zeker sony sony is the best
Poster: bass-traxx
de sony vaio is gewoon de beste
Poster: Xitrate
Want?
Ik zou voor de HP gaan, zeker weten. Hij is goedkoper dan de VAIO en je krijgt er nog meer voor ook, gezien de specs. De VAIO heeft bijvoorbeeld 160 GB en de HP heeft dat 2x, 320 GB dusOok zitten er in de HP snellere processors, heeft hij een dvd brander (wat de vaio niet heeft), heeft hij een betere geluidskaart, bluetooth (heeft de vaio ook niet) en is hij lichter, en dat voor een prijs die minder is dan de Vaio. Bij de Vaio is het ook zo dat je zowieso een paar honderd euro meer betaald omdat er het woord VAIO opstaat
Poster: Niels325ik vind die acer ook niet echt mooi eruit zien.. beetje misvormt ofzo. maar ik ben zelf heel erg tevreden over mijn HP laptop. dus ik raad je van harte de HP aan. sony is veel duurder maar bied niet echt veel om die prijs te veroorloven
Over de kwaliteit van HP twijfel ik niet, ik weet dat deze in ieder geval beter is dan die van packard bell bvb.
@ DNR: die acer is idd perfect, maar aangezien het een laptop is en je er dus ook de hele tijd naar moet kijken heb ik hem liever niet. Ik vind hem namelijk echt niet mooi(anderen denken er dan weer compleet anders over, maar smaken verschillen h?). Dus is deze geen optie, srr