Misschien een keer olie verversen?
Poster: Twello
Het is wel zo dat ik 5 minuten daarvoor heb zitten kloten met het apparaat (ik zat flink vaak te lopen achter elkaar)
Poster: remixer
ik heb de cdj 800mk2 ook pas sinds een maand
heeft niks met loopen te maken denk ik, want dat doe ik ook wel vrij veel en ik heb nog geen problemen mee gehad
dus als ie dat vaker doet zou ik toch terug naar de winkel gaan om na te laten kijken
Poster: Twello
ja maar echt vaak een stuk of 250 loops in een minuut.. (ja je moet wat als je je ff verveelt)
4 loops per seconden... een minuut lang (wat ik niet denk want zo snel denkt een mens niet)
of 1 x een loop van 0.25 sec... wat betekend dat je maar 1 loop hebt gemaakt, en die een minuut lang afspeelt !
Lijkt idd heel wazig, en totaal niet belangrijk... maar toch is het een wereld van verschil.
Maak je nu nog maar geen zorgen, en als hij het vaker doet, breng dan goed in kaart hoe en wanneer het probleem toeslaat, anders kan geen mens je helpen.
Poster: djjw4 loops per seconden... een minuut lang (wat ik niet denk want zo snel denkt een mens niet)
of 1 x een loop van 0.25 sec... wat betekend dat je maar 1 loop hebt gemaakt, en die een minuut lang afspeelt !
Lijkt idd heel wazig, en totaal niet belangrijk... maar toch is het een wereld van verschil.
Maak je nu nog maar geen zorgen, en als hij het vaker doet, breng dan goed in kaart hoe en wanneer het probleem toeslaat, anders kan geen mens je helpen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.