien?
zoals ik het lees wil ie alle 2
Poster: Eexel
ok tnx!
dus in princiepe geen behringer/hercules dj console o.i.d. nodig, gewoon pure software?
daarbij dan ook weer de onvermijdelijke vraag: wat is een goed, niet te duur beginerssetje om lekker te kunnen draaien en mixen?
en uje is zeker wel de shit
Poster: Eexel
ok tnx!
dus in princiepe geen behringer/hercules dj console o.i.d. nodig, gewoon pure software?
daarbij dan ook weer de onvermijdelijke vraag: wat is een goed, niet te duur beginerssetje om lekker te kunnen draaien en mixen?
en uje is zeker wel de shit
Poster: NickName
umm klein beginnen wat dacht je van 4 keer een Pioneer MK3 CDJ 1000 een DJM 1000 EN 1/2 EFX
quote: |
Poster: NickName umm klein beginnen wat dacht je van 4 keer een Pioneer MK3 CDJ 1000 een DJM 1000 EN 1/2 EFX ![]() |
Poster: Luxx
eehhh jongens? het gaat er hier over hoe te beginnen om muziek te producen volgens mij. niet hoe te beginnen als DJ.
Poster: TheMole
een leuk programma lijkt mij logic ma is wel duur en miss een fijn beginner setje ik heb gekocht i ben beginner Jb systems : 2 x T2 , MX4 MK2 met nog een VX 400 versterker en TSX 10
Poster: Thms
ik zou zoieso eerst met muziek gaan mixen voordat je zelf gaat produceren. Ik heb als beginner twee reloop rmp-2's en een behringer djx-700 gekocht. Hoewel er slechte verhalen zijn over de behringer heb ik er (nog) geen last van. Dus een aan te raden setje !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.