Check out the site en geef me een dj-naam (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sammow    posted on 19-08-2007 23:26
http://salirious.sa.funpic.org/?pagina=index

heb ik vandaag wat aan gekutseld, heeft iemand nog een idee voor een naam?

men naam is Sam Limerkens, ik speel vooral electro/minimal house maar ook wel eens dance.
User edit by Sammow on 19-08-2007 @ 23:26:40 (1%)

What do you think about Check out the site en geef me een dj-naam ??

Vote :   

OneSixty    posted on 19-08-2007 23:53
sorry , maar ik vind er nix aan .

dat komt misschien omdat er nog niets op staat , maar ook de header vind ik nogal standaard.

er staan ook nergens foto's op , ook geen afwisseling in kleuren , ect...
Sammow    posted on 19-08-2007 23:56
Klopt Happy, laughing ik was gewoon zo fier omdat men guestbook werkte dat ik em hier gepost heb :D

het uiterlijk gaat nog helemaal veranderen.

heb je geen dj naam voor mij trouwens? :p
OneSixty    posted on 20-08-2007 00:01
aaah fieuuuwwww , gelukkig dat je het zelf weet  :P

maar what about dj samson?
Sammow    posted on 20-08-2007 00:03
en dan op feestjes van 6-12 jarigen spelen? :p nee dank je

Trouwens zoveel fancy stuff ga ik niet op de site gooien, lekker simpel houden denk ik, komt in sommige gevallen beter over Happy, laughing
JasperVC    posted on 20-08-2007 11:32
DJ Li-Sam
Collin    posted on 20-08-2007 11:36
Website : - de link is niet echt professioneel ( komt niet zo over je kan het beste www. ..... .nl hebben ) - heel veel banners en reclame pop-ups op de site - staat ook nog niet zoveel informatie op , ( mensen boeit niet wat voor dj gear je hebt ) je kan het beste gewoon een korte biografie , en een lijst maken met dingen waar je Dj bent geweest of referenties vragen die je op de site kan plaatsen en het orignele van een DJ naam is als je die zelf bedenkt , :D
PatrickBeuken    posted on 20-08-2007 11:37
Poster: Sammow
en dan op feestjes van 6-12 jarigen spelen? :p nee dank je

Sidney Samson speelt ook niet op kinderfeestjes Winking my eye
ccc    posted on 20-08-2007 11:38
Waar is dat die 20th Oct. Slettebellefuif? Cry

Maar ik vind het niet verkeerd. Lekker compact.

Wat bedoel je met fancy stuff als ik vragen mag?
Dj_Danny    posted on 20-08-2007 11:47
Best een mooie site. Mooi strak, redelijk proffessioneel. Probeer iets meer kleur te gebruiken. Zoek naar kleuren die bij je passen en die jij ook mooi vind. Houd het niet te donker. Wellicht moet je er naar kijken om de site iets groter te maken. Veel mensen draaien inmiddels op grote resoluties, houd daarom als maximale breedte rekening met een scherm met de resoluties 1024x768. Zelf draai ik oop 1440x900, je website wordt hierop heel klein.

Dat je site nu nog leeg is is geen ramp, hij is immers net open. Zorg dat je een overzichtelijke voorpagina hebt die uitlokt om verder te kijken en die ook wat informatie verhult. Wellicht is het ook leuk wat foto's te maken van feesten die je draait.

Ga op zoek naar een goede host, voor zo'n €30,- heb je wel een host die je site php ondersteund. En voor zo'n €7,- meer heb je ook nog een mooie .be link. Dat staat veel proffessioneler, bovendien is er dan ook geen hinderlijke reclame. *Genoemde prijzen zijn per jaar

Overigens is het verstandig je site in het nederlands te maken, althans er vanuit gaande dat je geen internationale boekingen hebt (gehad). Veel mensen klikken weg bij het zien van engelse teksten. Wat ook een mogelijkheid is natuurlijk is om zowel nederlands als engels te maken. Zorg hierbij dat je hij altijd nederlands is, met als alternatief over te schakelen naar engels.

Verder moet ik zeggen dat je een hele mooie basis hebt gemaakt. Een waar maar weinig mensen bij in de buurt komen.

