Momenteel draai ik met mijn drive-in met een Vestax pcv-275. Alleen door uitbreiding (numark d2 director) heb ik te weinig inputs vrij. Waar ik naar op zoek ben:
4/5 kanaals 2x mic ingebouwde galm/echo voor de mics aansluiting voor langskomende artiesten met eigen apparatuur. maximaal €700,-
Waar ik tot nu toe op ben gekomen is de Numark 5000FX en de Sinq SMX 2. Beide hebben vele effecten waarvan ik ze misschien niet direct gebruik dus mijn opvolger zou eventueel ook gewoon een mixer kunnen zijn zonder effecten maar alleen galm zoals bijv. de Numark 200FX. Het belangrijkste is voor mij toch wel dat hij betrouwbaar en degelijk is.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen want ik kom er echt niet uit.
Alvast bedankt
What do you think about nieuwe mixer gezocht ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je kan ook een 2e hands Pioneer DJM-600
weet niet of die 2 mic heeft , sowieso 1
maar de Pioneer DJM-600 is goed betrouwbaar , en komt veel voor
verschillende effecten , en niet te moeilijk in omgang !
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.