Poster: fettibamba
Wow sher je bent al opgegaan tot semi-plus proficiat
Poster: DjCollinBosgraaf
als je de hele dag op DJR zit :P haha , eind van de avond tegen 00:00 is ze Moderator :p
semi-plus proficiat
Poster: sher
haha.. ja..ben vrij.. en het is kl*te weer hiero..
dus ja.. wat doe je dan... :P
maar eeuh... semi-plus..?? dat is..? dat ik 10 posts heb neergezet..?? (dat zou niet zo moeilijk zijn genoeg topics om wat op te posten dacht ik zo..)
dank u dank u...(wat het ook mag zijn... haha.. )
nee.. daar heb je een punt.. die had ik er nog niet bij gezet...
nou de style is... tja.. de vrouwen house genoemd.. :P
nee.. vooral house, electro house, funky house.. house met veel trommels.. :P komt er dus op neer.. HOUSE..
ben een beetje sneakerz, blomingdale,nope is dope enz enz meisje qua muziek...
maar ik vind wel meer mooi hoor...
maar dat word de style die ik ga draaien..
Poster: Lead
Hey Sher,
Welkom hier op DJResource. Zoals je zelf al zegt kun je al heel snel semi-pro worden en al helemaal als je daar een hele dag de tijd voor neemt :D
Je gaat in level automatisch omhoog als je actief bent op de website, postings maakt etc.... en niet alleen op het forum, maar ook in de andere secties op de website.
Foto's van je DJ setje kun je uploaden in de Gallery, bij je eerste foto wordt automatisch een album in de Users Gallery voor je aangemaakt. Hierin komen alle foto's die je toevoegd.
Als je een foto EDIT kun je hem toevoegen aan de DJ Booth's.
EDIT : Check ook deze topic
Kan niks ander zeggen als de rest.. Welkom
nou de style is... tja.. de vrouwen house genoemd.. :P
nee.. vooral house, electro house, funky house.. house met veel trommels.. :P komt er dus op neer.. HOUSE..
ben een beetje sneakerz, blomingdale,nope is dope enz enz meisje qua muziek...
maar ik vind wel meer mooi hoor...
maar dat word de style die ik ga draaien..
Poster: PatrickBeuken
Nog even voor tairip, dan:P
Poster: DNR
welkom @ djr
je woont niet zo ver van hier:P
Poster: Luxx
zo nu al 2 vrouwen op djr. we zijn ineens in trek lijkt wel :D welkom @djr
Poster: Luxx
wie is dan de 3e?
electrofreakazz is volgens mij geen vrouw (maar kan het ook verkeerd hebben) ik dacht dat de 3de stefanie was
Poster: remixerelectrofreakazz is volgens mij geen vrouw (maar kan het ook verkeerd hebben) ik dacht dat de 3de stefanie was