Succes!
User edit by Dj_Danny on 20-08-2007 @ 12:32:58 (69%)
Vaun    posted on 20-08-2007 12:13
I'm Sorry,
Ziet er een beetje cheap uit, probeer is iets bij Lycos te maken oid, dit ziet er zo Freewebs.com uit Winking my eye
Sammow    posted on 20-08-2007 14:01
@ DJ Danny: thx, dara heb ik echt wel wat aan Happy, laughing die nieuwe host gaat er komen als de site echt af is, nu zit ik nog in de opbouw en zou het zonde zijn om al te betalen he. Dat Nederlands is ook wel een goed idee Happy, laughing

@ Vaun: Sorry maar dan weet jij echt niet wat cheap-webdesign is, dit is echt super solide hoor, ik kan er ook 20 kleuren op gooien en enorm opvallende lettertypes, maar dat is dan weer mijn idee van cheap Winking my eye
Twizz    posted on 20-08-2007 15:55
S.A.M.??(lekker origineelCry)
Gery    posted on 20-08-2007 17:58
mooie, basis.

ik zou als achtergrond in de header een foto nemen van op een feest die je wat photoshopt Happy, laughing

btw, 't is wel de bedoelign dat als je die W3C images op je site zet de pagina wel degelijk gevalideerd kan worden Tongue

This page is not Valid XHTML 1.0 Transitional!

Result: Failed validation, 11 Errors
DJ - Producer
Sammow    posted on 20-08-2007 18:10
haha, moet ergens een fout (of 11) ingeslopen zijn :p waarschijnlijk in dat guistbook of booking-formulier
Sunrise8    posted on 13-09-2007 10:34

wat dacht je van de dj naam salirious? van je site :P
ik vind het nite verkeerd klinken, en begint ook nog is met SA

maarja zoals Collin bosgraaf als zei, als je hem zelf bedenkt is het het origineelst Happy, laughing

Music made me who i am
Reind    posted on 13-09-2007 14:20
Poster: Sammow
haha, moet ergens een fout (of 11) ingeslopen zijn :p waarschijnlijk in dat guistbook of booking-formulier

Nope in je embedded media speler, als je die op de juiste manier embed ben je van alle errors af Winking my eye

1 foutje dus welke als gevolg heeft dat er een hele rits niet valide is Winking my eye
OneSixty    posted on 13-09-2007 16:26

ik zie dat de site er al op verbeterd is ... Happy, laughing

the-melody    posted on 13-09-2007 16:27
je muziek speelt elke keer opnieuw af als ik een pagina open...
biscuit    posted on 13-09-2007 16:42

Zeker niet slecht gemaakt. Nog wat aanpassingen en hij ziet er strak uit Winking my eye
Een DJ van aarschot zeg, weer eentje van de buurt Happy, laughing.

djmamo    posted on 13-09-2007 16:51
ik zou met uitspraken iets zakelijker naar voren komen.

volgens andere is mijn site wel een goed voorbeeld van een simpele maar mooie en duidelijke site www.djmaartenmoonen.nl mischien iets om naar te kijken?
www.moonentertainment.nl
OneSixty    posted on 13-09-2007 16:57
Poster: djmamo
ik zou met uitspraken iets zakelijker naar voren komen.

volgens andere is mijn site wel een goed voorbeeld van een simpele maar mooie en duidelijke site www.djmaartenmoonen.nl mischien iets om naar te kijken?

is moonen je achternaam ofzo? XD
Sammow    posted on 14-09-2007 23:57
Bedankt voor de tips, nu ik gedaan heb met men vakantiejob ga ik er terug wat tijd in steken Happy, laughing
DEGEE    posted on 21-09-2007 21:46
hoe noemt dat liedje op uw site?
das nog een goe:p
Sammow    posted on 21-09-2007 21:49
ah damn, dat is Dance Du Soleil (beachboom anthem)

ik zou het er eens moeten afhalen voor ze me aanklagen :D en wat verder werken eraan, is nog lang niet klaar Cry
Renzis    posted on 21-09-2007 22:06
sorry vind em behoorlijk suf...
kan je veel meer opzetten en mee doen volgens mij...

54 Users online: 3 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 3.552
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.557.804